Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az még hagyján, hogy egyszerre, de ugyan azt is.
Úgy néz ki.
Ez jól sikerült! ...egyszerre írtuk
Kicsi rá az esély, és muszáj megvárni míg a bordám összeforr rendesen.
Hát, ha nem lukas valahol az üza.tank, vagy a benzincső, akkor magas lehet a karburátor úszószintje, vagy a tűszelep rossz, mert nem zár el. Több hiba nem nagyon lehet szerintem.
Kettő lehetséges okot tudok mondani. Az egyik nem jó a tűszelep a karbiban, a másik, az úszószint magas.
helló valaki megtudná mondani hogy a tesom most vett egy cr 125 öst és mikor ment elfolyt a benzin és multkor meg álló motor alapjáraton döcöktettük és akor is elkezdett folyni és nem tudjuk mié talán koszos a karbi?
jössz nyársapátra?
Na jó, ezt viccnek szántam.
Rendben, megígérem!
Mit szólnátok, ha felvennénk azt a nevet hogy "CR-es pocsolyakerülők"
Kennex, ha kipróbálod légyszives irj, hogy mi változott és mennyivel lett brutálisabb a régi állapothoz képest! Kiváncsi vagyok én is igy dugózás előtt, hogy mire számithatok?!
Sziasztok!Miért nem a motorodat babrálod?Ahelyett,hogy a gép előtt ülsz!
Ez tetszett! Viszek! Feltétlen!
Szasztok
Hétvégén azért hozz gurtnit, hogy odarögzitsünk a motorhoz
Köszönöm szépen! Én is örülök, hogy talán végre olyan, amilyennek lennie kellene!
Köszi a tanácsot, de az enyém vázig szét volt bombázva, mindent cseréltem /csapágyak-szimeringek-hajtókar/ kivéve dugót most decemberben. Az majd most fog valamikor következni! Kb összerakás óta 2üó van benne, nekem még a dugóval nem volt gondom /repedve stb.../ és nem is volt rossz állapotba viszont a kompresszióból gondolva már kopott! Egyébként fent van a videó az adatlapomról is megnézheted, he érdekel /Cr 500 most igy áll/! Grat a géphez ha minden rendben
Nem matyizok, órán vagyok . Majd 10 körül felhivlak, remélem addigra felkelsz.
Sziasztok! Szevasz Husqy! igen, már az új dugóval jár! (Hát a régivel minek próbáltam volna...ezek után)? Mondtad, hogy nem sokára cserélsz te is. Egy jó tanács (én sem tudtam, csak Matlé mondta), hogy ugyan nem tudom mennyire akarod szétbombázni a gépet, annyira megéri, hogy legalább a vízszivattyút, meg a gyújtást kapd le és cserild ki a főtengelyszimeringeket. Matlé mondja, hogy elég hamar elkopnap az "ajkak". Ne hogy te is úgy járj, mint amilyen állapotba voltak az enyémek, mert akkor az olajat is enni fogja a váltóból, meg még falsot is kaphat. A szimering tényleg nem drága. Egy kis éles csavarhúzóval a szimering "testét" finoman átlukasztod, utána egy egy viszonylag vékonyabb pofájú csavarhúzóval szépen ki tudod fordítani mindkettőt (csak ha nem tudod a méretüket, akkor mielőtt "csavarhúzóznál", olvasd le a számaikat)!
Ez ket vagy négy ütem?
Hello! Már az uj dugattyú van a gépbe?
keme,kennek és nautilus motorja után már csak a sajátomat kell gyógyitgatni egyébként meg egy önző rohadt geci vagyok