Ahogy tekergettuk Matleval arra jutottunk, hogy csakis azert torhetett szet a valto, mert rosszul lett osszerakva, valoszinu, hogy kimaradt egy hezagolo osszerakasnal. Ezert egy fokozatban legalabb negy fogaskerek volt osszekapcsolva a ketto helyett, es a 40 lo hamar vegzett veluk.
teljesen igazad van alig birtam kordában tartani ( néha még a 250-esem is megaláz ), nem krosszpályára való.
ugy éreztem mintha ráülnék egy v2 ( faukettesre ) -re és kilöttek volna London felé.
ez jó, nekem a kuplung deknit a csizmám ! koptatta ki és én is valami ilyesmin gondolkodtam.
szoval, belülre is ajánlod.
akkor ezzel szinte ujrarestaurálható "bármi" ami alu. , és nem ütödik, és nem éri horror terhelés.
Supermoto-ként van benne ráció, már ami a viszonyt illeti, kb. mint egy 1000-es Supermotardnak , de oda meg jobb a 4T motorféke.
Kuriózum! Az tény.
Amerikában azért imádják, mert ott mindenből a LEGnagyobb, LEGerősebb, LEGződebb, LEGhangosabb kell, kerül, amibe kerül.
Aki volt kint, tudja, miről beszélek.
EC 300! Nekem nem ez a tapasztalatom! Nem állapotfüggő, illetve sokkal kevésbé állapotfüggő, mint évjáratfüggő! Hiába pöpec a gép, ha tizen, vagy huszonéves, csak szarért-hugyért lehet elpasszolni (kivéve ha ritkaság, de nálunk szerintem sincs akkora kereslet a CR 500-ra, mint a tengeren túl). Igazi erőmű, de nem cross-pályára való. Aki versenyez (akár amatőr szinten is) sokkal jobban szereti a kezelhető 125, ill. 250-es kategóriát (most persze 2 T- ről beszélünk). Szerintem az 500- as a pályán sehol sincs az előbb említett kategóriájú gépekhez. Az én véleményem szerint egy CR 500-ast egy jó 125-ös a pályán szarrá ver. (Igaz én cross-pályán nem motoroztam, és csak hobby-motoros vagyok.) Földúton, meg mély homokban nem hiszem hogy lenne párja, de a cross-pálya nem az 500-asnak való!
Nálam mindkettőnek sima a feje fölül.Az egyik középen van gondolom az az állító a másik meg mellette,ami szisszent egyet amikor ki akartam csavarni.Én ezelőtt nem ültem krossszmotoron ezért nem tudom de a többiek azt mondják nagyon kemény ezt okozhatja a túl sűrü olaj?Köszi a segítséget!
Ezzel csináltam! A "ráhazudott" szöveg szerint: "Acélkötésű kétkomponensű, fém-ionokat tartalmazó epoxiragasztó amely ideális repedések, lyukak javításához, kitöltéséhez. A kikeményedett termék ellenáll víznek, olajnak és benzinnek. 100 C-ig hőálló. Használhatósági ideje a két komponens összekeverését követően 4 perc szobahőmérsékleten. 1 órán belül nagy szilárdságra köt." (megmunkálható, csiszolható, fúrható, stb.) A felhasználását azonban a használati útmutató 16 C hőmérséklet alatt nem javasolja (vidd be a deknit, meg az anyagot is a lakásba, ha nincs fűtött műhelyed)! 3000 magyar péz vót! Nekem a vízszivattyú házat a felső két vízcsonk irányában teljesen kimarta a fagyálló úgy, hogy még át is lyukadt (másutt is kráteresre marta, de nem lyukadt át). Mivel ez a rész elég vastag (szerintem több, mint 1 cm, ezért több rétegben (3-4) vittem fel az anyagot. Az összekeverése után nagyon jól terül! Amikor megköt, akkor a felülete fényes és "csúszós" (persze ha csiszolod, akkor bemattul). A statikus terhelést jól bírja, a dinamikust viszont nem (a hűtőfolyadék a rendszerben nem okoz olyan mértékű dinamikus terhelést, amit ne bírna, mert hogy folyamatosan "ármlik"). Vékony - ált. iskolában is használatos - ecsettel hordtam fel (persze az ecset utána kuka). Arra azonban vigyázz, hogy a vízszivattyú házban levő 2 db szimering közötti gyári "tehermentesítő" furatot el ne tömítsd vele! (Ez azért van ott, hogy ha a külső szimering beokádna, akkor - mivel a hűtőfolyadékot átereszti - a hűtővíz ezen keresztül csepeg ki a szabadba. Befelé azonnal nem tud menni, mivel a belső szimering tömít. Ha ezt a furatot eltömíted, akkor nem veszed észre, hogy szimeringet kell cserélni, mivel nem tud kifolyni a hűtőfolyadék. Egyszer csak azt látod, hogy felhigul az olaj a motorba, és rosszabb esetben - a megfelelő kenőképesség hiányában - meg is szorulhat.) Nekem bejött ez a megoldás, azóta is tökéletes! Írtam korábban azt is itt a fórumban, hogy Hondáéknál 62.000 Ft lett volna egy új dekni (én ugye elég nehezen - sehogy - sem találok az 500-ashoz bontott alkatrészt). Remélem érthető volt, amit leírtam!
Hogy mivel hegeszti azt nem tudom, de nem is érdekel, érti a szakmáját, és gépei is vannak hozzá. Régen bicikli vázakat "alu" hegesztett, csak kilépett a cégtől, és saját üzemet nyitott. Odaviszem neki a vázat, a lengőkart a blokkot, hátsó kereket, és mindent megcsinál. Megvágja ahol kell, meghajlítja az anyagot beállítja a blokkot és meghegeszti. Csak most az első lánckereket várnom, mert a nélkül nem lehet beigazítani.
hosszan: olvass vissza, érdemes! vagy konkrétan kíváncsi vagy valamire?
Amúgy milyen az új gép?
ugy éreztem mintha ráülnék egy v2 ( faukettesre ) -re és kilöttek volna London felé.
ha könnyebb vagy akkor 5-ös
ez jó, nekem a kuplung deknit a csizmám ! koptatta ki és én is valami ilyesmin gondolkodtam.
szoval, belülre is ajánlod.
akkor ezzel szinte ujrarestaurálható "bármi" ami alu. , és nem ütödik, és nem éri horror terhelés.
Kuriózum! Az tény.
Amerikában azért imádják, mert ott mindenből a LEGnagyobb, LEGerősebb, LEGződebb, LEGhangosabb kell, kerül, amibe kerül.
Aki volt kint, tudja, miről beszélek.
Én szimplán értelmetlennek tartom