Elnézést, hogy iylen régire:
nem az nem vastag, csak azért kérdeztem, mert a pöcsköszörűk, amikkel én jáccadozok, azok így reagálnak egy vastagabb olajra.
Megváltozik. A gyertyát nem éri el, mert csak pár tized milit változik, de az elég. Az gázabb megoldás, ha rossz hőértékű gyertyád van, aminek beizzik a vége és átfújja a dugót! Csináltam egy Yamaha RD-t, aminél pont ez volt a gond. Szép kis ötforintos méretű lukat égetett a dugó tetejébe.
Így, ahogy mondod! A préssávot változtatja a hengertalp tömítés, amit forrasztó "cinnel" lehet mérni, amit bedug az emberfia a gyertyanyíláson és azt odapréseli a dugattyú a hengerfejhez. Ha túl nagy a préssáv, elgyengül a moci, ha túl kicsi, károsodik a dugó pereme. Nagyvonalakban.
Az előbb írtam már, hogy holnap, vagy szombaton szétszedem és kiderül, hogy mi van a berugó-mechanizmussal. Meg amit említettem neked telefonon, a karburátor beállításait megnézem és állítok ha kell. Meg a membrán állapotát. Ha ezek rendben vannak, akkor szerintem 1 hét, max 2.
Holnap, vagy szombaton megveszem a cuccost és ha jöttök vasárnap, hívj fel ha a Tesco-nál jártok és navigálok (Egyébként Cegléd felé kellene jönni és a Ceglédi úton - de még bent a városban - átjöttök egy vasúti átjárón (csak ez az egy van), akkor utána a 2. kereszteződésnél jobbra /ki van táblázva, hogy Békéscsaba felé/. Ezen az úton jöttök kb 1 km-t és ott fogok strichelni jobb kéz felöl!)
nem az nem vastag, csak azért kérdeztem, mert a pöcsköszörűk, amikkel én jáccadozok, azok így reagálnak egy vastagabb olajra.