ha nem hiányzott belőle víz akkor máshol ment bele.de ilyet tud csinálni 0,5 dl víz is.nem kell nagy mennyiségre gondolni!ha te magad tudsz tömitést csinálni mindenképp cseréld ki!ha jó minőségű ntn szimeringeket veszel akkor is 3-400 ft ból megúszod a dolgot!ki tudja mikor volt cserélve,meg az normál helyzetben is kopik!
nekem vízpumpa hibás volt az egyik 84 es cr em.abba ugyan ilyen szürke olaj volt.síkerült a hütősapkáig feltolteni a blokkot cízes olajal.lengedett olaj még 2 hónap múlva is ugyan olyan állagú volt!pedig közel 2,5 - 3 liter trugyi volt átlátszó üvegbe tárolva!
én azért ezt a kuplung szinezést erősen megkérdőjelezem!mivel az egész blokk aluminium öntvény,ez nem normális dolog hogy igy néz ki!Rengeteg blokkot szétszedtem már és ez csak víz!vagy vizpumpa szimeringnél,vagy a szuszogónál jut be mosáskor!szürke sürű szirup szerű genyó ami leengedéskor enyhén habos,de nagyon apró kis bubik vannak benne.ennyi erővel a váltókerektől lehetne fekete is nem?Nem a nagy hőtöl,az olaj meg égésétől.Ha lengedted az olajat használj motor öblítő folyadékot amit alaposan csöpögtess ki belőle mert ha benne marad,rontja a az uj olaj viszkozítását!
Mindegy amúgy. Matyi gépe is lehet 93-96 között bármi, senkit sem érdekel, ha egyszer iszonyat megy és szép
Enyémet (125-ösöm) is 96-osként árulták, én 95-ösnek néztem, erre kiderül, hogy 94-es, de iszonyat imádom.
Bár a mai nap után lehet, hogy el lesz adva...
akkor azt mondod hogy ezzel semmi gond nincs csak a kuplung tárcsa színezte el. Lenne amúgy értelme lebontani a vízpumpát és ki cserélni a tömítéseket meg a szimeringet ?
1 csavar. az lehet a baj hogy téged még nem vertek át soha igazán. adtam egyet amiről tudtam hogy nem azé csak hogy haladjunk. 2órát is kereshettük volna akkor se talájuk meg. azé kéne előtte odaszólni...
Nem emlékszem, hogy valaha bármi miatt szar-geciztelek volna, ellenkezőleg, elég sok embernek ajánlottalak itt, és elég sűrűn dobáltam be a számodat vagy a honlapotok linkjét. És sosem kértem vagy vártam cserébe semmit, "oszt" most erről akkor ennyit. Remélem jót röhögtél magadban, hogy milyen klasszul átvertél.
Na, vége a melodrámának, tanulság mehet, CR/CRF jöhet.
Valamivel hígabb de a használat miatt. Igazából tegnap cseréltem ha igaz amit mondasz hogy külön válik akkor nincs víz benne elvileg de akkor nem tudom hogy mitől ilyen színű.( idáig a vízre tippeltem én is )
Na olajtesztre biztos hogy nem fogom elvinni az felejtős.
forgács nem volt benne egyáltalán. Ilyen tiszta volt az egész leszámítva színét. Tapintásra meg nem sok mindent tudsz róla elmondani olyan mit ami bele lett öntve csak kicsit vékonyabb, mert volt használva
Hígabb, sürübb mint az eredeti?
De ha víz van benne, és hagyod egy napig pihenni, akkor részben szétválik a víz az olajtól. Így biztos lehetsz abban, hogy vizes e az olajod, vagy elviszed olajtesztre és ott bevizsgálják neked nem kevés forintért.
nem kell hápogni, megcsinálni most sem késő,kaptál egyet,ha mondok rá 1-2 ezret meg én lettem volna a szar-geci kerestem-nem találtam-adtam egyet ami 50%ban jó volt rá,pénzt ilyenért soha nem is kértem,olyan volt hogy ha jó kifizeted. lépek kajálni további jó fortyogást
nekem is ugyanilyen volt a derbimnél:S
Pont így néz ki:
Enyémet (125-ösöm) is 96-osként árulták, én 95-ösnek néztem, erre kiderül, hogy 94-es, de iszonyat imádom.
Bár a mai nap után lehet, hogy el lesz adva...
Nincs véletlenül lábtartód CRhez?
akkor azt mondod hogy ezzel semmi gond nincs csak a kuplung tárcsa színezte el. Lenne amúgy értelme lebontani a vízpumpát és ki cserélni a tömítéseket meg a szimeringet ?
Na, vége a melodrámának, tanulság mehet, CR/CRF jöhet.
Na olajtesztre biztos hogy nem fogom elvinni az felejtős.
De ha víz van benne, és hagyod egy napig pihenni, akkor részben szétválik a víz az olajtól. Így biztos lehetsz abban, hogy vizes e az olajod, vagy elviszed olajtesztre és ott bevizsgálják neked nem kevés forintért.