Tegnap néztem a videot meg a hozászolásokat, a gyerek lent van a lába, és a motorra támaszkodik, fellöki magát, és csak utána terheli le teljes testtel, jó ha van a gyerek 60 kiló.
Egyébként szerintem jól csinálja. Nekem is így magyarázta egy ismerős. Holtpontkeresés és nyújtott lábbal teljes testtel rótty.
Kifúj a kipú akkor nehezen indul. Falsot szív a karbi. Nincs elegendő kompresszió.
A gyújtásrol, meg annyit, hogy már én is építettem CDI egységet, és a cr500nak a CDI-jét gyárilag úgy tervezték, hogy könnyebb legyen berúgni. Azaz a régebbi típusoknál ezt egy 2 gyújtásidőpontú az újabbaknál fokozatmentesen eltolt gyújtáskarakterisztikával valósították meg.
Ha nagy az előgyújtás, akkor nehezebb indítani a motort a nagyobb előgyújtásra nagy fordulaton van szűkség, mert kevesebb idő van a robbanásra, ezért előbb kell begyújtani.
Slow jet: az alacsony fordulattartományért felelős fúvóka. A síktolattyú felemelkedése után (gázadás) keletkező légszívóhatás miatt a főfúvókán (main jet) áramlik a szükséges benzin az úszóházból, így a slow jet elveszti a szerepét.
A gyertya nem száraz,anyagot kap!Komresszió sz.tem van benne,bár egy kompressziómérő már löki is a választ!Van gyári érték?Egyébként sz.tem gyújtás gondja lesz!A cdi sem gyári!
Karbi elég kényes téma, nem szívesen nyúlok hozzá, de ha az 55ősőn nem jut elég anyag be akkor amikor ráhúzod a gázt akkor túl szegény lesz a keverék a hirtelen beáramló levegőtől.
Ez inkább csak elmélet mint tanács.
De haver yz-je szintén torpant, ott a problémát a túl sok anyag okozta. Nagyobb volt benne a főfúvóka és a pillangó sem volt jó helyen.
20on euróért,mintha az rémlene mint amit az universalba kapsz,bizonyos Sendec nevezetű cucc.
ott láttam valamit 6 ezer forintééééé
Eddig ez olyan, mint levelezőn fekete övet szerezni judo-ban.
Egyébként szerintem jól csinálja. Nekem is így magyarázta egy ismerős. Holtpontkeresés és nyújtott lábbal teljes testtel rótty.
Kifúj a kipú akkor nehezen indul. Falsot szív a karbi. Nincs elegendő kompresszió.
A gyújtásrol, meg annyit, hogy már én is építettem CDI egységet, és a cr500nak a CDI-jét gyárilag úgy tervezték, hogy könnyebb legyen berúgni. Azaz a régebbi típusoknál ezt egy 2 gyújtásidőpontú az újabbaknál fokozatmentesen eltolt gyújtáskarakterisztikával valósították meg.
Ha nagy az előgyújtás, akkor nehezebb indítani a motort a nagyobb előgyújtásra nagy fordulaton van szűkség, mert kevesebb idő van a robbanásra, ezért előbb kell begyújtani.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez inkább csak elmélet mint tanács.
De haver yz-je szintén torpant, ott a problémát a túl sok anyag okozta. Nagyobb volt benne a főfúvóka és a pillangó sem volt jó helyen.