Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó Hűtővédő továbbra is 15 ezer!
Viszont keresek CR-CRF első telókat megvételre!
ne sértegess
Még az sem kell
Az egy olyan kütyü, amivel a hüvely falára rá lehet firkálni azt az X alakú csíkokat.
Az meg mi?
Szeva Skacok,

Nincs véletlen valakinek elfekvőben kézi honolója?
Milyen szerelő volt? Vízvezeték szerelő?
Üdv Keme!
Olvastam, h. ma szeded szét a 2003as CR-ed. Én is most akarom cserélni az enyémbe a kopó alkatrészeket. Megtudod majd esetleg adni a blokkban lévő csapágyak csapágyszámát, főleg a főtengely csapágy lenne nekem fontos, de a többit se ártana. Válaszodat előre is köszönöm!
Megyeeeeek! Majd hívlak.
Mondj egy motor számot és megmondom pontosan mikori
sokadikx, negyedikén várlak
köszi,
várom a meglátásod de nekem azért nem olyan fiatal a szive
89-kilencvenvalamennyi állitolag ami nekem kelhet.
szasanyi
[1529] 2008. június 5. 20:25
Szia 123-as blokkhoz kell? Ha igen,írj egy e-mail címet és küldök egy egész service manual-t abban minden benne vanCsőváz

válasz erre előzmény

Egy ilyet találtam kezdésnek
Mikori évjárat?
Türelmes böngészgetés eredményeként bizton állíthatom, hogy talán.
Apropó, service manual...Pegaso 123-as Rotax motoros...tudsz szerezni?
Légyszi, kérdezd meg azt a szerelőt, hogy látott-e már mikromérőt, vagy egyáltalán tudja-e hogy mi az?
Meg azt is, hogy látott-e már service manuált, vagy csak az IFA, meg az MTZ szerelés megy neki?
A radiátort ajánlom én is.
a 2003-as CR 250-esemet pl. MA ESTE kapjuk ronggyá szét...Kiderül, mi mekkora.
Hát ha a gyűrűkészlethez jár egy ajándék dugó akkor elég lesz gyűrűt venned

Eddig sem hordtam a gépeimet szerelőhöz, de ezek után mire számítson az ember. Ha látják nem értesz hozzá egyből megpróbálnak átbaszni.
Matlé kolléga,

korábban olvastam hogy tudod ( azthiszem ) a cr 250 nek a felujitáshoz szükséges csapágy és szimering kódokat.
Na én jövö héten Ilyen " Kennex féle " felujitást csinálok, és kéne az összes csapágy és szimering szám amit csak tudsz, ( értem az egész motorra ) mert elöbb venném meg és azután szedném szét.
Remélem pár hét alatt befejezem, mert csavarra szét lesz szedve a gépsárkány.
ill. szerinted mire koncentráljak még?

köszi
szerintem egyszerüen nem ért hozzá, én alapból nem feltételezek ilyen roszindulatuságot.
de azért csak cseréljed azt a dugót.
( hozzáteszem de csak halkan hogy a CZ korszakban nem cseréltük az ilyet hanem felpoliroztuk. de az már rég volt )
Az ilyen ,,szerelőknek" az az érdekük, hogy a motor mihamarabb elromoljon. Ezért teteti vissza ezt a dugót. Beépített hibaforrás.

...jól pofán kéne verni egy öntöttvas radiátorral.
Hol szerezte ez a szerelő a képesítését?Ez a dugó egy kalap sz** nem ér már.Nem beszélve arról hogy majd jól szétcseszi a hengered ha visszarakod.
Mondd meg neki, hogy nem te, hanem Ő veheti meg hozzá az anyagokat, és nem kérsz számlát se. Utána kérdezd meg, hogy kell-e a csere vagy nem.