Nem ismerem,tehát véleményt csak óvatjával mondhatok.De!Voltál te már ott ahol ő lakik?Mármint a lakásuknál?Meg tényleg nem akarok senkit sem megsérteni igy ollájn.Ha akarod priviben elmondom az "élményeim"rólla,de itt nem akarom.
Ez, amit belinkeltél, külön a motorokhoz van, tehát drágább. De állítólag tök ugyanez a GlycoShell is, én azt vettem:
FAGYÁLLÓ HŰTŐFOLYADÉK
A Shell GlycoShell egy fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum a belső égésű motorok hűtőrendszereihez. Nem tartalmaz nitriteket, aminokat és foszfátokat (N.A.P. -free), ezért környezetbarátabb a korábbi folyadékoknál. Fejlett korróziógátló adalék technológia alkalmazásával készül, így különösen jó korrózióvédelmet biztosít a modern motoroknak. Tökéletesen kompatibilis a motorokhoz, hűtőradiátorokhoz és egyéb, a hűtőrendszerben található alkatrészekhez jelenleg alkalmazott fémekkel, beleértve az alumíniumot és ötvözeteit, továbbá az elasztomer és gumi alkatrészekkel, stb.
A Shell GlycoShell felhasználható személygépkocsik, autóbuszok és haszongépjárművek hűtőrendszereiben, a megfelelő higításban. Élettartama normál körülmények között legalább 3 év, vagy 60.000 km. Kielégíti az európai motorgyártók többségének a követelményeit.
Olajat leereszteni, kuplung oldali deknit kompletten (vízpumpafedéllel, kuplungfedéllel együtt) levenni. Vigyázz, melyik csavart honnan veszed ki, mert többféle méretűek.
Most vettem Shell-kúton korrekt fagyállót, 1600 literje, Nitrit meg foszfát, meg tökömtudjami mentes.
még egy kérdés.
A vízpumpa szimering és csapágy cseréhez meg kell bontani a blokk oldalát vagy elég csak a vízpumpa részt leszedni ?
Lehet hogy hülye kérdés de még nem volt dolgom vele.
Pontosan nem emlékszem most, meg kellene nézni a "manual"-t, de kb. 1 l- körül. Tehát ha veszel 1 l- t (még csak koncentrátumnak se kell lennie), annyi tutira elég lesz.
Árulja már el valaki nekem hogy egy cr 125 -ös hűtőrendszerébe kb mennyi folyadék lehet.
A csere végett érdekelne hogy hány liter fagyállót vegyek a keveréshez.
állítólag alu barát:P
14:00 -ra megyek és 22:00 -kor jövök el
FAGYÁLLÓ HŰTŐFOLYADÉK
A Shell GlycoShell egy fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum a belső égésű motorok hűtőrendszereihez. Nem tartalmaz nitriteket, aminokat és foszfátokat (N.A.P. -free), ezért környezetbarátabb a korábbi folyadékoknál. Fejlett korróziógátló adalék technológia alkalmazásával készül, így különösen jó korrózióvédelmet biztosít a modern motoroknak. Tökéletesen kompatibilis a motorokhoz, hűtőradiátorokhoz és egyéb, a hűtőrendszerben található alkatrészekhez jelenleg alkalmazott fémekkel, beleértve az alumíniumot és ötvözeteit, továbbá az elasztomer és gumi alkatrészekkel, stb.
A Shell GlycoShell felhasználható személygépkocsik, autóbuszok és haszongépjárművek hűtőrendszereiben, a megfelelő higításban. Élettartama normál körülmények között legalább 3 év, vagy 60.000 km. Kielégíti az európai motorgyártók többségének a követelményeit.
véletlenül nem ezt vetted ?
http://olajshop.hu/termekek/sh...
Most vettem Shell-kúton korrekt fagyállót, 1600 literje, Nitrit meg foszfát, meg tökömtudjami mentes.
A vízpumpa szimering és csapágy cseréhez meg kell bontani a blokk oldalát vagy elég csak a vízpumpa részt leszedni ?
Lehet hogy hülye kérdés de még nem volt dolgom vele.
ez szerintetek megfelelő lenne :
http://olajshop.hu/kereses/ala...
elég bőven egy liter,mivel úgyis keverni kell ezért meg marad minimum a fele!
A csere végett érdekelne hogy hány liter fagyállót vegyek a keveréshez.
http://olajshop.hu/kereses/liq...
http://olajshop.hu/kereses/ala...
mondjuk szerintem ez jónak tűnik. De van még több féle az oldalon böngészgess.