ne szójá be! ha alaposan megtekinted a mocit ezen még fordítva van minden,jobb odalon van a lánc,gyújtás,ezek elég szembe tünő dolgok,ez a 88' elég kedvesen hangzott
Nem gerinctelensegbol nem akartam ide irni, hanem epp ellenkezoleg. Sok helyen 500asnak hireszteled, es ez szerintem nem fer dolog. A motor szerintem 88 korul van, es 480as, amihez meg ritkabb az alkatresz, mint az 500ashoz. En 86os 500ashoz keresgelek alkatreszt, de sehol sem talalok. Ezt gondolom, jo ha tudja a vevo, ha nem veszed tolakodasnak.
Új agy van a lendkerékben,mert valami hozzáértő,használhatatlanná tette,és gyújtáshibásan szereztem a motort,nem is azért vettem,csak Biznisz reményében érdekelt a dolog...
És ez a gyújtás a 480-ason teljesen gyári,majd ha megyek a garázsba lefotózom a kedvedért!"új"-nak nem új csak feljavított,és ez olyan jól hangzik ,hogy felkell vágni vele,parasztvakító
Hát nem bántanál meg vele,minden véleményt szívesen fogadok!De az mocskosabb dolog,hogy a hátam mögött irkálsz stb..Vállald fel a véleményed légyszíves!
ne rongájjad más üzletét!martin lekaratézik azt utána nem fogsz csak ülve pisilni kitaláltad már mikor akarsz jönni holnap?csak azért kérdem mert az enyémet is össze kéne raknod,meg elmagyarázhatnád hogy müködik ez a két tt bigyó!
Martin, neked mi bajod azzal a nagy CR-rel? Olvastam az apróban, hogy új nippon denso gyújtás van rajta. Olyat hol lehet venni és mennyiért? A kép alapján (adatlap) elég szépen egyben van. Nem megy? ...vagy mi? Miért akarsz megválni tőle?
áhhh,ez biztos nem a korral jár!nekem 1,5 hónapja csöpög az autómból a víz amit minden nap használok,de olyan szar helyen van meg hideg..,szóval majd tavaszal megcsinálom!kb 10liter fagyálló ment el eddig,de nem érdekel,most nincs az a pancsizós időjárás!
Sokáig kizárólagos hobbym volt (még talán az MZ-s, simsonos korszakban) a motorszerelés. Azonban azt veszem észre mostanában, hogy - bár továbbra is szeretek motort szerelni - meg kell várnom, hogy legyen hozzá kedvem. Korábban ilyen nem volt. Amit megcsináltam, azzal szemben mindig is igényes voltam, meg törekedtem a precízitásra (ami természetesen nem változott, mert ha gányolni kellene, akkor neki se állnék) de most valahogy mégis csak kell hozzá a kedv is. Lenne mit piszkálnom a hondán is (nem is kevés). Kimentem a garázsba, de ilyen hidegben egyszerűen nincs kedvem! Ez van. ...biztos a korral jár
kxf 250 es tesztnap melyik pályán volt?esetleg tudnál feldobni a profodba pár képet?
holnap merre huligankodtok