Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Hello! Szerintem ha nincs gondod a sebességváltóval és a hajtókarod valamint a főtengelycspágyaid is rendben vannak, akkor felesleges széthuzni a blokkot! Viszont a himba felujitása nem kis munka lesz! Regina láncot csak ajánlani tudom! Képet rakj fel légyszi, kiváncsi vagyok rá!
Vissza kell keresni, mert már nem emlékszek a nevére. De még körül nézek, hátha megtalálom valahol a ragasztó papírját.
Csá! nem emlékszem már, hogy mi volt az, amit ajánlottál? ...ha lehetne mégegyszer!
Matlé tezsvér! Nincs-é véletlenül elfekvőben egy berugókar visszahúzó-rugód CR-hez (nem tudom van-e különbség az 500 és a 250-é között, de szerintem olyan nagy nem lehet). Az enyém ki van lágyulva, meg össze is van gyűrődve. (működik ugyan csak megnyugtatóbb lenne egy normál állapotú) Szerencsére a tesómnak van diamant-ja, először ezt próbálom ki, a használati utasítása alapján elég sokfajta savnak, lúgnak ellenáll, lehet hogy jó lesz, fémkötésű, szilárd állapotában könnyen megmunkálható. Ja, és ami az öcsémnek van, az aluminium-bázisú! Remélem jó lesz , majd 3-4 rétegben viszem fel. ...csak el ne kiabáljam megint !
Amit én ajánlottam ugyan akkor, az viszont működőkepés, ha esetleg valakinek hasonló problémája lenne.
nem,nem erről van szó!
csak nekem a crm-emnél ha nem volt rendesen kiforgatva,akkor powert teledzsuvázta és lehetett szétszedni és bovdent cserélni.
sztem szét kéne már húzni a blokkot is hogy tisztába legyél hogy mivan a belsejébe! de ez az én véleményem főleg ha télleg annyit állt! amugy tennél fel róla egy képet? csak kiváncsi lennék hogy néz ki meg mien? köszi
Emzoli javasolt egy diamant nevű fémragasztót. Te hallottál már a tulajdonságairól, felhasználhatóságáról?
köszi, utánanézek!
Sziasztok! Szeva Matyikám! Ha sima egyszerű "zöld tubusos" FBS-ről van szó, azt fogok tudni venni akárhol, rendes vagy köszönöm, de ha erről van szó, akkor azt kapok itt is.
És ha vkinek lenne egy eladó hátsó főfék munkahengere...
Sziasztok!
A Segítségeteket kérném! Végre én is beléptem a Cr-esek közé(500r 92') Egy óra motorozás (láncszakadás), és 12 km tolás után(ismeretlen motorral ne induljon az ember endúrózni) úgy gondoltam fel kéne újítani a vasat. Szédszedtem és találtam érdekes dolgokat. Hátsó himba csapágyai szétesve, csillapítás nem sok, fék lötyög a csúszóperselyeken. Ha már szétszedtem kap egy új fényt a váz. A konkrét kérdés: a blokk egyben van, nem csörög-zörög, húz rendesen, indul is, de 7 évet állt. Érdemes szétszedni, megnézni a belét vagy majd ha szétesik? Előre is köszönöm!
hello!valaki használ ilyen olajat? és mi erről a véleményetek?köszi
szerintem érdemes hallgatni sokadikx bácsira.számold ki melyikkel spórolsz többet! 1:20-1:33 közti olaj ár különbözett,vagy a sürübb felujítással?
ilyet még nem halottam ,szerintem benzint se rakj bele és akkor jó sákáig nem kell hozzá nyúlni
hááát,nem akarlak idegesíteni,én a 86 os cr-ét FBS-el kentem ki és le sem lehetne onnan robbantani.350-400ft egy tubus -50től 240ig hő és olaj álló.a kipufogót is azzal kentem a hengernél és a dobnál is,azóta estem akkorát hogy a rezóról letört az egyik konzol,de még mindíg nem fúj ki.....,ha kell Imivel küldök egyet vasárnap,van itthon pár adag
Csao
okés,köszi a segítséget
megyek aludni mert k.o vagyok!
csááá
Az olaj a kenés miatt kell, fém csúszik fémen, mindegy hogy hajtod. Ha nincs jó kenés, akkor hamarabb tönkre megy, megszorul. Ha nem hajtod annyira, akkor más hőértékű gyertyát kell bele tenni, de avval is óvatosan kell bánni.
milyen olajat használsz?
de például ha endurózom akkor csak teleszutykolom a powert,stb nem?nekem a 25 ös crm-nek a powerje ezért adta meg magát
Igen 20-asra keverem én is. A több és jobb olaj még sohasem tett kárt,
A cr bibliából, de az egyben service manual is.
értem,köszönöm!
te is 20asba kevered amúgy?
ez az írás honnan származik?
a servica manualból vagy a bill haynes féle cr bibliából?