Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Add el.

Ma mással foglalkoztam, visszabizniszeltem a Kawa ZX4R-t, meg a Zsigát szerelgettem, meg egyebek. Pl. tollasoztunk Mónival a hóban.
Nau
erősen ajánlom,hogy vegyél egy nyomaték kulcsot,meg szerezz egy egy táblázatot,amiből megtudod hogy a kulönböző csavarméretekhez,mekkora meghúzási értékek tartoznak
táblázatot tudok benyomni ide ha kell
Ne röhögj! Megvan a srác száma, vagy vmi info?
Félreérthetően irtam, mert nem azt akartam kiemelni, hogy nem tudtad meghúzni, hanem azt, hogy azt hittem eléggé meg volt húzva. De azt hittem tényleg nem tudtál tekerni rajta, és nem azt, hogy a menetre vigyáztál, akkor utólag is bocsánat! Azért törekedtem nem karbantartós bácsi módra meghúzni . Amúgy többen mondják, hogy szerintük el van átkozva a motor, kéne egy ördögűző . Ma himbát gyógyitasz, vagy már megtörtént?
Aszongya:
,,Bár a hengerfejet dugóskulccsal egy kézzel húztam meg, amit keme már nem tudott utána kettővel jobban megszoritani. "

Elmondom, hogy tudtam volna még húzni rajta, gyönyörűen beleszaggatva a csavarokat. A motor összeszerelésénél nem annyira kell meghúzni mindent, amennyire csak bírjuk, ugye...
Parasztosan, szakadás előtt fél fordulatig, á lá Karbantartó Bácsi.
Szisztok!

Hajtókarba melyiket lenne jó vennem?

Prox volt benne...
Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni. A kuplungnáál a bowden állító csavar menete elkopott, és emiatt mindig elállítódik a kuplung, csúszik. Hol tudnék ilyen csavart venni bele?
Én azt mondom ha kézvédőben gondolkodsz mindenképp alumerevitőst vegyél! Egypontos valóban annyit ér mint "szarnak a pofon"! Kétpontos sima müanyagból én két párat törtem össze! Egy esés=egy törés! Alumerevitőset meg ha lerögzited faszául akkor ott nagy erő kell hogy elmozduljon!
Csak simán fordultam meg, első kerék megakad, eleje bebicsaklik, jobbra előre eldől, bal csukló török. Nyomi, de ez van!
a ugrasz egy csőröst és teljes testel "átnézel" a kormány felett akkor bizony eltöri a csuklód a kéttpontos!

Csirkés: odaért a csapágy? Jó a méret?
A jó megoldás, hogy nem töröd el semmid, és észnél vagy.
Amikor vettem az eladó mindent elkövetett, hogy lebeszéljen a kétpontosról, a másik olcsóbb is volt, hajthatatlan voltam. A fáknál vigyázok, a karok pedig nem érdekelnek, törjön a picsába, van nálam 1-1.
A bokrok és a kisebb ágak ellen jó az egypontos…
én ezért nem teszek ilyeneket a motoromra de nem is megyek erdőbe miondjuk , nem tudom mi lenne a megoldás
Én az egy ponton felfogatóst ajánlanám. Mindenki mást mondana, és szerintem hosszú vitát lehetne nyitni ezzel, nekem két pontos törte el a csuklómat. (Nem én voltam az egyetlen!) A két pontos többet ér, nem tagadom, de 100-ból 1x eltörheti a csuklódat.
egyponton felfogatós semmitsem ér
Dehogy volt felesleges a munkád, ne mondj ilyet, mérhetetlenül hálás vagyok érte, és nagyon büszke vagyok rád, hogy bele tudtad sakkozni a nem bele való váltót! Nem is szedek tömegnövelőt, pont hogy fogyok . Bár a hengerfejet dugóskulccsal egy kézzel húztam meg, amit keme már nem tudott utána kettővel jobban megszoritani.
Nem olyan rejtélyes, a dugóeltörésnél fáradtak voltunk és buták, itt meg nem történt semmi különös, csak megfáradt a csavar. Jövő hétre remélem kész is van.
Köszi, akkor jövőhéten benézek a barkácsboltba és kérdezősködök. Bár 8.8as csavart nem tudom milyen könnyű fúrni
Hali! Bele fúrsz 6mm fúróval és ki tekered csavar rablóval! 400ft a barkácsboltba!"
jó reggelt!
felkelni emberek

jó reggelt mindenkinek
Meg mértem tolómérővel.A tömítés vastagsága 0.5mm.
úgy látom hiába szarakodtam ennyit a blokkodal. a dugatyú eltörése után ez már a második rejtélyes cselekedet. kicsit le kéne tenni azt a tömegnövelőt.ki lehet azt bányászni onnan,csak beletelhet egy kis időbe is.nem az első eset.
csak nem megütötte valami a szemedet odalent?
úgy látom nagyon sok gazdag ember van itt a fórumon! Wc papírra is ugyan ilyen sokat költenek egyesek? mert ugye az is elég fontos papír,ráadásul a tehetősebbek minden nap kézbe veszik. szóval?