ha már fúrni kell akkor az már nem jó. nicasilos gyári hengert sohasem szabad furni mert akkor kifúrják belőle a krómréteget. max hónolni szokták, de ez mind annak a függvénye h mennyire takarítod a légszűrőt.(mert homok kerül a hengerbe ami szétkaristolja elég hamar)
kösz erre én is gondoltam hogy nem a leg durvább csiszoló papirt használsz majd gondoltam hogy össze fogja csikarni köszi mindent majd küldök képet ha meglesz a kerék csinálva
hi. olyan kérdesem van hogy hol talalok olyan internetes oldalt ahol kawasaki kx 125ccm hez valo dugokat arulnak?
vagy ha esetleg tudja valaki mibe kerul kb egy 125os kx dugozasa (furas, tomitesek, dugo, gyuru ,csapszeg stb) az irhatna köszi.
Kisöcsi
Mint ahogy keme is mondta nitro-higítóval zsírtalanítottam le,csiszoló papírt pedig valami nagyon finomat használtam h ne karcoljam meg a felnit vele.
Hello!Én az 1997-es 125-ös hondámat szeretném felmatricázni.Főleg a tankot és az ahhoz kapcsolódó elemet.Nem tud valaki olyan helyet ahol ez elintézhető.Szúrtam be képet is, hogy kb milyenre gondoltam.Egy szép egybefüggő matricára
Segítségeteket előre is köszönöm.Üdv:Gergő
U.I.:A honda eladó
Sziasztok.Uj motort szeretnék venni és szóba jött a cr 250 2t.Mi a véleményetek róla?Menyibe kerül a fenttartása?(mindenki mást mond)Nem versenyzésre inkább endurózásra kellene maximum párszor pályára.Esetleg linket tud valaki ahol pl dugó,csapágyak stb........ röl árlista van vagy bármi kopó alkatrészről.Ja és mit kel rajta általában csrélni mi romlik el pl haveromnak volt kx neki mindig szar volt valami vagy a váltó vagy dugó mindig volt valami.
Amit néztél Berg 501-et az nemrég még full motorhibás volt, úgy tudom hajtókaros, mert kerestek hozzá nálam alapanyagot. . Kérdezd jól körbe az eladót erről, mert ha taknyolt cuccal van összerakva, akár kiütheti a blokköntvényt is a szétszakadó hajtókar. Ez nem az a motor ami bírja a szegelést.
régebben voltak krómos hengerek
Aúgy nektek hogy tecccett a vasárnapi moccolás?