Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán azért mert az olajcserénél marad benne is egy kicsi. A könyv olajcseréhez írja. Ha száraz motort töltesz fel akkor 700. Vagy maximum 700-at lehet beletenni.
köszönöm,az amugy hogy lehet,hogy a blokkomra 700cc van ráírva,és ide pedig 630 cc van a hajtóműolajhoz?
A te motorod ránézésre 91-es. De motorszám alapján biztosat tudok mondani
Itt ni
Megkeresem...... pill
hol van ez leírva amúgy?
20ast egy kicsit soknak találom!
A 91-es cr 250 gyári aránya 1:20. Olajból pedig verseny 2T
jó keverési arány nálatok mit jelent?
33-ba keverem ELF XT-t(100% synth)
Ja, és ne felejtkezzünk meg a gyújtásról sem. Persze ezek akkor igazak, ha a mechanikus dolgok is a helyükön vannak precízen.
Ha jó olajat használsz, jó keverési arányban, tiszta légszűrővel, jól beállított karburátorral akkor nagy baj, nem lehet.
én is pont erre gondoltam,ha tényleg ilyen szar lenne akkor minek gyártana a wiseco perselyeket...
Mindenféleképpen jobb az eredeti gyári megoldás, de valami okból csak kitalálták perselyezést, és elég neves cégek is gyártják. A megszorulásnak számos más oka is lehet. Biztos, hogy rosszabb lesz a hőátadása, de mennyivel? Szerintem nem sokkal. Ha gondolkozunk egy kicsit és összehasonlítjuk a 125-öt a 250-el, akkor rájövünk, hogy egy 25-ös gépet állandóan forgatni kell, addig a 250-et nem kell annyira noszogatni. Ha verseny szinten használnád a motorod biztos volna jelentősége.
Így vettem LAPOSRACERTŐL! ! ! ! ! ! !
Csáá
Voltam ma szerelőnél,főtengely csapágyat megmutatta nagyon csúnya hangja van ha megpörgetem..
azt mondja,hogy ne perselyeztessek,mivel abból csak gond lehet..
nektek mi a véleményetek erről?
+ azt is mondta,hogy akárhány motort látott(25ös olaszok)
azok mind emiatt álltak be
merthogy más a hőtágulása stb stb stb.
kérhetnék erről részletes véleményt?
valóban adódhat gondom egy jól belehelyezett perselytől?
köszönöm előre is a választ!
csáá
fáradt vagyok,lépek aludni,ha tudsz vmi okosságot,irj légyszi,reggel visszaolvasok!köszi sziasztok
Na jó, beírod a gugliba, hogy diamanat, és kijön az a+b kereskedőcég, ami árulja is, postáznak is.
nem jó a link

www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." title="http://209.85.129.132/search?q=cache:MPou5RmK4WMJ:www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." target="_blank">http://209.85.129.132/search?q...
A diamant fémragasztót tudom ajánlani, jól előkészített fémfelületre jól tapad, hő, benzin, víz és olajálló.
Régi tuningmerterek iylennel kenték ki a p20 on a hengert, ha felmlőgyártásnál kifelé kilukadt a henger.

www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." title="http://209.85.129.132/search?q=cache:MPou5RmK4WMJ:www.apluszb.hu/hu/manufacts/di..." target="_blank">http://209.85.129.132/search?q...
Én meg álmos vagyok, meg dühös arra a rohadt deknire. Alszom rá egyet, hátha lenyugszok. Sziasztok!
nem laza az a lánc,te srác?
oksa!
Üdv, én eltépek most forró fürdőzni, mert atom beteg vagyok, ha magamhoz tértem, jövök, és megvitatjuk.
hát azért köszi,hátha ir még más is(palcsee,matlé)azért legalább már van fogalmam a dologrol!
Megnéztem az adatlapodon is.
Amiről tettem fel képeket, azok mind a gátas kipu nyíláshoz van kitalálva. Az én hengerem szintén gátas, így sajna nem tudok tanáccsal szolgálni ehhez a fajta hengerhez.
Nézem de nagyon csepp az a kép, és nem nagyon látom