Na jó nem ám! Még nem használtam olyat, de szerintem olyan áron jobbat is lehet venni!Én is gondolkodtam rajta!De most hogy mondják hogy az Afam sem bírta egy évnél tovább így már nem vennék!
Amúgy a himbát nem igen kell felújítani ha szervizelve van minden éven!Szét szed lezsíroz összerak! Igaz a görgőket kicsit aprólékos visszarakni de zsírral be van kenve a csapágyhát aztán hamar belehet rakosgatni
Haverom szuziján most csináltam 1,5 órába került és ez télen mindig megoldható szimeringet meg elég 2évente!
végülis annyi különbséget ami a kettö közt van egy hobbymotoros nem vesz észre és nekem is inkább az számit hogy ne kelljen minden motorozás után spanolgatni, aztán fél év után eldobni!
Nekem az o gyűrűs iris másfél évig bírta azaz még bírja de lecserélem mert már kezdi hajtani a lánckerék fogát! Én igaz nem tudom milyen motorod van meg mire használod de ha azt akarod hogy sokáig ne kelljen láncot cserélned akkor vegyél 520 SROZ EK láncot! O gyűrűs 80 paciig és 17000! Amúgy azért o gyűrűset ajánlom meg ezt a márkát mert ez a cég szabadalmaztatta az o-ringet Vagy ott a Zero Strech Technology
Nekem az van fennt de O gyürüs! sztem frankó de crossra nem raknám fel mivel a CR-en is ilyen volt és a gyürük rengeteget fogank le a motor erejéböl! SZTEM... és általában enduron van gyürüs. a gyürü nélküliröl nincs tapasztalatom
Estét .
Igaz hogy már eladtam a pirost de nekem is voltak himba gondjaim.
Én nem vennék pivot works -ost mert drága mint a méreg.
A helyi csapágyboltban vettem HKS tűgörős kosarat (ez van felújító szettben is).
1200 FT/ db áron .A csapokat magam készítettem el CNC-én jó minőségű anyagból .
Az egészet megúsztam 10.000FT ből. http://www.pivotworks.com/
Itt ki tudod keresni a pontos méretet évjárat szerint.
EC300 én most újítottam fel a Hondáét:D Motormantól rendeltem piwot works felújító kittet!Mindent tartalmazott ami kell és elég egyszerűen beszereltem(Kivenni kevésbé:P) 23000 volt az ára! Lehet megtudod venni csapágy boltba is de oda kell szimering is meg tömítő hézagolók is amit esztergáltatni kéne ja meg a csapszeg! Szal érdemesebb megvenni ezt! Azt hogy hogy fog szuperálni még nem tudom én sem:D!De bízunk benne! Ja és ha majd rakod össze akkor szilikon zsírt ne sajnáljál tőle:D
Hogy ez mennyire így van, arra a legjobb példa a Simon Rebeka, aki 85-ös KTM-mel rondán megkergetett, és az a gyanúm, hogy azt a YZF450-est, akit én lenyomtam közben, ő is megelőzte...
Haverom szuziján most csináltam 1,5 órába került és ez télen mindig megoldható szimeringet meg elég 2évente!
Igaz hogy már eladtam a pirost de nekem is voltak himba gondjaim.
Én nem vennék pivot works -ost mert drága mint a méreg.
A helyi csapágyboltban vettem HKS tűgörős kosarat (ez van felújító szettben is).
1200 FT/ db áron .A csapokat magam készítettem el CNC-én jó minőségű anyagból .
Az egészet megúsztam 10.000FT ből.
http://www.pivotworks.com/
Itt ki tudod keresni a pontos méretet évjárat szerint.
Miért nem mennek fel a videók? Megint megállt 85%nál.