Husgy: béna voltam,és nem töltöttem fel az akkut a digi fényképezőbe.Csináltam ugyan képet egy V3al,de az annyira szar,hogy az se látszik a képen,hogy aza tárgy egy csizma
Háj Tom
basszus ez már szinte gyári ,baromi jó lett,és nagyon köszi még1x! Frankó figura vagy,és gyors mint állat!
Fogaskerék-kilincsmű páros is készülőben.Kilincsműt kell még fogazni,aztán megy Bajára hőkezelésre.Valamit viszont elkúrtam....nem volt nálam a tengely, és nem tudtam pontossan megmérni a bordázást a furatban...de majd valamit kieszelek!Ha kész küldöm én is! Ha már nem bírja a mostani berugómechanikád akkor kicseréled és meglátjuk milyen lett. Bízom benne,hogy a 250esé is hasonló.
Még egy dolog: olyan érzés, mint ha könnyedébben járna a motor (pedig mondjuk előtte se szorult, vagy ilyesmi). Nem járattam annyit, hogy felmelegedjen üzemi hőmérsékletre, ezért a gézmarkolatot sem csavargattam nagyon, de mégis olyan érzésem van, mint ha jobban reagálna, mint előtte.
úúú! na ez a cr nagyon jó, ilyenem volt a mostani előtt. nagyon szerettem! csak elb@asztam, mert nem cseréltem dugót időben, de sztem még mindig az lenne...
Szeva Zotya! ...most már van neked is! Frankón működik! Majd a csúszószárakat vékonyan kend be zsírral, én szándékosan nem tettem, hogy ne legyen összedzsuvázva minden a szállításnál! Öcsémmel konzultálok, meg fogjuk oldani a szállítást, nem akarom postára adni, mert akkor szerintem több lesz a költség, mint maga az emelő. (Szándékosan nem emeltem meg vele motort, szüzen kapod!) Aztán ha odaért, akkor nyomíts majd egy képet, ahol rajta parkol a "nagyerős"!
Matlé! Végül is amit adtál alkatrészeket, abból az alaplapra felszerelt kisebbik tekercset használtam csak, ill a CDI most, amit Keme küldött. Megnéztem a Haynes-könyvet, a '88-as 125-ös CR gyújtásalkatrészeinek a paraméterei is majdnem megegyeznek a '86-os 500-aséval (mindkét alaplapi tekercs ellenállása ugyanaz, jelfogó ellenállása ugyanaz, a trafó szekunder-köri ellenállása viszont nem teljesen egyezik, így fenthagytam az enyémet, de jónak tűnik így is - a két évjárat és típus közül a 125-é nagyobb ellenállású).
Hellóóóó Emberek! 10 perce volt indításpróba az új CDI-vel ! Indul, mint állat! Egyenlőre csak állóhelyi próba volt, így is előtte felkészítettem a szomszédot. Biztosan jobb lesz mint volt, elsőre annyi különbséget vettem észre, hogy lett alapjárat is (korábban nem volt, hiába tekergettem a szivatót). Ideiglenesen tákolgattam csak össze, a CDI sincs a helyén, csak egy gyorskötözővel odahúztam a vázhoz. Holnap lebontom az egészet, szigetelem a gyújtásfedelet is gumiámmal, mert bejutott a sár Nyársapáton. A kipu-tömítés kiégett, ott is kifúj, veszek valami pasztát, mert az "O"-gyűrű nem bírja (tudom, hogy van több színben is valami 1200 C-os paszta, majd keresek valami autós boltban. Kurva eső esik egész nap, megint dagvány lesz (van), így nagy kiruccanást a hét végére nem tervezünk, esetleg itt helyben valahol (mondjuk cross-pálya). Nagyon kíváncsi vagyok mit mutat a gép?
nem,a nikasil0.valahány mili,a hónolás meg ezredek!én ezt hallottam.a csávó is aki csinálta látta hogy nikasilos és szerintem neki sem állt volna szétb@szni.sőt többször is lehet hónoltatni!persze ha van még rajta nikasil
holnap tesó,ha nem késő
basszus ez már szinte gyári ,baromi jó lett,és nagyon köszi még1x! Frankó figura vagy,és gyors mint állat!
Fogaskerék-kilincsmű páros is készülőben.Kilincsműt kell még fogazni,aztán megy Bajára hőkezelésre.Valamit viszont elkúrtam....nem volt nálam a tengely, és nem tudtam pontossan megmérni a bordázást a furatban...de majd valamit kieszelek!Ha kész küldöm én is! Ha már nem bírja a mostani berugómechanikád akkor kicseréled és meglátjuk milyen lett. Bízom benne,hogy a 250esé is hasonló.
csak így tovább!
haverom mondta mindig: NEM BAJ HA RONDA, DE HONDA!
http://kepesmotor.hu/honda-kro...
http://www.hasznaltauto.hu/2515298_yamaha_yz250_2001
http://www.hasznaltauto.hu/2513061_suzuki_rm_2003