elég vicces a szituáció!
azt nem hiszem hogy ennyire nem értene hozzá,mivel suzukinál volt szerelő!
inkább a lehuzós formációra gondolnék
mindegy,megmondom neki h dugót is cseréljen és hozzon róla papirt hogy mit és mennyiért vette!
Még nem húztam le a hengert, így nem tom Nicasilos-e vagy hüvelyes.
A meló helyemen szoktak honolni, csak hát az egy kicsit nagyobb méretre van kitalálva.
jah értem,ha bánt a dolog akkor szerintem vegyél egy mérettel nagyobb dugót bele és hónoltasd meg egy szakmühelyben ha nicasilos,ha nem akkor fúrás.de ilyen házi csíkozást nem javaslom elég sok okból,nem szabad ilyennel bűvészkedni
hónoláskor ezred mm pontosan dolgoznak és figyelnek a derékszögre,de bizony akkor nincsenek ott a csíkocskák ami 22 fokos szöget zárnak be emással,meg a dugón azok a kis csetlő-botló redők amik szállítják az olajat és kenik a két súrlódó felületet akkor van az hogy a motor csak úgy fogja magát és besűl jó olaj és megfelelő hűtés ellenére
ez nem újdonság hidd el,pl a legtöbb autószervizben soha nem csinálnak olajcserét csak felszámítják,meg letörölgetik a régi szürőt stb. a legtöbb kókány dolgot ilyen helyen végzik.megsufnizzák azt lehúznak,vagy ha valamit javítani is lehetne olcsón,akkor csere 4x es áron.saját és rokoni körben szerzett tapasztalatok.én is saját magam végzek mindent
azt nem hiszem hogy ennyire nem értene hozzá,mivel suzukinál volt szerelő!
inkább a lehuzós formációra gondolnék
mindegy,megmondom neki h dugót is cseréljen és hozzon róla papirt hogy mit és mennyiért vette!
A meló helyemen szoktak honolni, csak hát az egy kicsit nagyobb méretre van kitalálva.