DEHOGY! Nem, ebből nekem kell pár cucc, elsőfékrendszer, főtengely, meg pár ilyesmi.
Hm. Igazából visszavonom a dolgot, a blokközépre is van emberem...
Na jó. A vázak nem kellenek, meg a hátsó fék és az idomszett.
Jaja, az emberem ráadásul olyan gépet mutogatott, amin még a gyári gumik vannak lekopva, és a gyári láncszett (kissé kinyúlva), szóval nincs igazán "széthajtva" a gép. Jó lenne megvenni...nincs kölcsön 500ezred?
há mer amit én tudok az 2002s meg forintban az ára egyelőre480 azt kéne lealkudni amúgy jó de az a szomorú hogy amit Te néztél lehet az ember tényleg odadadja 500ért mert most semmit men lehet eladni volt vevőm egy cr250 blokkra oszt jó beszoptam
nem tudom emlékszel -e a husabergre ami most nemrég volt nálatok(fe 600 96körüli fekete kerék stb) na annak az elözö tulajával ketten azon skubizunk hogy aWR+YZ-t 2 eggyüt elbizniszelni persze hogy mindkettönknek jo legyen
Nekem is van pár felesleges holmim, de az 91-es CR125-é:
váz, segédváz légszűrőházzal, kormánykiflik, fordított telók, hátsó fék, blokközepek, deknik, kuplungszett (jó szar), ilyesmik...
Az egészet egybe odaadom 60ezerért
ÉN meg csak ugy járnék veled ki a motorokért ha már Keme a menedzseretek lehet.
most komolyan nem lenne jobb neked is én is vezetnék stb még motort is vennék
nem mondott rosszat/ha dugóval/ ma vitte el a200s gg ec-t meg egy okádék xl600-t bontásra meg tesóm cr blokkját meg xl,xr hengerfejeket teljesen jól összefértünk
nem próbálkoztam, csak ismerem szegényt.
A tanácsom: ne zaklasd, ne kérdezősködj, szedd össze, mi kell pontosan, ő mondd egy árat, megegyeztek, te megveszed, ő eladja, mindenki boldog. Nem kell többkötetes irodalmat bonyolítani, és akkor nem merül le a telefonja, nem telik be a mail-fiókja stb
és úgy látom az egyik képen van egy komplett hátsó fékrendszer ?
ha jól látom
az most fontosabb lenne:D
ára?