Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem az olcsósága a fő szempont.
IGEN,de a katalógusában láttam...
20on euróért,mintha az rémlene mint amit az universalba kapsz,bizonyos Sendec nevezetű cucc.
Neked hogy áll a mocid Gaborf?
Veszel egy kis noteszt és rendszeresen írod. Ennél olcsóbbat nem tudok.
Az az Auner, ami az M3 kivezetőn van Pesten?
auner motors!
ott láttam valamit 6 ezer forintééééé
Akkor hajlítottal. Valahogy úgy ahogy a srác a kx-et.
Sajna nincs ötletem!
Üzemóraszámlálót ki tudja, honnan, mennyiért? Eddig egy tippem van, Universalmotor, 10-11ezer...más?
Nyújtott lábbal?A faxom rúgna meg egy500-ast nyújtott lábbal!
Látni kéne azt a motojt...
Eddig ez olyan, mint levelezőn fekete övet szerezni judo-ban.
Tegnap néztem a videot meg a hozászolásokat, a gyerek lent van a lába, és a motorra támaszkodik, fellöki magát, és csak utána terheli le teljes testtel, jó ha van a gyerek 60 kiló.

Egyébként szerintem jól csinálja. Nekem is így magyarázta egy ismerős. Holtpontkeresés és nyújtott lábbal teljes testtel rótty.
Ennek ellenére:indult rúgásra!
Kx500-al,de az szar volt,nem volt benne kompresszió!
Mentél már másik 2T 500-assal is?
De szípen mondtad
Kennex rááll a maga 100 kg-jával,majd lendületet vesz...Láttam,mentem vele,tuti hogy nem kompresszió!
Az hogy nem indul rúgásra az sok mindentől lehet.

Kifúj a kipú akkor nehezen indul. Falsot szív a karbi. Nincs elegendő kompresszió.

A gyújtásrol, meg annyit, hogy már én is építettem CDI egységet, és a cr500nak a CDI-jét gyárilag úgy tervezték, hogy könnyebb legyen berúgni. Azaz a régebbi típusoknál ezt egy 2 gyújtásidőpontú az újabbaknál fokozatmentesen eltolt gyújtáskarakterisztikával valósították meg.

Ha nagy az előgyújtás, akkor nehezebb indítani a motort a nagyobb előgyújtásra nagy fordulaton van szűkség, mert kevesebb idő van a robbanásra, ezért előbb kell begyújtani.
Gyári kompresszióérték 500-as 2T-nél: 70 kilós gyerek feláll a berúgókarra felső holtponton, és lendületet vesz:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Előfordult már olyan is, hogy a nagyokos gazda felfúrta nagyobbra a fúvókát. Amikor a következő gazdi megnézi azt hiszi minden rendben és mégse.
Slow jet: az alacsony fordulattartományért felelős fúvóka. A síktolattyú felemelkedése után (gázadás) keletkező légszívóhatás miatt a főfúvókán (main jet) áramlik a szükséges benzin az úszóházból, így a slow jet elveszti a szerepét.
A gyertya nem száraz,anyagot kap!Komresszió sz.tem van benne,bár egy kompressziómérő már löki is a választ!Van gyári érték?Egyébként sz.tem gyújtás gondja lesz!A cdi sem gyári!
A segédfuvóka elsősorban az alapjárat és környéke fordulat üzemanyagért felelős asszem.
Karbi elég kényes téma, nem szívesen nyúlok hozzá, de ha az 55ősőn nem jut elég anyag be akkor amikor ráhúzod a gázt akkor túl szegény lesz a keverék a hirtelen beáramló levegőtől.

Ez inkább csak elmélet mint tanács.

De haver yz-je szintén torpant, ott a problémát a túl sok anyag okozta. Nagyobb volt benne a főfúvóka és a pillangó sem volt jó helyen.
Na, elhúztam pancsiba! leht már nem jövök vissza, úgy hogy biztos ami biztos, Jó éjt minden crossosnak! ...és benzingőzös álmokat!