Dehogynem! Már gondoltam rá! Ezzel az a baj szerintem, hogy pontosan senki sem tudja, hogy milyen az ötvözet összetétele. Így pedig szerintem elég lutri lenne kísérletezni vele, meg elég kényes a hely is (szimering-fészek, a másik oldalon csapágy-fészek is). Ha beomlik a melegítéstől, akkor mit csinálok? Meg aztán ha ez még menne is, nem gondolom, hogy annyira egyszerű lenne utána befogni a deknit a megmunkáláshoz. A jelenlegi megoldás tűnik számomra a legcélravezetőbbnek további károsodás nélkül. Itt csak az a kérdés, hogy a diamant ellenáll-e valóban a fagyállónak és olajnak? Ha igen, akkor jó lesz. 3-4-5 vékony rétegben viszem majd fel az anyagot, talán így tartósabb. Ezt én is meg tudom csinálni. Veszteni valóm nem sok van, max. megint csinálok egy fél nap plusz-munkát magamnak, ha nem sikerül. Ha így lenne (amit remélek, hogy nem), utána esetleg, de ahogy itt írták, szgk. vízpunmpájánál is bírta, meg a tesóm felolvasta telefonon a használati utasítást. Aszerint bírnia kellene.
köszönöm a választ! Én is erre hajlanék, de gondoltam hátha az okosabbak tudnak vmit.) akkor marad az esztétikai tuning! Ha kész lesz, rakok fel képet!
Hát nem győztetek meg, hogy mi lenne a teendő...
Kép sajna nincs róla(egyben) mert hirtelen felindulásból már szét kaptam. Rozsdás csúnya fehér váz, kifakult piros idomok+ egy fél literes köcsög:) Nem szívesen húznám szét a blokkot, de a szimeringektől kicsit én is félek....
Asszem az a felni, amit 2000-ért adnak, nem sok figyelemre érdemes. Körül kell nézni, és nem a legolcsóbbat, hanem a legkifizetődőbbet meg kell venni. Akár itt az Apró-ban is.
Arra nem gondoltál, hogy színesfém hegesztővel meg tunkoltatni és utána gépműhelyben méretre igazítani?
http://www.krosszmotorok.hu/
Kép sajna nincs róla(egyben) mert hirtelen felindulásból már szét kaptam. Rozsdás csúnya fehér váz, kifakult piros idomok+ egy fél literes köcsög:) Nem szívesen húznám szét a blokkot, de a szimeringektől kicsit én is félek....