Szia! ...nagyon bírom az ilyen történeteket, a nagy többséggel történik valami oltári malőr egyszer-kétszer. Én különösebben nem szoktam titkolni sem, még magam is jókat derülök rajta! (Majd ha motorozunk együtt figyelmeztess, hogy meséljek 1-2 ilyet, mert van. Robgo-nak is volt már esete...) ...de ez nem ide való, majd személyesen! ...szét fogjátok röhögni magatokat!
Mi mikor hoztuk haza a Ladát Matléval, a havas utcában hintáztatott, rángatott az Astrával szegény, vagy 10 percig, bezzeg mikor észrevettem, hogy valami nem oké, és kiengedtem a kéziféket, csak úgy repültünk kifelé...
Mondjuk az új nulláson már saját lábán repült a KocaLada 140-nel, forgalmi, biztosítás, adásvételi és rendszámok nélkül...
Engem a leállítógomb szívatott meg párszor, mert nekem nem nyomógomb van, hanem billenőkapcsoló RUN/OFF. Rugdostam egy darabig OFF állásban, már benzint néztem, gyertyát cseréltem... (de a lányom előző motorján dettó szopás volt néhányszor a vészleállító "off" helyzete miatt) ...csak az nem volt annyira fárasztó, mert önindítós volt (Honda XL 200R). ...szóval előfordul (de a kipuff-dugón is jót mosolyogtam)
nem rossz amúgy jártam már én is egyszer így
után már sose felejtettem el, szerintem te se fogod
Amúgy gondoltam hogy az olajhoz visszatérve az illattal van gond. Ha jönnek utánam huzamosabban egy idő után megfájdul a fejük
azt hallottam hogy van vanílíás is ilyen olajból és hogy az még durvább
tegnap vettem pár dolgot a mocihoz,köztük egy kipuff dugót is.Hazaértem rögtön be is dugtam,majd elmentem átöltözni a mocizáshoz.Vissza a garázsba,és lendületből fel a mocira.Benzincsap kinyit,szivató ráhúz,slusszgomb be.2 rugcsi.3.ra indulni szokott.Most nem indult...rárúgtam vagy 15öt mire beröffent.Na mondom irány az erdő...hallottam,hogy olyan halk hangja lett...gondoltam az új bukó teszi.(picit szorosabb mint az előző)
Fel a dombon....hát mondom mintha nem lenne itt az erő ma.Gondoltam majd melegszik aés a második körben már jobb lesz.De nem lett jobb.Megint fel a dombra. Megálltam,és akkor a seggem alól dőlt az eperillatú füst...na abban a pillanatban esett le hogy mi e dörgés
huh bakker...nincs vele gondom,funkcionálissan biztos tuti!
de...az az epres szag....szereltem ma ,és beindítottam a garázsban,és egy párszor odahúztam neki...huhh még mindig az a szag van bent....de nem eper...inkább valami koposztáló láda szag.
...látszik milyen "láma" vagyok, előtte 2 bekezdéssel feljebb kezdi el taglalni a váltóolaj típusait/viszkozitását/mennyiségét. Szóval ez váltóolaj (de azért az érdekes, hogy a könyv mondjuk a '86-os 500-as váltójába 6,5 dl-t ír, a deknimre meg az olajnívó mellé rá van írva domborított számokkal, hogy 700 3ccm).
Kérdezte valaki a múltkor (meg már sokan régebben is) a benya keverését, és sokan hüledeztek az 1:20 keverési arányon. Eddig nem néztem a Haynes-könyvben, de most véletlenül ebbe is megtaláltam, hát íme:
Zotya! Igaz az enyém hátul nem tárcsás, de ettől még értem mit kérdezel. A tárcsát a betétek alaphelyzetben nem nyomják, tehát semmivel sem kell kitámasztanod, arra viszont nagyon vigyázz, hogy ha kint a kerék, akkor ne taposs rá a fékpedálra, mert akkor az olaj kinyomhatja a dugattyút a helyéről!
Hanem skacok most én kérdeznék! Meglehetősen hiányos angol-tudásomból fakadóan (illetve az adatból adódóan) csak tippelek, hogy ez a kifejezés/adat az első villa feltöltési mennyiségére vonatkozik?
köszi éppen nyomtatás alatt van.mert így képként elég nehézkes volt a gépemen kezelni!Kennex,mikor ki van szedve a kerék,akkor kell valamiféleképpen rögzíteni a fékbetéteket,hogy ne nyomja a dugattyú szét? Ha érted mire gondolok....
Én egy nillon acskóóóval oldom meg a dugó problemát
Mi mikor hoztuk haza a Ladát Matléval, a havas utcában hintáztatott, rángatott az Astrával szegény, vagy 10 percig, bezzeg mikor észrevettem, hogy valami nem oké, és kiengedtem a kéziféket, csak úgy repültünk kifelé...
Mondjuk az új nulláson már saját lábán repült a KocaLada 140-nel, forgalmi, biztosítás, adásvételi és rendszámok nélkül...
után már sose felejtettem el, szerintem te se fogod
Amúgy gondoltam hogy az olajhoz visszatérve az illattal van gond. Ha jönnek utánam huzamosabban egy idő után megfájdul a fejük
azt hallottam hogy van vanílíás is ilyen olajból és hogy az még durvább
tegnap vettem pár dolgot a mocihoz,köztük egy kipuff dugót is.Hazaértem rögtön be is dugtam,majd elmentem átöltözni a mocizáshoz.Vissza a garázsba,és lendületből fel a mocira.Benzincsap kinyit,szivató ráhúz,slusszgomb be.2 rugcsi.3.ra indulni szokott.Most nem indult...rárúgtam vagy 15öt mire beröffent.Na mondom irány az erdő...hallottam,hogy olyan halk hangja lett...gondoltam az új bukó teszi.(picit szorosabb mint az előző)
Fel a dombon....hát mondom mintha nem lenne itt az erő ma.Gondoltam majd melegszik aés a második körben már jobb lesz.De nem lett jobb.Megint fel a dombra. Megálltam,és akkor a seggem alól dőlt az eperillatú füst...na abban a pillanatban esett le hogy mi e dörgés
ki a láma?
de...az az epres szag....szereltem ma ,és beindítottam a garázsban,és egy párszor odahúztam neki...huhh még mindig az a szag van bent....de nem eper...inkább valami koposztáló láda szag.
az egy büntetés
nekem 600 cm3 a váltóolaj mennyiségem
mennyiség alapján valószinűleg első teló
ez az...éppen erre gondoltam!