Hát, ha nem lukas valahol az üza.tank, vagy a benzincső, akkor magas lehet a karburátor úszószintje, vagy a tűszelep rossz, mert nem zár el. Több hiba nem nagyon lehet szerintem.
helló valaki megtudná mondani hogy a tesom most vett egy cr 125 öst és mikor ment elfolyt a benzin és multkor meg álló motor alapjáraton döcöktettük és akor is elkezdett folyni és nem tudjuk mié talán koszos a karbi?
Kennex, ha kipróbálod légyszives irj, hogy mi változott és mennyivel lett brutálisabb a régi állapothoz képest! Kiváncsi vagyok én is igy dugózás előtt, hogy mire számithatok?!
Köszi a tanácsot, de az enyém vázig szét volt bombázva, mindent cseréltem /csapágyak-szimeringek-hajtókar/ kivéve dugót most decemberben. Az majd most fog valamikor következni! Kb összerakás óta 2üó van benne, nekem még a dugóval nem volt gondom /repedve stb.../ és nem is volt rossz állapotba viszont a kompresszióból gondolva már kopott! Egyébként fent van a videó az adatlapomról is megnézheted, he érdekel /Cr 500 most igy áll/! Grat a géphez ha minden rendben
Sziasztok! Szevasz Husqy! igen, már az új dugóval jár! (Hát a régivel minek próbáltam volna...ezek után)? Mondtad, hogy nem sokára cserélsz te is. Egy jó tanács (én sem tudtam, csak Matlé mondta), hogy ugyan nem tudom mennyire akarod szétbombázni a gépet, annyira megéri, hogy legalább a vízszivattyút, meg a gyújtást kapd le és cserild ki a főtengelyszimeringeket. Matlé mondja, hogy elég hamar elkopnap az "ajkak". Ne hogy te is úgy járj, mint amilyen állapotba voltak az enyémek, mert akkor az olajat is enni fogja a váltóból, meg még falsot is kaphat. A szimering tényleg nem drága. Egy kis éles csavarhúzóval a szimering "testét" finoman átlukasztod, utána egy egy viszonylag vékonyabb pofájú csavarhúzóval szépen ki tudod fordítani mindkettőt (csak ha nem tudod a méretüket, akkor mielőtt "csavarhúzóznál", olvasd le a számaikat)!