Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy hanyasba? én a cr 80 asba eddig 10 L be 3 dl öntöttem de az nyár volt
30 literhez nyomasd az 1 lityi olajat...szóval 1.30
siess a motorozással mert kb 45 perc és sötét lesz
Hello!
Attól függ,hogy hányasba kevered...
s.o.s. mert most mennénk motorozni és nem tom és hó is van itt
vagy ugy kérdem hogy 1L olaj hány litebe jó?
hellosztok szeretném megkérdezni hogy most a 30L benzinbe hány dl olajat adjak ez egy cr 125 és egy cr 80 motorba lenne
Köszönöm Zoli! Rugót már megpróbáltam keresni másikat, erősebbet, de ennél kicsit nagyobb anyagkeresztmetszetűt sajnos nem találtam, a lényegesen vastagabbal, meg működési probléma van (korábban Matlétól kérdeztem egy robbantott rajzon itt). Marad a te módszered, de én ilyet még nem csináltam, tuti, hogy újraedződik így és jó is lesz? (láma vagyok )
Abszolút igazat adok neked Husqy, ha valaki tőlem kérne tanácsot, akkor én sem javasolnám neki, hogy így közlekedjen vele. De hát itt most a sajátommal verem a csalánt!
Sziasztok, nem tudtok 94-es CR-250-hez alkatrészt?
Oldalkedli kellene a kuplung felöri rész+a vízpumpaé
köszi
Köszi! Jövő hét végéig kiderül, hogy Matlé össze tudja e rakni a váltót vagy nem. Addig fejben tartom, és ha nem sikerülne, akkor remélem tudunk intézni valamit. A keménysége szerintem megegyezik Kennex mester berugófogaskerekével.
huhh...ezt így képből nehéz megítélni!
De: ha tényleg csak 1 fogaskereket kell legyártani,az jellegétől függően kb.10-14 Ezer (cementálva).Az utánigazítások (keménységtől függően) kb. 3000-4000 Forint /db. Sztem 20-25 Ezerből lenne meg!
csoki!
ez alapján be tudod állitani szerintem, ha mégsem akkor szólj. Az értékeket a teljes betekeréstől képest kell nézni.
Mennyiért tudnád ezt a projektet megcsinálni? Csak kiváncsiságból. Most vettem Matlétól egy váltót, ha az nem jó, akkor valamit kezdeni kell ezzel.
Hali!
A 3. egyértelműen csere,de azt is le lehet gyártani.A többinek meg egy is "utánigazítás" !.....a képből ítélve!
Szia! Látom igen jó szakember vagy! A véleményedet szeretném kikérni, ez javitható lett volna, vagy ti ezt meg tudjátok csinálni?
nálam jelenleg ,tökig be,majd 2 és 1/4 vissza.Az enyém így jó (CR250)
a vasárnapi zokniszárító verseny győztese!
köszi!
lenne még egy kérdésem
a motorba bejutó levegőt szabályzó csavaron mennyit kell csavarni?
(úgy hallottam h 3 és fél csavarás de nem vagyok biztos benne )
Köszi
Zoli Hétfőn küldi a cuccost!
Kész van! Ne a legszebb,de funkcióját tekintve kifogástalan! Megszünt a kotyogás összerakott helyzetben,és a fogak kapaszkodnak ahogy kell! Azért egy javaslat Kennex mielőtt összerakod! Ahogy néztem,olyan 1,75-2 mmes a rugód.Na azt én kicserélém egy 2-2,25ös nyomórugóra! Ha nem kapsz ilyen méretben akkor az is megoldás,hogy a rugódat megméred,majd kézzel húzól rajta annyit hogy az elöző méréshez képest kb.10-12 mm-el hosszabb legyen a rugó,majd gázláng felett megmelegíted annyira,hogy éppenb halvány vörösen izzon (nem kell teljes hosszában) majd beledobod egy pohár étolajba!
a szívató tengely tekerésével!
sziasztok
elég kezdő vok a motorszerelésben!
ezért szertnék kérdezni tőletek egy fontos dolgot!
van egy Honda CR125R típusú motorom és az lenne a kérdésem h hol lehet beállítani az alapjáratot a karburátoron?

Köszi a válaszokat!
Sajnos kennex a Cr 500-ra jellemző a dugórepedés, ha már kopott a dugattyú. Sajnos erre a tipusra jobban mint más gépekre! Tanácsként szokták ajánlani, hogy 15-20üó-ként érdemes a membránt kivenni és ránézni a dugóra! Ha repedés van rajta csere! Én nem tanácsolnám vele a motorozást. A másik dolog ha meg van repedve akkor az már tuti nem gyengén kopott! Ezek csak tanácsok!
Hegesztünk!
Aztán mennyivel lesz jobb szerinted, ha kicsit tovább nézegetjük? Meg nem fog javulni az biztos, inkább csak jobban fog idegesíteni. Most nem tudom kicserélni ez biztos.