Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na hali gyerekek! Akartok szörnyűlködni? Íme:
c4 minden további nélkül oldja.
Már gondoltam rá. De azt a kipu égetéshez tartogatom.
malacperzselő...
A sziloplasztot mivel lehetne feloldani? Valaki volt olyan rendes hogy a lengőkarnál a szimeringeket megerősítette egy kis sziloplasztal. A csapágy jó benne meg a szimeringek is megvannak, bár azokat ki fogom dobni de a kapargatással már kiszedtem a nagyját, de a maradékot jó lenne valahogy kimosni belőle. Nitrohígító benzin nem oldotta meg nincs valami háztáji szer ami esetleg feloldja?
én is 1:20 ra keverem mind két motorba,gyertya nemtom milyen(ami a földön volt) és szép ösz barna ,olajnak nyoma sincs
eccer nekem is volt nyűgöm ezzel,de csak jobban fel lett húzva,ha találok akkor neked adom
érdekes a történet,te hogy szoktál motorozni hogy egy 125 ös crm-et nem forgatsz?minek vettél 250 est?
hallottam már róla,de még nem használtam.valami nagyon brutál anyag,lehet érdemes lenne kipróbálnod.már láttam ilyennel blokkot összeragasztva,közel volt a heggesztéshez
igen arra gondoltam,elég mezei cucc,de jó
Szevasztok. Beteg kurva vagyok. A sorrend nem biztos.
Tudod, a zuttörő, ahol tud segít

Egyébként is, eleve úgy keveredtem erre a fórumra, hogy véletlenül mellényomtam, és hosszasan nem értettem, hogy mér értekeznek Krosszmotorokról ott ahol máskor nem szoktak:)
De ez egy jó kis fórum, normális hangvétellel, ami, hát hogy is mondjam, nem feltétlenül általános mindenhol:)
...de jól tetted, hallod! Neked is köszi!
Na, akkor jól feltaláltam a spanyol viaszkot itten nektek:)
Nagyon jól hangzanak az ott leírtak! Remélem beválik. A hét végén előkészítem a felületet, aztán mehet rá a szutymák! Köszi mégegyszer!
Köszi, mindjárt nézem, de megnyugtatóan hangzik, ha te is azt mondod, hogy működik a dolog!
Közben megtaláltam 116.oldal

Diamant fémlasztik
Hagyd a fenébe, már útban van Kecskemét felé a diamant..., de azért köszi!
Kétszer is raktál fel képet róla. Egyszer a 357-en meg az előtt is raktál fel róla. És én az elsőnél írtam valamit csak tudnám mit, na meg ha működne a kereső.
Lehet, hogy neked van igazad....
Neked is csak azt tudom mondani, hogy alacsonyabb hőértékű gyertya kell bele, ha nem tudod rendesen megkergetni. Az olajjal nem szabad spórolni. Azért kokszol, mert nem éri el az üzemi hőmérsékletét.
Nekem az 1:20-hoz kever full syntetic Repsol-tól egy csepp olaj sincs a kipu végén és nem is füstöl brutálisan, szépen elégeti (viszont a gyertyát kokszolja, lehet, hogy egy kicsit nekem is hígabbra kell majd keverni).
Ha 7 évet állt a brümi, akkor van esély arra, hogy a szimeringek elöregedtek, felkeményedtek.
Én a 357 oldalon tettem fel képet a loctite-ról, de ott annak környékén nem találtam tőled hozzászólást ebben a témában (vagy csak figyelmetlen vagyok?).
A jobb fajta olajok elégnek rendesen, míg a gyengébbek nem és ezért is lehet hogy dzsuvás minden. De amint mondtam, ha nem hajtod annyira, akkor alacsonyabb hőértékű gyertyát kéne beletenni.