TSZ már úgysincs, és én se "jóskabácsival" hegesztetek semmit, hanem én magam hegesztem. Pont mert az életem múlik rajta, ha már ezt mondod. Pl. fél évig ezt tanultam, ív, láng, CO, AWI és AFI-t, csak elleszek valahogy.
Jóéjt mindenkinek, megyek aludni, mert holnap pálya
Csodát nem is várok. Csak szeretném ha abban lenne az 500as. Sokan hülyéznek is érte de nem a leggyorsabb akarok lenni meg nem azért mert én vagyok a faszagyerek, csak mert egyszerűen tetszik. Ha lenne lovém akkor a 25őst is beraknám a vitrinbe de nincs.
Hát...a 4T-vel nagyon "kényelmes" krosszozni, bőven elég lenne egy 250-es még, nem kell kanyarban belekuplungolni, hogy felpörrenjen powerig, hanem nyomatékból kikaprja magát mindenhonnan. Ha ugyanannyiba kerülne a fenntartása, mint a 125-ös 2T-nek, vennék olyat is.
Bár mikor felvisít a 2T, és emeli az elejét, meg hányja a földet...az pótolhatatlan
Ezzel én is hasonlóan vagyok nagyon élvezem a 25őst, de jó lenne már az aluváz, mert a kanyarok utáni ugratókat nem tudom átugrani, míg a 4tvel csak húznak 1 kövéret azt már reppenek is.
Sajnos egyre inkább kezd fájni a fogam egy 250-esre. Jóformán csak olyan pályákon megyek, ami tiszta homok, és látom az egyenesekben, ahogy elmennek a twofifty-k nyomatékból, míg én nyélgázon síratom a kis szúnyogot.
Bár a jelenlegi motoromnál jobbat nem is kívánnék állapotra, de folyton bebandzsítok, és eltéved a szemem egy 2003-körüli CR250-re
bakonymotor@gmail.com
he he
Jóéjt mindenkinek, megyek aludni, mert holnap pálya
Addigra kiru lessz!
Bár mikor felvisít a 2T, és emeli az elejét, meg hányja a földet...az pótolhatatlan
És ez 190ezer Ft...agyam dobom kétfelé...
Bár a jelenlegi motoromnál jobbat nem is kívánnék állapotra, de folyton bebandzsítok, és eltéved a szemem egy 2003-körüli CR250-re