Hát a villogó asszem nekem is kelleni fog. Belegondolva, amit a múltkor is említettem, ment ez a motor még a régi belével is. Igaz nem volt olyan robbanékony, mint amiket lehet olvasni róla, de azért ment. Meg a tesóm hanyattja ugye.... Nagyon kíváncsi vagyok rá, de azt hiszem barátkoznunk kell egy darabig, a gázcsutka meg mint ha hímes tojás lenne.
Igen, valóban, de csak utána jutott eszembe, hogy pl a karbin a levegőcsavart meg sem néztem, a gyújtás is naggyából lett csak állítva, nem tudom kell-e korrigálni rajta (meg hát nekem nem gyári a CDI-m, hanem egy srác készítette). Ezért aggódtam csak kicsit. Jó rendes "kis" kompresszió van benne! Mert hogy ugye eddig nem tudtuk berúgni, hanem húzgáltuk másikkal (mondjuk úgy könnyen indult, de rúgásra egyáltalán nem, ami betudható volt a berugó-mechanika hibájának, illetve még inkább a kopott henger-dugónak. A főtengelyszimeringek is kukásak voltak, evett is a váltóolajból.
Háta gyárit nem hiszem ,hgy tucc venni(kb 10000ft lenne ha új) mert annál jobb nincsen , dupla falú és negyobb is mint plí. twinair, m-cax....mondjuk én akkor szoktam kidobni a szűrőket mikor már kiszakadtak, ha a gyári mosó cuccal mosom akkor van , hogy a gyáriak kibírnak 2-3 szezot is.....ezek amik eladók talán ha egyet mentek, most találtam meg őket így 10 év után