Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy jó hír: péntekre van légkulcs, p-szo szerelek ezerrel, remélem már vasárnap pályán járatom a géped...pénz?
Ja, két 250-es CR jött eddig képbe, az egyik elkelt, a 88-89-es, azt hagyjuk, a másik kicsit drága (nekem), az 2003-as, 550....viszont tetszik, de nagyon...
ugyanaz sztem
szewa
még mindig nincs légkulcs?
dobd be a kocsiba a vázat,az elsö gumisnál állj meg!ök majd leszedik!
vagy hozd el hozzám,összeszedem minden energym és letekerem puszta kézzel
már nagyon mennék!
Ez a tiéd, nem?
Én arra a 250 cr-re gondoltam amit ajánlottak neked
Hello

91-es KX250-re milyen karbit javasolnál? Mert sajnos ami rajta van ki van kopva így nincs alapjárat. Keihin PWK38 van rajta

Üdv
Hellosztok!
tudom h nem teljesen idevág a téma de ide is
olyan kérdésem lenne h 1 Husaberg Fe hátsó sárvédő(első kép) megéri-e eladni 5000Ft+Crf hátsó sárvédő?
én is gondolkodtam Bergen amikor motort kerestem, de mindenki inkább lebeszélt róla,mert hogy nagyon nagyon szervízigényes és hogy szar a minősége meg ilyenek,te hogy látod nekem még nem volt Berg gondoltam megkérdezlek mi a véleményed erről,annyit olvastam itt valahol hogy olcsó hozzá az alkatrész, mert kevés egyéni mérete van és sima egyszerű csapágyak és szimmeringek vannak benne mindenhol
szeva, jó munkát...bár segíthetnék. Mondjuk nekem meg a 94-es CR-t kéne összerakni, ha lenne légkulcsom...
Megyek haza én is...
Majd otthonról fojt....
ez:
Léptem XL 600-at összelapátolni.
Nem férek már tőle, és muszáj eltüntetni, mert van rá ember.
Üdv mindenkinek
Igen
De mióta feltámadt a gyanú, hogy át kéne karburálni, innen veszem az adatokat:
Igazad van. Arra gondoltam, amin egyértelműen látszik hogy van benne 3-6 év plusz, és írja hogy most lett felújítva.... Hogyan vett hozzá alkatrészt? Na mindegy.
Melyik az a zsír gép?
OK. az 1:30 sztem is ok-s, én 1:30-1:35-re kütyültem ha volt vmi 2 T, és elég. Jó hótolást!
Köszönöm.
Most szoktam át a szuperkímélő 1:20-ról 1:30-ra, ez marad is, ennél sosem szeretnék hígabbat. Rendeltem egy 178-as főfúvókát, most 172 van benne, a könyv 178-at ír. Holnapra jön meg. Vasárnap irány Bugyi vagy Nyáregy, és beállítgatom.
Gondolom még a jó öreg nyári beállítással mész, ahogy én is...
Kényes a hőmérsékletre mindegyik, sőt meg is ragadhat a szegényedő keverék miatt. Beljebb kell csavarni a levegőt, és egy picit emelni a tűn. Plusz egy icipicit keverd dúsabbra a benzint, gázelvételnél meghálálja. Elég 10 fok különbség ehhez.....
Most mondtam le erről az "előjogomról" Elég az udvariasságból
Az évjáratról: akitől vettem a CR-em, neki 96-osként adták el, én gyanakodtam, h max. 95-ös, csak átverték. Alaposabb nézegetés után már TUDOM, hogy 94-es. Mégis megérte megvenni, mert használtsági fokra kb. olyan, mintha 3-4 éves lenne
Oké, de neked van már egy kapcsolatod valakivel, és neked ajánlanak valamit, akkor tiéd az elsőbbség, szerintem így tisztességes. Utálom a gerinctelen dolgokat. Aki nem évjárat helyes motort hirdet fel sem hívom, ki tudja mit hazudik még.
Te Palcsee...az normális, hogy a CR125-ösöm eddig alul-felül ment, mint az állat, most, hogy hóban mentem, alul atom fullad, felül megy, mint a rakéta? A gyári könyv már más fúvókát és más rovátkát ír a tűre, ezt ennyire komolyan kell venni a hőmérséklet függvényében? (a henger-dugó-csapszeg beméretve Honda-szervizben, minden bőven benne van a agyári kopástűrésben)
OK, vadásszuk.
Kivételesen nem fikázásképpen, tényleg érdekel. Rakott már vki 38-40-es síktolattyús gyorsítófúvókás karbit CR 500-ra? Mert hadd ne mondjam melyik motoron óriásit dob, sztem akár ezen is..
Ez szomoru, ezek szerint marad a hegesztes. Ha talalnal valahol, kerlek szolj ram, hatha addig nem oldottuk meg meg a problemat. thx