Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Véletlenül akadtam rá az egyik ismerősöm ismerőse de totál darabokba kaptam meg egy komplett 1990-es mocit.
AZ enyém olyan volt, amikor kint voltunk a pályán, hogy lábujjhegyeznem kellett, most mindkét lábamat le tudom tenni telitalpra. Lehetett vagy 100 cm-en az ülésmagasság
Nekem is kiáll a teló vagy 1,5 centit.
Még azon is gondolkozok, hogy az első teloim kilógnak a kifliből vagy 2 centit, azt beálítom szintbe, és még egy kicsit eresztek a hátulján, aztán rámérek újból és kipróbálom
Mondjuk Matyién is más az üléspozíció, és azon is lentebb van a kormány, vagy legalábbis olyan érzés, de 3-4 kör után megszoktam, és egész tűrhetően bukdácsoltam vele...
Ahogy nézegettem kb 5-6 cm.et lehet max játszani a kormánymagasító betéttel plusz a legmagasabb kormánnyal.
Hát a 118 a 121-hez nem nagy difi, de lehet, hogy pont ezen múlik
Kikérem magamnak, én alföldi gyerek vagyok, tehát nem zsivány...hanem betyár
Szeva...mértél már? vagy este?
Leresztettem a hátulját, így a mért érték 95 és 118 cm.
Sziasztok zsiványok
...vagy ott az Athena tömítésszett, ami a kissé hiányos gyári szett (27ezer Ft) helyett kompletten, gumikkal, réz és alu alátétekkel és hengerfejtömítéssel együtt 7900Ft.

Nekem épp akkor volt rá pénzem, megvettem, ha nincs rá keret, jó a karton is, meg egyebek.

Túúúúúúfiftiiiiiiit akajoooook
hello!bocsesz ezek szerint nem vettem észre hogy válaszoltál!változatlanul érint a dolog!Mik a lehetőségeim?
mosd ki alaposan,ne maradjon benne semmi szennyeződés!a vízpumpa ha kérdéses csináld meg! a szuszogó meg egy olyan dolog mint a vízhütő,csak ovatosan körülötte a magas nyomásuval!sajnos a külső mosás néha belső mocskolással jár.nekem igen gyakran sikerül a karbit telenyomnom vízzel aztán lehet szét szedni mert nehezen indul!
A fajta szinte mindegy.olaj szaküzletben lehet kapni motor öblitő olajat,nagyon híg,kb brigeciol sürüségű.ha jól kicsöpögteted,én még azzal is ki merném mosni!igen leengedés után beleöntöd és utána alacsony fordulatszámon járatod a motort,ne menj vele mert az öblítéskor nem kap megfelelő kenést teljesítmény igénybevételhez!akkor lesz csak szürke ha összekeveredik a viz az olajjal.ha csak ráöntöd akkor külön kiülnek az anyagok.ha mész vele pár perc alatt elszineződik és vehetsz megint új olajat,mert nem fog külön ki ülepedni!tömítést én papírboltból kapható különböző vastagságú kartonokból készítem,még soha nem volt vele gond!érdemes venni egy lukasztó készletet meg egy jó minőségű pici ollot is!nagyon jól meg lehet csinálni igy!
Hello Husgy!

Pl. azt hogy kell e fizetni érte, ha igen kit kell keresni, gondozzák-e, meg hétvégenként lehet -e találkozni ott más motorosokkal is, vagy teljesen kihalt.
Szia
"Amikor te főfúvókát cseréltél a karbiban nem rég, akkor a csere-fúvóka volt a gyári méret, vagy a gyárit változtattad meg?"
-Gyárilag egy "középmérettel" adják ki őket, nem emlékszem pontosan, de azt hiszem 172-essel. De lényegtelen, a CD-ről ki kell nézni az adott hőmérséklettartományhoz és tengerszint feletti magassághoz milyen értéket ír, és a schubert FELÜLRŐL hanyadig rovátkába javasolja, plusz a levegőcsavart mennyire tekerd ki. Ezeket betartva a fúvókacsere óta a motorom mínusz 7 fokban is (tegnap pl.) úgy veszi a lapot, hogy képtelen vagyok alapjáratról olyan hirtelen rárántani a gázt, hogy ne pörrenjen fel minden fulladás nélkül, eszméletlen, hogy megy
Még egy kérdés: a cr-eknél schubert-tűben is van méretkülönbség?
-Ezt sajnos nem tudom, annyi tudok, hogy én nem hallottam még különböző méretekről, és se árlistákban se katalógusokban nem láttam erre utalást sem.
leállító gombal mi újság?
Köszi a segítséget.
Milyen fajta motor öblítőt javasolnál ?
Ezt a olaj le engedése után kell beleönteni és csak hagyni még átfolyik a motoron vagy hogy kell használni ?
A szuszogóra gondoltam én is hogy ott ment bele víz mert tavasszal lettek cserélve a tömítések a motoron. Ami most benne van olaj az még tiszta ha csak beindítanám és mennék vele egy keveset ( kb 2 -3 perc ) akkor is beszínezné az olajat a víz ha ereszt a szimering a vízpumpánál ? Vagy ehhez azért több idő kell ?
Tömítést miből érdemes csinálni ?
A csavart meg szerintem egy ropiért bármelyik esztergályos megcsinálja, nem olyan bonyolult forgástest az! Ezek után meg pláne jobban jársz!
Basszus Imi! Visszaolvastam, és nem gondoltam volna, hogy így jársz! Az a mondat nagyon gáz, hogy "amikor nem figyeltél oda......."! Minden esetre a cégnek nem jó reklám. Igaz, nem is ettől fog tönkremenni. Lenne egy kérdésem: Kisebb beállítási gondokkal küszködök, ami valószínűleg karburálási probléma lesz. Amikor te főfúvókát cseréltél a karbiban nem rég, akkor a csere-fúvóka volt a gyári méret, vagy a gyárit változtattad meg? Még egy kérdés: a cr-eknél schubert-tűben is van méretkülönbség? (Úgy értem ugyanazon típuson és évjáraton belül?) Tudom hogy hülye lesz most a hasonlat, de mégis, az MZ-nél is több méret volt ugyanazon évjárathoz a típuson belül.
Hali! Éppen írni akartam, hogy ha van egy jó lakatos ismerősöd, akkor szerintem max 5 e pénzért simán csinál egy párat neked (már mint lábtartót), ha viszel neki mintadarabot. De ha Keme-nek van, akkor így egyszerűbb, vele meg nyugodtan "bótolj", mert rendes srác, nem ver át tuti!
Ééén, bár nem tom mit értesz ismerés alatt!?
rá se ránts kis erdei barátom!ezek apróságok valahogy majd küszöböljük a problémát!elhiszem hogy bosszant a dolog!majd kitalálunk oda valami okosat!
asszem 12x22x5 a nagyobb 12x25x5 de ha hazamegyek megnézem pontosan a lapát leszedéshez feltétlenül 6 lap fejű szerszámot használj mert puha anyagból van és olyan 8 körül van az uj!12 szögű külcsokat felejtsd el!