helló valaki irjon már valamit itt figyelem a forumot de senki akinrk van cr 125 öse az irjon mien vagy valami unatkozok valami ojat hogy mien vagy hogy hogy én vagy hogy mien a szerviz igénya stb.
a crf 450 ha erdön használod és kicsit is extrémebben akkor nagyon hamar megforr, evvel nem tudsz mit csinálni, csak ha kicseréled egy másik fajta motorra,,
okés, látom tényleg érti a dolgát a szerelő.
beindításra 1 jókis tipp. állítsd fölső holtpontra a dugót, tehát addig nyomogatod a berúgókart amikor a lábad súlyától nem megy lentebb( rá fox érezni mert nem tod lenyomni csak ha rárúgsz), ráhúzol 3 gázt és akkor rárúgsz 1 et. nekem pöcc-röffre indul a gép. a hűtőjével kapcsolatba sztem nem olyan kicsi az, én pl pályán szoktam használni ott nagyobb igénybevételnek van kitéve mert nincs akkora menetszél a sok kigyorsítás és fékezés között meg eléggé nyelezem neki. fagyálló legyen benne. és ha alul kicsit ereszti a vízpumpa alatti túlfolyón, akkor cserélni kell a víz felöli szimeringet, azt gyárit vegyél kb 800Ft de megéri. vizet néha nézegesd, bár ha alul nem engedi akkor nem fogyasztja.
hát mindegy akkor majd bepróbálok valamit addig is köszi minden infót.amúgy meg az a baj sokat kell kuplungolni a pálya miatt.nem is lenne baj ha bírná a kezem:D
Szevasztok
beindításra 1 jókis tipp. állítsd fölső holtpontra a dugót, tehát addig nyomogatod a berúgókart amikor a lábad súlyától nem megy lentebb( rá fox érezni mert nem tod lenyomni csak ha rárúgsz), ráhúzol 3 gázt és akkor rárúgsz 1 et. nekem pöcc-röffre indul a gép. a hűtőjével kapcsolatba sztem nem olyan kicsi az, én pl pályán szoktam használni ott nagyobb igénybevételnek van kitéve mert nincs akkora menetszél a sok kigyorsítás és fékezés között meg eléggé nyelezem neki. fagyálló legyen benne. és ha alul kicsit ereszti a vízpumpa alatti túlfolyón, akkor cserélni kell a víz felöli szimeringet, azt gyárit vegyél kb 800Ft de megéri. vizet néha nézegesd, bár ha alul nem engedi akkor nem fogyasztja.