és tegyűk hozzá azt is hogy ma például a szarrá ázott bakonyban, a szakado hoesésben ,a sáros sziklásban is hibátlanul teljesitett a husaberg csapat három oszlopos tagja, Zsé-vel az élen,,
Köszi szépen tök sokat segített! Figyi, ha nem nagy kérés msn vagy e-mail az enyém zolzoka2@freemail.hu mind a kettő. nem tudnál valamit ajánlani? Még kérhetem a segítséged? Köszi előre is
Ami ne felejts el:
Amihez nincs járműkísérő lap és eredeti bolti számla abból rendszámos sohasem lesz, ha lehetne papírozni plusz kb. 150 e Ft ktg.
Sztem megvétel után megér egy szétborítást, mert lutri hogy mit veszel meg, nem hallod meg ha vmi cserés, csak az alkatrész azonnali cseréjének stádiumában. (Pl. szelep mikor hull bele...)
Hosszú távon Motoként a nagyobb igénybevétel miatt a Honda is kinyírja a főtengelycsapágyat (csak a blokköntvénybe lévő csapágyakat bírod újban megvenni, a főtengely futógyűrűt nem, csak komplett főtengelyt 180 e Ft-ért) és beverődik az alu kupplungkosarad is, ezekre vételnél érdemes odafigyelni, de ezekben még szinte mindegyikben gyári van, nem ad ki ezért senki 50-60 e Ft-ot...
Amiben pl. jobb lehet a Husaberg: Az átgondolt, szerelőcentrikus és ésszerű műszaki megoldások. Süllyesztékben kovácsolt acél kupplungkosár egyben a fogaskoszorúval, beverődés ismeretlen. Hidraulikus, 1 ujjas kupplung. Vezérműtengely 2 golyóscsapágyban forog, 1000 Ft/db-ja, görgőshimbás szelepemelés, csavaros szelepállítás (szelepállítást összes szereléssel kb. 10-15 perc alatt elvégzed, 4 csavart kell kivenni). Minden csapágy és szimmering kapható csapágyboltban, nincsenek gyár által levédett egyedi méretek, A legdrágább csapágy a főtengelyé, én 2300 Ft-ért vettem FAG-ba... 1 balmenetes csavar kivételével az összes csavar kapható boltban. (a kivétel a lendkerék rögzítő anyája, újban 900 Ft) Ha minden évben kicserélném még akkor is jó, de nem kell. 5200 Ft a szívószelep, kipufogó 8500 (ezt már sokallom, mert egy db vas...) Vezérműláncvezető sín pl. 300 Ft és 400 Ft. Vicc az egész. Légszűrőcsere 1 perc, csak a bajonettzáras ülést kell levenni, nincs légszűrőház, a vázból szív. Amivel baj szokott lenni, hogy agyonbarmolt szakszerűtlenül összerakott szemeteket is be lehet belőlük vásárolni, és csak kínlódsz.
Vagy olyat vegyél, aminek ismered az előéletét, vagy ha teheted olcsóbbat, és rakasd rendbe, és nem lesz vele bajod. De ez bármilyen típusra igaz. Én pl. csak hibásan veszem meg, és amennyivel olcsóbb volt az fullra ráköltöm, és tudom hogy mivel járkálok.
Köszi szépen! Tehát a husabergnek olcsóbb a fenttartása?
http://www.kepesmotor.hu/husaberg/i?p=137190&c=2992
h
ttp://www.hasznaltauto.hu/2422035_honda_crf450r_2002
ez
az a honda amiről írtam
Szerinted?
Sztem ennyi erővel egy rendszámos Husaberg FE-FS 650-t is vehetsz. Van rajta lámpa, műszakis és 27000 Ft bele a 4 acélszelep. A futóműve pedig jóval masszívabb. Bár én elég elfogult vagyok, de már évekkel ezelőtt meguntam már az állandó veztengelykivételt az Unicamnél szelepállításkor a lapkacserélgetést-síkoltatást., meg a horror alkatrészárakat...
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt vagyok és lenne egy cr450f supermoto szettel 2002-es. Mennyire szervízigényes ez a modell?
Le lehet szerintetek vizsgáztatni ha rakok rá lámpát? Előre is köszi
hol ereszt a vízpumpa? Az alsó túlfolyójára gondolsz?van egy kb 1 milis lyuk a vízpumpa alatti résznél, ha ott akkor csak vízpumpa szimeringet kell cserélned esetleg csapágyat, bár az ottani csapágy nagyon sokáig bírja, mert nem kap terhelést, csak a vizet forgatja.(legalábbis pl az én crf-emen ami 04es annak ott van 1 lyuk, volt 98as cr250em annak is ott volt a lyuk)
tudom hogy kié, párszor mentünk,nem nagyon ment vele a srác elég amatőr szinten használta ,az tudom hogy indult vele a kosdi királyválasztón és 27.lett talán eléggé egybe volt a motor amikor én láttam
Igaz a kérdés nem nekem szólt, csak azért reagálnék rá, mert én elég sokat festek mindenfélét szórópisztollyal. Az esetek 99 %-ában a zsírtalanításra én nitro-higítót használok és nekem ez tökéletesen működik. Ha komolyan kell ragasztani valamit, ott is nitro - és szerintem nagyon korrekt!
