Talán azért mert az olajcserénél marad benne is egy kicsi. A könyv olajcseréhez írja. Ha száraz motort töltesz fel akkor 700. Vagy maximum 700-at lehet beletenni.
Mindenféleképpen jobb az eredeti gyári megoldás, de valami okból csak kitalálták perselyezést, és elég neves cégek is gyártják. A megszorulásnak számos más oka is lehet. Biztos, hogy rosszabb lesz a hőátadása, de mennyivel? Szerintem nem sokkal. Ha gondolkozunk egy kicsit és összehasonlítjuk a 125-öt a 250-el, akkor rájövünk, hogy egy 25-ös gépet állandóan forgatni kell, addig a 250-et nem kell annyira noszogatni. Ha verseny szinten használnád a motorod biztos volna jelentősége.
Csáá
Voltam ma szerelőnél,főtengely csapágyat megmutatta nagyon csúnya hangja van ha megpörgetem..
azt mondja,hogy ne perselyeztessek,mivel abból csak gond lehet..
nektek mi a véleményetek erről?
+ azt is mondta,hogy akárhány motort látott(25ös olaszok)
azok mind emiatt álltak be
merthogy más a hőtágulása stb stb stb.
kérhetnék erről részletes véleményt?
valóban adódhat gondom egy jól belehelyezett perselytől?
köszönöm előre is a választ!
csáá
A diamant fémragasztót tudom ajánlani, jól előkészített fémfelületre jól tapad, hő, benzin, víz és olajálló.
Régi tuningmerterek iylennel kenték ki a p20 on a hengert, ha felmlőgyártásnál kifelé kilukadt a henger.
Megnéztem az adatlapodon is.
Amiről tettem fel képeket, azok mind a gátas kipu nyíláshoz van kitalálva. Az én hengerem szintén gátas, így sajna nem tudok tanáccsal szolgálni ehhez a fajta hengerhez.
20ast egy kicsit soknak találom!
33-ba keverem ELF XT-t(100% synth)
Voltam ma szerelőnél,főtengely csapágyat megmutatta nagyon csúnya hangja van ha megpörgetem..
azt mondja,hogy ne perselyeztessek,mivel abból csak gond lehet..
nektek mi a véleményetek erről?
+ azt is mondta,hogy akárhány motort látott(25ös olaszok)
azok mind emiatt álltak be
merthogy más a hőtágulása stb stb stb.
kérhetnék erről részletes véleményt?
valóban adódhat gondom egy jól belehelyezett perselytől?
köszönöm előre is a választ!
csáá
www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." title="http://209.85.129.132/search?q=cache:MPou5RmK4WMJ:www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." target="_blank">http://209.85.129.132/search?q...
Régi tuningmerterek iylennel kenték ki a p20 on a hengert, ha felmlőgyártásnál kifelé kilukadt a henger.
www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." title="http://209.85.129.132/search?q=cache:MPou5RmK4WMJ:www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." target="_blank">http://209.85.129.132/search?q...
Amiről tettem fel képeket, azok mind a gátas kipu nyíláshoz van kitalálva. Az én hengerem szintén gátas, így sajna nem tudok tanáccsal szolgálni ehhez a fajta hengerhez.