Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááát, ha nekem ilyen idős koromban, ilyen lehetőségem lett volna.... Biztos hogy a jelenlegi 5 csonttörésem sokszorosával büszkélkedhetnék.
Keme burkoltan arra célzott, hogy motorozni kéne avval a motorral nem kiállításra felkészíteni, szerintem...
Nem gladiátoré
Ez nem valami páncéloslovag térdvédője
Oké köszi a tippet majd beújítok karácsonyra ezekre.....
Gyakran motorozol sziklás részeken?
Tegyél még a motorra felnicsíkot, fényvisszaverő matricát, krómoztasd le a küllőket és persze nem ártana hátra egy hosszú antenna, a végén mókusfarokkal.

Na, mentem aludni.
*fel lehessen rakni a CR-re
Hellosztok
szerintetek ehhez a blokkvédőhöz mennyi alakítás kellene h fel lehessen rá rakni?
És kb mennyit lehet érte adni?(Dr 500 volt elvileg)
és ti mien olajat használtok bele ?
köszi mindent
már vágom
2 éve nyomta, versenyez. Valamilyen Rebeka. Mindegy, ügyes kiscsaj volt.
A legszebb az volt, mikor Faisst ment a 125-ösömmel, aztán felültem rá, rúgom-rúgom, nem indul.
Egy ROHADT nagy rúgás, beindult, rárántottam a gázt, erre kipöffentett 2 marék gyapotot...utána elég hülye hangja lett, de ment, mint az állat
amíg a teleszkópok benn vannak a helyükön, a felső kiflibefogóját kilazítod és a teleszkóp felső (általában egész nagy méretű) csavarját kilazítod majd ha ez megtörtént kilazítod az aló kiflibefogókat is és kicsúsztatod a teleszkópokat a kiflikből remélem így értehetőbb
A kifli az amibe be van fogatva a teló
Már meg is töröltem a szám szélét (kicsit szimeringes a pittyem oszt néha csorog a nyálam)
11 évesen biztos nem volt kondi probléma, meg bedurran az alkar
Te meg kösd fel a bugyingódat
kicsavarod a legtetejét meglazítod a felső kiflit de az alsót nem és még a helyén meglazítod
melyik részét nem érted?
eszt egy rajzba nem tudnád elküldeni hogy boztos értsem
a legtetejét csavarod
de akko nem a legtetejét kell lecsavarni? hanem az alját
ugyanaz a művelet mindegy, hogy milyen teló
forditott
de ez nem fiditott teló
Az minden helyzetre alkalmazható utasítás volt.