Hello Husgy!
Én is feketévé"varázsoltam" a felnimet
Mégpedig a következőket csináltam....zsírtalanítottam utána csiszolópapírral megcsiszoltam és ez után vékonyan rávittem a festéket...vékonyan fújni azért érdemes mert akkor nem pattog le olyan hamar nekem eddig igaz pattogott belőle le,de nem nagy mértékbe kb pár mm kis helyen az attól függ h milyen gyorsan pattog le h mennyit használod és , h hogyan... jah és sokkal olcsóbb megoldás ez mint a szinterezés(remélem nem mondtam hülyeséget) ezt kihozod pár 1000ft ból a szinterezés meg azért jóval kölcségesebb igaz tartósabb is
Remélem tudtam vmiben segíteni
Hali!
Láttam,hogy voltál Ktm tesztnapon. Lenne egy olyan kérdésem,hogy az ilyen tesztnapokon milyen követelmények vannak?
Ha tudnál(vagy tudnátok) segíteni,azt megköszönném.
Honda CRF 450 2003-as motorra komplett gyújtást tudna valaki?
Köszi!
Amihez nincs járműkísérő lap és eredeti bolti számla abból rendszámos sohasem lesz, ha lehetne papírozni plusz kb. 150 e Ft ktg.
Sztem megvétel után megér egy szétborítást, mert lutri hogy mit veszel meg, nem hallod meg ha vmi cserés, csak az alkatrész azonnali cseréjének stádiumában. (Pl. szelep mikor hull bele...)
Hosszú távon Motoként a nagyobb igénybevétel miatt a Honda is kinyírja a főtengelycsapágyat (csak a blokköntvénybe lévő csapágyakat bírod újban megvenni, a főtengely futógyűrűt nem, csak komplett főtengelyt 180 e Ft-ért) és beverődik az alu kupplungkosarad is, ezekre vételnél érdemes odafigyelni, de ezekben még szinte mindegyikben gyári van, nem ad ki ezért senki 50-60 e Ft-ot...
Amiben pl. jobb lehet a Husaberg: Az átgondolt, szerelőcentrikus és ésszerű műszaki megoldások. Süllyesztékben kovácsolt acél kupplungkosár egyben a fogaskoszorúval, beverődés ismeretlen. Hidraulikus, 1 ujjas kupplung. Vezérműtengely 2 golyóscsapágyban forog, 1000 Ft/db-ja, görgőshimbás szelepemelés, csavaros szelepállítás (szelepállítást összes szereléssel kb. 10-15 perc alatt elvégzed, 4 csavart kell kivenni). Minden csapágy és szimmering kapható csapágyboltban, nincsenek gyár által levédett egyedi méretek, A legdrágább csapágy a főtengelyé, én 2300 Ft-ért vettem FAG-ba... 1 balmenetes csavar kivételével az összes csavar kapható boltban. (a kivétel a lendkerék rögzítő anyája, újban 900 Ft) Ha minden évben kicserélném még akkor is jó, de nem kell. 5200 Ft a szívószelep, kipufogó 8500 (ezt már sokallom, mert egy db vas...) Vezérműláncvezető sín pl. 300 Ft és 400 Ft. Vicc az egész. Légszűrőcsere 1 perc, csak a bajonettzáras ülést kell levenni, nincs légszűrőház, a vázból szív. Amivel baj szokott lenni, hogy agyonbarmolt szakszerűtlenül összerakott szemeteket is be lehet belőlük vásárolni, és csak kínlódsz.
Vagy olyat vegyél, aminek ismered az előéletét, vagy ha teheted olcsóbbat, és rakasd rendbe, és nem lesz vele bajod. De ez bármilyen típusra igaz. Én pl. csak hibásan veszem meg, és amennyivel olcsóbb volt az fullra ráköltöm, és tudom hogy mivel járkálok.
http://www.kepesmotor.hu/husaberg/i?p=137190&c=2992
h
ttp://www.hasznaltauto.hu/2422035_honda_crf450r_2002
ez
az a honda amiről írtam
Szerinted?
Motorvásárlás előtt vagyok és lenne egy cr450f supermoto szettel 2002-es. Mennyire szervízigényes ez a modell?
Le lehet szerintetek vizsgáztatni ha rakok rá lámpát? Előre is köszi
Én is feketévé"varázsoltam" a felnimet
Mégpedig a következőket csináltam....zsírtalanítottam utána csiszolópapírral megcsiszoltam és ez után vékonyan rávittem a festéket...vékonyan fújni azért érdemes mert akkor nem pattog le olyan hamar nekem eddig igaz pattogott belőle le,de nem nagy mértékbe kb pár mm kis helyen az attól függ h milyen gyorsan pattog le h mennyit használod és , h hogyan... jah és sokkal olcsóbb megoldás ez mint a szinterezés(remélem nem mondtam hülyeséget) ezt kihozod pár 1000ft ból a szinterezés meg azért jóval kölcségesebb igaz tartósabb is
Remélem tudtam vmiben segíteni
Láttam,hogy voltál Ktm tesztnapon. Lenne egy olyan kérdésem,hogy az ilyen tesztnapokon milyen követelmények vannak?
Ha tudnál(vagy tudnátok) segíteni,azt megköszönném.