Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De szeretném látni azt a motort...Miért?
Ami gyanúra ad okot:
1. ki tudja, mikori és milyen állapotú a henger+dugószett
2. Kennex nincs hanyattesve az erejétől a legendás CR500-nak...
3. Húzásra indul, rúgásra nem...ejha...tipikus kompresszióhiány, gyenge neki a rúgás, nem szippant fel elég anyagot. Rugdosás után a gyertyát kikapva vajon az száraz?
Egy hozzáértő szakiparitól kérdeztem (ő csinálta a CDI-t), és azt mondta, hogy az előgyújtás növelésével kell kísérletezni (a végtelenségig azonban azzal sem lehet, mert annyira megnövekszik a kompresszió a hamarabb kezdődő égéstől, hogy ilyenkor fordul elő a lábtörés, meg a dekni-kitörés.
Biztos, hogy köze van a gyújtásnak hozzá! Nincs tökéletes helyen.
Oké, oké, hogy egyébként meg a motort nem most tolták ki a szalonból és nem új a henger sem, meg a dugó sem, de ezen kívül mit állítsak a karburátoron.
Gaborf!A Kennexnek nem indul az 500-as rugásra!Az viszont gyujtás gond nem?
Most az úszószint gyári értéken van, főfúvóka gyári méret, egyedül a segédfúvóka nem standard. 60-as helyett 55. Kicseréljem?
Szerintem akkor nyugodtan ki is moshatod belőle a jövő héten itt nálunk (már mint a tiedből).
Már olvastam azokat a hozászolásokat, és Husqy-val értek egyet, ez inkább karbi gond, mint gyújtás.
Vágom, csak vicceltem
Hagyjuk a fenébe! Te is tanultál ebben a témában, meg "némi" előképzettségem nekem is van. Nem ér annyit az egész, hogy ezen veszekedjünk! Te is vágod, hogy mi a pálya, meg én is! Ennyi elég.
Minek?Jóóó van az úgy is!Fasznak zsííír!
Nincs macro mód . Mint említettem búcsús a cucc.
Nem férnék hozzá alapesetben, de ma szétbombáztam kicsit, úgy hogy éppen lent van a kipu! A rohadt karburátort nem lehet leszedni normálisan (levettem a membránt megnézni, hogy nem szakadt-é, meg belekukkoltam a hengerbe), le kell hozzá venni a légszűrőházat, a légszűrőházhoz meg a segédvázat, és így tovább... ...most nincs is hátulja! (Így utólag, hogy a menbrán is kijött, nem kellett volna ennyire szétbombázni, na mindegy. Legalább átzsírozom a himbát is, így könnyebben hozzáférek.)
Ebben tényleg egyetértünk!
Volt egy kurva törés a fékcsőbe,ahol megállt a levegő és oz olaj nem tudta kidolgozni!Törés(hajtás)kiegyenesítve=légtelenítve
!Nagyon megszopatott,pedig eccerű!Nagyon jókat derülök a "keverési arány"témán...
Okés, akkor én félreértettem. A jelölés nálam is megvan és most éppen oda mutat, ahova mondod. De próbálgatnom kell finomítani rajta, azt hiszem Husqy-nak írtam ma hogy miért (visszább megtalálod).
Meg a kiput is le kell szedni, vagy te hozzáférsz a kiputol?
Az sokkal jobb, amikor segítünk egymásnak
Ilyen távolságról már használd a MACRO-módot, kis tulipán a jele
Az a 10 fok amit én bejelöltem, az alaplapi jel helye nem az előgyújtás szöge, ezt a jelet kell a blokknál a jelhez igazítani.

Nem tudok normális képet csinálni ezzel a búcsús gépel, de bejelöltem.
Szerintem nincs igazad, de inkább tényleg hagyjuk, nincs semmi értelme vitatkozni.
Szerintem ez az a terület, ahol tippet, tanácsot szívesen fogad mindenki, de nincs EGY és MEGKÉRDŐJELEZHETETLEN igazság.
Én 1:20-szal fogok bejáratni, és a manual szerinti 1:32-vel megyek utána. That's my faith
A MOL 2T egyébként szerintem a te olvasatodban is = AROL 2T-t, de szerintem senki nem használ ilyet (Pista bácsi a komárba még biztosan, de egyébként....)
Mi köze van a versenytempónak a kenéshez? Talán a hőmérséklet. Fém csúszik fémen, kell a kenés. A 4T-k tiszta olajat kapnak kenés gyanánt, ahoz képest a 20-as keverék is egy nagyon híg lötty. De nem akarok ezen vitatkozni, csak nem tartom magamat annyira okosnak, hogy felülírjam a gyár által előírt adatokat.