Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kell ám!
Meg igen
Megvan még a bak!?
Helll! Igen?
Szewasz!
Matrica szett Hondához. Ára:9990.-ft További info:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
HElló! Kié az a CR?, Mert jóljönne róla egy pár idom!
Csőváz ha valakinek van CR125R 2004 hez Service manuálja azt nagyon megköszönném
Jó éjt!
Én meg 30 leszek holnap, ezért holnap berúgom a CR-m végre 3 év után újra!

he he
TSZ már úgysincs, és én se "jóskabácsival" hegesztetek semmit, hanem én magam hegesztem. Pont mert az életem múlik rajta, ha már ezt mondod. Pl. fél évig ezt tanultam, ív, láng, CO, AWI és AFI-t, csak elleszek valahogy.
Jóéjt mindenkinek, megyek aludni, mert holnap pálya
JA nem adtak érte annyit,de sok meló van vele tavaszig !

Addigra kiru lessz!
Csodát nem is várok. Csak szeretném ha abban lenne az 500as. Sokan hülyéznek is érte de nem a leggyorsabb akarok lenni meg nem azért mert én vagyok a faszagyerek, csak mert egyszerűen tetszik. Ha lenne lovém akkor a 25őst is beraknám a vitrinbe de nincs.
5Km-erre hegesztenek alut. A vas vázat se szívesen hegesztetném a joskabácsival a tszböl. Ha egyszer már az életem múlik rajta.
Én az aluváztól nem várnék csodát. Ha lenne acélvázas CR250 4-5 évesben, én pl. inkább azt vennék, házilag könnyebben javítható, ha valami baj van.
Nekem se kell 4T csak váz a másik blokkhoz
az imádott 2T FEELING
Hát...a 4T-vel nagyon "kényelmes" krosszozni, bőven elég lenne egy 250-es még, nem kell kanyarban belekuplungolni, hogy felpörrenjen powerig, hanem nyomatékból kikaprja magát mindenhonnan. Ha ugyanannyiba kerülne a fenntartása, mint a 125-ös 2T-nek, vennék olyat is.
Bár mikor felvisít a 2T, és emeli az elejét, meg hányja a földet...az pótolhatatlan
Ezzel én is hasonlóan vagyok nagyon élvezem a 25őst, de jó lenne már az aluváz, mert a kanyarok utáni ugratókat nem tudom átugrani, míg a 4tvel csak húznak 1 kövéret azt már reppenek is.
Sajátos egy hibrid, így első ránézésre 1991-esnek tűnik, az első gumit triálosoktól kapta?
És ez 190ezer Ft...agyam dobom kétfelé...
Neke m 250-van és marad is!
Sajnos egyre inkább kezd fájni a fogam egy 250-esre. Jóformán csak olyan pályákon megyek, ami tiszta homok, és látom az egyenesekben, ahogy elmennek a twofifty-k nyomatékból, míg én nyélgázon síratom a kis szúnyogot.
Bár a jelenlegi motoromnál jobbat nem is kívánnék állapotra, de folyton bebandzsítok, és eltéved a szemem egy 2003-körüli CR250-re
Rögtön az elsőt a képen!
Hogy lehet ennyi képet csinálni, amiből semmi nem látszik.