Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mondjuk rezót még soha nem láttam izzani (kivéve annál a mutatványnál, amit Keme is csinált most az övével). 4T-nél láttam már könyököt izzani, meg ott főleg akkor van nagy hő, amikor hidegen van indítva mechanikus szivatóval és a melegedés növekedésével elfelejtik visszavenni a szivatót. Na akkor rendesen szineződik a könyök4 ...de 2T-nél még nem láttam ilyet!
Bocsi hogy bele szólok, de ez a hőmérséklet (650-850) a kilépő füstgáz hőmérséklet. A hengercsonknál nem lehet annyi mert úgy tudom, hogy az alumínium már ennél a hőmérsékletnél megrogyik. Ráadásul vízzel is van hűtve a henger. Szerintem a maga a kipu és a henger csonk találkozása 200C alatt van, de biztosat nem tudok ezért nem szóltam eddig.
...értem. Hát azért próbálkozni fogok egy anyaggal, aztán majd látom, hogy mi a manó lesz vele? Elvileg 343 C-ig bírja.
Létezik FBS külön kipufogótömítéshez az ha jól emlékszem 800fokig bírta. Régebben vetem egyszer ilyet autósboltban.
Nem tudom az hogy 200fokig bírja az nem azt jelenti hogy kigyullad vagy eltűnik onnan 201 fokon, hanem hogy 200 fokig tudja garantálni azokat a paramétereket, amik jelezőek a termékre. Az felet megváltozik pl meg keményszik kitöredezik.

Az értékeket, meg onnan vetem, hogy pl a lambda szondáknak, ez a működési hőmérséklete, amiket a henger közelébe kell elhelyezni, meg már láttam pirosan izzani a rezot is, az acél pedig cseresznye színben izzik 850fokon, vörösen 650fokon, szóval tutira van ekkora hő ott.
Köszönöm! Nem a kötözködés kedvéért, de akkor meg hogy a viharba lehet az, hogy Matlénak bírja a 200 C-ig hőálló FBS?
650-850 fok
4990 volt, amikor megrendeltem, de kicsit több lett mire ide ért. Pontosan nem tudom menyivel, mert nem tudom menyi volt a postaköltség. 23460at fizetem, 15490 volt a lánc +postai utánvétel.
HALI!
A váltókar mennyi volt?
hello!hagyd úgy nyugodtan,gyanítom hogy nem teszem fel mostanában semmire!
És még egy kérdés. Volt már itt jó néhány alkalommal téma a kipu-könyök tömítés és akadt alternatíva is pár db ("O"-gyűrű, FBS amikre emlékszem), de nem a technikai megoldása érdekel (azt majd megoldom), hanem inkább az, hogy mekkora lehet a hőmérséklet a hengercsonk/kipufogókönyök találkozásánál? Légyszi ne találgassatok, inkább csak az válaszoljon, akinek van pontos információja! Köszi!
Köszönöm szépen! ...csak én nem erre gondoltam (az interneten én is megtalálom, meg különböző üzletekben is direkt módon). Azért kérdeztem úgy, ahogy (de lehet hogy akkor nem volt igazán egyértelmű), mert az érdekel, hogy hol milyen kedvezényeket lehet "kicsikarni" (számla nélkül fél ÁFA, meg ilyenek). Én is veszek jónéhány dolgot ilyen módon, de mindenki tudja, hogy hivatalosan ez nem létezik. (...majd csak nem fórumoznak a képesmotoron az APEH-osok)
Hi Skacok! Érdekelne, hogy aki Castrol Power 1 Racing olajat használ a benya keveréséhez, mennyiért (és hol) veszi az olajat?
Végre megjöttek az "utolsó" hiányzó alkatrészek is az universaltól. Jövő héten kész lesz a berúgókar is. Ha a gyújtás nem okoz meglepetést, akkor menni fog a gép jövő hétvégére.
Ok jó mai is a kép, csak küld! Mennyit is használtad ezt a csizmát?
Helló mindenkinek, szia Matyikám! Igen, mértem azt az RM trafót, teljesen hibátlan és működőképes, csak a felfogatása nem egyezik (távolabb vannak rajta a furat-középpontok), de ez nem is lenne probléma, hanem a szekunder-kör ellenállása nagyobb, mint a '86-os CR 500- as trafójának. Ami az enyémen volt (van) az stimmel! Egyébként ami rajta van trafó, azt úgy kaptam, hogy tőben ki volt törve belőle a nagyfesz-kábel. Óvatosan leköszörültem a műanyagházat egészen addig, ahol forrasztva volt eredetileg (a trafó házának szinte az 1/5- ét el kellett távolítani/köszörülni). Na onnan a régi csonkot leforrasztottam, majd egy új kábel végét lecsupaszítottam, legyezőszerűen szétnyitva visszaforraszottam oda, ahol az eredeti is volt. Ezután Kétkomponensű műgyantával visszaépítettem a közel eredeti formájába. Tökéletesen jól működik. Egy kérdés! Mennyire komplettírozzam vissza azt az alaplapot, amit hoztál? A nagy tekercs rajta van, a kicsit tudom pótolni, csak az ellenállásérték nem ugyanaz, meg vissza is köthetem a kábelköteget, meg le is szigetelem, ha kell (de szerintem nem biztos hogy érdemes, mert ha kell valakinek róla (pl. neked) tekercs, akkor meg újra szét kell forrasztani). De természetesen nagyon szívesen megcsinálom, nem nagy meló.
igen,az a jó,ezt próbáltam lemodellezni amikor vittem a dolgokat.a régi gyujtás dolgaiddal dadogva pörgött fel,és pattogva járt alapjárat közelben,ezzel viszont úgy kéne forognia mint az enyémnek
hello!azt a trafót mérted amit adtam?az egy 87'es rm 250 esé
jó éjt! alvás
Erzberg Rodeó Nyomtatás
Mettől csütörtök, 11. június 2009
Meddig vasárnap, 14. június 2009
Naponta Beírta: Brasil Találatok : 56

A világ egyik legextrémebb, legizgalmasabb és legőrültebb endúróversenye
csak kétórányi autóútra van a hegyeshalmi határátkelőtől.
Mégis csak nagyon kevés magyar ismeri és tud róla.

Az egy négyzetméterre jutó kattantak aránya egy motorversenyen a legmagasabb. Természetesen minél nehezebb a viadal, annál több furcsasággal találkozhatunk.
Hely: Erzberg - Ausztria
Kapcsolattartó: Turi Ákos 0620/9112937 Villalobos-

Vissza

JEvents v1.4.3 RC2 Copyright © 2006-2008
nézem
Zoli küldtem egy mailt
Erzberg Rodeó Nyomtatás
Mettől csütörtök, 11. június 2009
Meddig vasárnap, 14. június 2009
Naponta Beírta: Brasil Találatok : 56

A világ egyik legextrémebb, legizgalmasabb és legőrültebb endúróversenye
csak kétórányi autóútra van a hegyeshalmi határátkelőtől.
Mégis csak nagyon kevés magyar ismeri és tud róla.

Az egy négyzetméterre jutó kattantak aránya egy motorversenyen a legmagasabb. Természetesen minél nehezebb a viadal, annál több furcsasággal találkozhatunk.
Hely: Erzberg - Ausztria
Kapcsolattartó: -

Vissza

JEvents v1.4.3 RC2 Copyright © 2006-2008
jah meg megtanultam pár részt belöle ... Pl : ' ez egy szabályos átfordulás volt "