Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van 400db mütrágyás zsákom.hm?
csere érdekel ezernégyszáz darab megszakadt menetű rézanyára meg egy Best Of Happy Pogácsák kazettára?
....
mennyit fogyaszt?mennyi megy végre?ez kétütemü?nincs rajta kilóméteróra?
szia,Tököli reptéren belül hol van az a hely?a fotoidnál
röviden: faja
hosszan: olvass vissza, érdemes! vagy konkrétan kíváncsi vagy valamire?
szia keme!
Amúgy milyen az új gép?
...meg a tuningrezó...
Ahogy tekergettuk Matleval arra jutottunk, hogy csakis azert torhetett szet a valto, mert rosszul lett osszerakva, valoszinu, hogy kimaradt egy hezagolo osszerakasnal. Ezert egy fokozatban legalabb negy fogaskerek volt osszekapcsolva a ketto helyett, es a 40 lo hamar vegzett veluk.
engem is alázgat ez a dög, remélem max. a szívem töri össze
teljesen igazad van alig birtam kordában tartani ( néha még a 250-esem is megaláz ), nem krosszpályára való.
ugy éreztem mintha ráülnék egy v2 ( faukettesre ) -re és kilöttek volna London felé.
bár én 94 kiló vagyok.

ha könnyebb vagy akkor 5-ös
7-es
kennex,

ez jó, nekem a kuplung deknit a csizmám ! koptatta ki és én is valami ilyesmin gondolkodtam.
szoval, belülre is ajánlod.
akkor ezzel szinte ujrarestaurálható "bármi" ami alu. , és nem ütödik, és nem éri horror terhelés.
Supermoto-ként van benne ráció, már ami a viszonyt illeti, kb. mint egy 1000-es Supermotardnak , de oda meg jobb a 4T motorféke.
Kuriózum! Az tény.
Amerikában azért imádják, mert ott mindenből a LEGnagyobb, LEGerősebb, LEGződebb, LEGhangosabb kell, kerül, amibe kerül.
Aki volt kint, tudja, miről beszélek.
Ebben igazad van hogy semmi értelme
Örülök, hogy vérkemény, tökös macsó vagy, és nem FÉLSZ az 500-as 2T-től.
Én szimplán értelmetlennek tartom
EC 300! Nekem nem ez a tapasztalatom! Nem állapotfüggő, illetve sokkal kevésbé állapotfüggő, mint évjáratfüggő! Hiába pöpec a gép, ha tizen, vagy huszonéves, csak szarért-hugyért lehet elpasszolni (kivéve ha ritkaság, de nálunk szerintem sincs akkora kereslet a CR 500-ra, mint a tengeren túl). Igazi erőmű, de nem cross-pályára való. Aki versenyez (akár amatőr szinten is) sokkal jobban szereti a kezelhető 125, ill. 250-es kategóriát (most persze 2 T- ről beszélünk). Szerintem az 500- as a pályán sehol sincs az előbb említett kategóriájú gépekhez. Az én véleményem szerint egy CR 500-ast egy jó 125-ös a pályán szarrá ver. (Igaz én cross-pályán nem motoroztam, és csak hobby-motoros vagyok.) Földúton, meg mély homokban nem hiszem hogy lenne párja, de a cross-pálya nem az 500-asnak való!
Nálam mindkettőnek sima a feje fölül.Az egyik középen van gondolom az az állító a másik meg mellette,ami szisszent egyet amikor ki akartam csavarni.Én ezelőtt nem ültem krossszmotoron ezért nem tudom de a többiek azt mondják nagyon kemény ezt okozhatja a túl sűrü olaj?Köszi a segítséget!
Ezzel csináltam! A "ráhazudott" szöveg szerint: "Acélkötésű kétkomponensű, fém-ionokat tartalmazó epoxiragasztó amely ideális repedések, lyukak javításához, kitöltéséhez. A kikeményedett termék ellenáll víznek, olajnak és benzinnek. 100 C-ig hőálló. Használhatósági ideje a két komponens összekeverését követően 4 perc szobahőmérsékleten. 1 órán belül nagy szilárdságra köt." (megmunkálható, csiszolható, fúrható, stb.) A felhasználását azonban a használati útmutató 16 C hőmérséklet alatt nem javasolja (vidd be a deknit, meg az anyagot is a lakásba, ha nincs fűtött műhelyed)! 3000 magyar péz vót! Nekem a vízszivattyú házat a felső két vízcsonk irányában teljesen kimarta a fagyálló úgy, hogy még át is lyukadt (másutt is kráteresre marta, de nem lyukadt át). Mivel ez a rész elég vastag (szerintem több, mint 1 cm, ezért több rétegben (3-4) vittem fel az anyagot. Az összekeverése után nagyon jól terül! Amikor megköt, akkor a felülete fényes és "csúszós" (persze ha csiszolod, akkor bemattul). A statikus terhelést jól bírja, a dinamikust viszont nem (a hűtőfolyadék a rendszerben nem okoz olyan mértékű dinamikus terhelést, amit ne bírna, mert hogy folyamatosan "ármlik"). Vékony - ált. iskolában is használatos - ecsettel hordtam fel (persze az ecset utána kuka). Arra azonban vigyázz, hogy a vízszivattyú házban levő 2 db szimering közötti gyári "tehermentesítő" furatot el ne tömítsd vele! (Ez azért van ott, hogy ha a külső szimering beokádna, akkor - mivel a hűtőfolyadékot átereszti - a hűtővíz ezen keresztül csepeg ki a szabadba. Befelé azonnal nem tud menni, mivel a belső szimering tömít. Ha ezt a furatot eltömíted, akkor nem veszed észre, hogy szimeringet kell cserélni, mivel nem tud kifolyni a hűtőfolyadék. Egyszer csak azt látod, hogy felhigul az olaj a motorba, és rosszabb esetben - a megfelelő kenőképesség hiányában - meg is szorulhat.) Nekem bejött ez a megoldás, azóta is tökéletes! Írtam korábban azt is itt a fórumban, hogy Hondáéknál 62.000 Ft lett volna egy új dekni (én ugye elég nehezen - sehogy - sem találok az 500-ashoz bontott alkatrészt). Remélem érthető volt, amit leírtam!
Hajrá hajrá,nagyon várom a fejleményeket,és sok sikert hozzá,ne add fel,mert ha kész lesz,büszkén ülsz majd fel rá,hogy te "megcsináltad"
Hogy mivel hegeszti azt nem tudom, de nem is érdekel, érti a szakmáját, és gépei is vannak hozzá. Régen bicikli vázakat "alu" hegesztett, csak kilépett a cégtől, és saját üzemet nyitott. Odaviszem neki a vázat, a lengőkart a blokkot, hátsó kereket, és mindent megcsinál. Megvágja ahol kell, meghajlítja az anyagot beállítja a blokkot és meghegeszti. Csak most az első lánckereket várnom, mert a nélkül nem lehet beigazítani.
a tetején a kresztcsavaros kiscsavar a légtelenítő a sima csavar a nyomó
a tetején a nyomófokozatot állítod az alján a húzót