Szerintem ezt sürgősen ereszd le belőle, mert tutira megeszi az alut. Pár év alatt átjukad a vízszivattyú-ház. Ahogy írtam is az előző hozzászólásomban, valamilyen magnézium-alu ötvözetből van a dekni és kurvául utálja az általános fagyállót. Ezen ne spórolj, mert tényleg tönkreteszi! Meg elég ha kb. -10 fokosra kevered attól erősebb minek? Ezzel a rendszert is kíméled, meg a -10 fokos fagyálló sem nyomja szét -15 fokban a rendszert, mert csak dermed/kásásodik - nem úgy mint a jég. "Alubarát"-nak adják, biztosan valamilyen szinten az is, de azért én félnék -30-ra bekeverni akkor is (ki tudja hogy a flakonra írt hazugságból mennyi igaz?)
Hawyy! Mindenképpen! Nem csináltam ugyan képet a kuplung felöli dekniről mikor megvettem a "nagylyukút", de lehet hogy kellett volna. A nem "aluminiumos" fagyálló úgy szétette, hogy kb 3-4 napig túlóráztam rajta. Brutálisan elfogyott a magnézium-öntvény. A vízszivattyú házát kilyukadásig szétmarta. 'Hál istennek találtam anyagot, amivel profin meg tudtam csinálni, de szerintem ne kockáztasson senki, mert többe fog kerülni a leves, mint a hús! Még valami! Nem kell bekeverni -38 fokosra! Szerintem -10 - -15 foknál erősebbre felesleges (ha meg valaki amúgy nem fagypont alatti hőmérsékletű garázsban tárolja (mint pl. én), akkor elég -5 fokosra is (Az adott negatív hőmérséklet nem azt jelenti, hogy az alatt azonnal megfagy, hanem hogy ott kezd el kásásodni.)
16 ezres szett az első hátsó sárvédőt meg hűtőidomot tartalmaz meg max oldalidomot.egyszer rendelni akartam én is és mondták telóvédő ,rajtszámtá az biztos hogy plussz píz!
Bazzeg azért van áruk. Amúgy mi különbség van a kettő közt? Felfogatása más vagy fel se lehet rakni ?
Nem tudnál képet küldeni róla?
Amúgy fehér kellene.
...mármint elég húzós. Az Universalnál vagy a Parillánál 16ezerért van a szett, első+hátsó sárvédő, tankidomok, első és hátsó rajtszámtáblák és a telóvédők.
Jah.
Kedves gyerekek, ha már vagytok akkora sóherek, hogy megspóroljátok a hengerfejtömítés cseréjét, és negyed kiló gumian vagy FBS felvakolásával rakjátok vissza a régit, az lehetőleg NE tömje el a hűtővíz útját a henger körül.
Matlé egyik valaha volt legjobb gépét vesztette el emiatt.
Hallgassatok rá.
átnézem, amugy is csavarra bontom a gépet ilyenkor.
a szimering méretek ill. csapágy méretet köszi megveszem látatlanba is mert tavaly nem voltak cserélve.
keme...én is ezekre a szerszámokra vagytam othon mert ugye a cégnél van de az más.
még egy fúró kéne meg egy kis eszterga
én tegnap ilyen fagyállót vettem!
csak az volt a baj,hogy hígítani kellett volna én azt pedig elfelejtettem
aztán pancsolhattam ma délután...
de fele fele arányban is jó -38 fokig!
nem szeretnék okoskodni, csak emlékeztetni mindenkit hogy közeleg a jó idő és ezt a motorok nem olyan örömmel fogják átélni ahogy mi.a megfelelő üzem anyag keverés és egyéb karbantartást már mindenki megszokott.de nem szabad megfeledkezni a hűtésről sem!drága akkor a fejvakargatás ha már besült a motor.a vízpumpa házban 2db pici szimering van ami a főtengely fordulatával azonosat pörög és a többihez képest hamarabb elkopik.ilyekor még néhány 100 ft ból megoldható a javítás és nyugodtabban lehet a motora felülni.ha mindez megvan érdemes ellenörizni a hütöket hogy sikerült-e tehetségesen nagynyomásúval lemosni.ha a cellák közti lemezkék elejlottak akkor a hütő csak tároló,nem höcserélő.ettől is lehet besülést-víz felforrást csinálni.pici lapos csavarhúzóval,késhegyel és néhány óra ráfordítással orvosolható.
honda cr vízpumpa szimeringek: 12x22x5 12x25x7
csapágy 16001 amit érdemes ilyenkor cserélni
125-250 évjárattól függetlenül ezek a méretek
nekem oda lett egy motorom emiatt tavaszal,ami télen még hibátlanul ment!
hát ja, más
én mondjuk 250 fan vagyok, de értelek.
hozzá teszem a mai napig megöli az alkaromat, és sokat kell edzenem ( fizikailag ) hogy kordában tartsam a drágámat.
jó tipp ez a fagyálló dolog én is rögtön beszerzem.
a cég ahol dolgozok felszámolt egy csomó mindent, kaptam satupadot, köszörüt, vasszekrényt, szerszámokat , polirgépet.....
van egy helységem megcsinálom mühelynek király lesz.
teljes extázisba vagyok, csak a benzingöz hiányzik
Nem tudnál képet küldeni róla?
Amúgy fehér kellene.
Az UFO drágább sajna
érdekelne 1995 -ös cr 125 -höz rajtszámlap.
Mennyibe pocsékoljátok ?
MIlyen évj. ra kellene?
Nekünk vannak Cr hez idomok, idomszettek.
Érd:bakonymotor@gmail.com
Kedves gyerekek, ha már vagytok akkora sóherek, hogy megspóroljátok a hengerfejtömítés cseréjét, és negyed kiló gumian vagy FBS felvakolásával rakjátok vissza a régit, az lehetőleg NE tömje el a hűtővíz útját a henger körül.
Matlé egyik valaha volt legjobb gépét vesztette el emiatt.
Hallgassatok rá.
a szimering méretek ill. csapágy méretet köszi megveszem látatlanba is mert tavaly nem voltak cserélve.
keme...én is ezekre a szerszámokra vagytam othon mert ugye a cégnél van de az más.
még egy fúró kéne meg egy kis eszterga
csak az volt a baj,hogy hígítani kellett volna én azt pedig elfelejtettem
aztán pancsolhattam ma délután...
de fele fele arányban is jó -38 fokig!
honda cr vízpumpa szimeringek: 12x22x5 12x25x7
csapágy 16001 amit érdemes ilyenkor cserélni
125-250 évjárattól függetlenül ezek a méretek
nekem oda lett egy motorom emiatt tavaszal,ami télen még hibátlanul ment!
Nem kell cserébe egy VW Bogár?
én mondjuk 250 fan vagyok, de értelek.
hozzá teszem a mai napig megöli az alkaromat, és sokat kell edzenem ( fizikailag ) hogy kordában tartsam a drágámat.
jó tipp ez a fagyálló dolog én is rögtön beszerzem.
a cég ahol dolgozok felszámolt egy csomó mindent, kaptam satupadot, köszörüt, vasszekrényt, szerszámokat , polirgépet.....
van egy helységem megcsinálom mühelynek király lesz.
teljes extázisba vagyok, csak a benzingöz hiányzik