Szeva Molnarzo! Alkatrészrajzom sajnos nincs az elmített berugó-fogaskerékpárról, de itt egy fénykép (ami tudom, hogy kevés a technológia szempontjából, azonban az állapota látszik). Nincs széjjelbarmolva, csak a foga végei vannak legömbölyödve kissé, illetve alaposabban szemügyre véve (kézben), néhány fognál van kicsi szöghiba is a kopástól. Szerintem egyáltalán nem veszélyes és szinte 100 %-ig biztos vagyok benne, hogy korrigálható. Felteszem ide is a képet, ha mondasz rá valamit ez alapján, azt megköszönöm! Beszéltem ma egy Mókussal (nagykőrösi) akinek hasonló problémája volt az 500-assal. Ők egyszerűen egy kis flexibilis tengelyű köszörűvel igazgatták meg a fogakat és azt mondja jó lett. ...csak ez már egy kicsit (nagyon) sufni-tuningos, jobb lenne normális szerszámmal megmunkálni. Nos,...itt a kép!
én azt szajkózom 22.én menjünk mindannyian nyársapátra motorozni,jó széles pálya,élvezhető 0-100 éves korig tudástól függetlenül,és addigra talán az idő is javulni fog
Abban az egy órában amit motoroztam vele,még nem rakta le a szerkót!Ez is azért van,mert Kennex nem viszi el a kisöccsét motorozni(vak vezet világtalant)!
Egy vödör csavar...Ahogy a kawasakinál megszoktuk...Nagyon honda párti vagyok én is csak éppen nem volt itthon semmi vas,ez olcsó volt,blokkja szépen jár,így megvettem...
ők csinálják a dugót-gyűrűt,csak hüvelyessel foglalkoznak,hobby célra elmegy a motyójuk,de olcsó is,és néha utómunkálataik otthonra maradnak.a 86 os omba egy átaluk készített dugó,gyűrű van és jó,főtengelyt nem szabad hozzájuk vinni,bár elég sokféle javítási ár kategória lehetséges náluk
persze! Tudnom/látnom kell hányas modul,mennyire kopott.Lehet e még marni úgy hogy be ne szakadjon a koszorú.
Kellene egy kép mailban! Gondolom alkatrészrajzod nincs róla
...kell is a széles pálya, remélem addigra tudok menni a sajátommal, és azzal eléggé nagy a helyigényem...jobbra esek, balra esek...
Kellene egy kép mailban! Gondolom alkatrészrajzod nincs róla