3 évet vártam arra a blokkra , persze hogy gyorsan elhoztam ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Éppen szenteste próbáltam berugni a motorom , mire tesóm mondta van 1 kis baj BEÁLLT! ! ! ! ! ! ! ! !
Forgattyús ház 2 helyen kitört, henger gátrepedés power mindkét oldalán ! ! ! ! ! !
Ez meg megy mint a veszedelem, szerencsére mire enyém kész lett , vett magának 1 CR-t ő is
Azért piszkállak (nem rosszindulatból, csak csipkelődök), mert a motorodról mást se hallok, csak hogy ilyen kormány, olyan idom, meg amolyan hidrokuplung, de még egy képet sem láttam, ahogy pályán vereted, ugratsz vagy valami, pláne videót.
Ahogy hallom alaposan megfontoltad a vásárlást
Asszonyka hogy bírja? Enyém is sokszor kint gubbaszt a kocsiban, de hozzá van edződve.
Lassan megint mehetek alkatrész után, a fene essen bele, hiányzik egy apróság Kakukk gépéhez, pedig tényleg nem sok híja van.
Én sem azt mondtam h a esztétika a fontos!
én mikor a motorom vettem esztétikailag nem volt eggyáltalán szép,meg nem is arra mentem h szép legyen hanem motorikusan legyen egybe.
Elmentünk haverommal motort venni cr 250 92-est nézett ki elmentünk megpróbáltam mondom neki ez nem megy úgy mint az enyém,(új sárvédők,idomol csilli villi a motor) ő neki ez tetszik meg minden mondom ok de nem elég erős.
elmentünk ugyan azon a napon másik csávóhoz ugyan úgy 92-es 250-es Cr pro cirka rendszer rajt nem volt szép gép esztétikailag mondhatni csúnya(ragasztott idomok,folyt a teló,de adott volna hozzá új idomokat,telófelúítószettet,zsír újj volt minden csak nem volt rajt).Nah az csúnya volt de nagyon jól ment mondtam havernak ezt vedd meg rendbepofozod pár nap alatt.
erre megvette a másikat szóval valakinek a design valakinek meg az az első h hogy megy!
Az a gyanúm, hogy olyan powere lehet, mint a régi RM Suzukiknak, egy hengeres test, amibe keresztbe egy nyílás van marva, ahogy elfordul, átengedi a gázt egy örvénykamrába. De ilyet még nem szedtem szét.
A kormány magasságot még nem állítottam be, mert úgy tudom, hogy ahhoz magasabb kormány befogó szerkezet kell. A kormányt meg nem igazán szeretném hajtogatni. Ha máskép nem megy akkor 1/2"-os csőbül hajtok valami tacskó kormányt, mint a régi szép időkben.
Éppen szenteste próbáltam berugni a motorom , mire tesóm mondta van 1 kis baj BEÁLLT! ! ! ! ! ! ! ! !
Forgattyús ház 2 helyen kitört, henger gátrepedés power mindkét oldalán ! ! ! ! ! !
Ez meg megy mint a veszedelem, szerencsére mire enyém kész lett , vett magának 1 CR-t ő is
Asszonyka hogy bírja? Enyém is sokszor kint gubbaszt a kocsiban, de hozzá van edződve.
Lassan megint mehetek alkatrész után, a fene essen bele, hiányzik egy apróság Kakukk gépéhez, pedig tényleg nem sok híja van.
én mikor a motorom vettem esztétikailag nem volt eggyáltalán szép,meg nem is arra mentem h szép legyen hanem motorikusan legyen egybe.
Elmentünk haverommal motort venni cr 250 92-est nézett ki elmentünk megpróbáltam mondom neki ez nem megy úgy mint az enyém,(új sárvédők,idomol csilli villi a motor) ő neki ez tetszik meg minden mondom ok de nem elég erős.
elmentünk ugyan azon a napon másik csávóhoz ugyan úgy 92-es 250-es Cr pro cirka rendszer rajt nem volt szép gép esztétikailag mondhatni csúnya(ragasztott idomok,folyt a teló,de adott volna hozzá új idomokat,telófelúítószettet,zsír újj volt minden csak nem volt rajt).Nah az csúnya volt de nagyon jól ment mondtam havernak ezt vedd meg rendbepofozod pár nap alatt.
erre megvette a másikat szóval valakinek a design valakinek meg az az első h hogy megy!
De az új űlésem nem érkezett még meg! ! ! ! ! !
esztétikailag kicsit szépítgeted majd aztán penge
260 volt az ára, és a telóvédők rajta voltak, plussz kaptam hozzá egy két apróságot. Laposracertől vettem.
Ilyen telóvédőt még nem is láttam ami ezen van...
mennyiért sikerült hozzá jutnod ha nem titok?
kormányt ilyesmiket beállítgattad már? Matyi megbízott, hogy az övét állítsam magamhoz, mint a saját 125-ösöm, az lett az etalon