Nagyon szívesen,hiszen mindenki szeret olyan motort venni a piacon amin hasonló taknyolások vannak...
Esetleg ha pár szóban megindokolnád hogy miért nem vagy a gyári megoldás híve?
Sziasztok!
Keresek kuplung kosarat Honda cr250-hez.1992-2007 évjárat közötti lenne nekem jó,Ha valakinek lenne bontott vagy elfekvőben levő ,de még használható állapotú,vevő lennék rá.Az enyém évjárata 1996.Elöre is köszi.
Egy külföldi fórumon a következőt állítják: Ha túl sokat rángatod a gázkart, akkor jól megszívja magát a henger benzinnel, ami tovább folyik a blokkba. Így az olaj keveredik a benzinnel. Sürgősen olajat kell cserélni a motorban, különben kinyírod az egész motort. Na most csak én hiszem azt, vagy ennek tényleg semmi alapja sincs?
Ez most komoly kérdés?
Van egy meghatározott mennyiség aminek benne kell lennie a blokkban,ha kevesebb rossz,ha több szintén rossz...ez sztem elég egyértelmű.
Fogalmunk sincs milyen motor,mennyivel kevesebb és mibe milyen olajhoz akarod keverni ezt a 4t olajat amiről szintén nem tudunk semmit,így keverd nyugodtan! :D
ha a leengedett motorolajambol egy pici mellefolyt az baje ha kevesebbet ontok vissza? vagy van 4utembe valo olajam, ha abbo egy picit beleontok akkor az rosszat tesze neki?
Vadonatúj,bontatlan Wössner P2009 hajtókarszett eladó Honda CR 125 , 88-07 évjáratokba jó,ára 24e.
Amennyiben motorfelújításban vagy tudok új és használt alkatrészekben is segíteni,elérhetőség az adatlapomon.
Használd el bátran,ezek a benyák már nem szeretik a fél éves álldogálást,karbiba is szépen bele tudnak gyógyulni...gondolom jövőre nem fullkarbitakarítással akarsz kezdeni.
ÉS ha csak a tankban akarod tárolni az sem lesz életbiztosítás...
Helló mindenki! Olyan gondom volna hogy egy Honda CRF250 2005-ös a motor olajat átnyomja a váltó olajba valahogyan... a kérdésem az volna hogy HOL? mert már szana széjjel vet az ideg! Főtengely szimering a kupplung felől oké! Balansz tengely szimeringre gondolok még de előbb hátha mond valaki valami mást esetleg... Válaszotok előre is köszönöm! Üdv: Peti
Üdv,
Mivel meghalt az akksim, így kénytelen vagyok a berugókart használnom. Tegnap elég nehezen indult, és néha hatalmasokat csattogot, durrogot egy-egy rúgás után. Amikor végre sikeresen elindult, olyan 2-3 perc járatás után azt vettem észre, hogy a kiegyenlítőtartályból folyik (nem csöpög, folyik) a hűtővíz a csövön keresztül. Minden cserélve lett a megadott üó.-ként, illetve nemrég jött meg a szerelőtől, teljesen átlett nézve, kopó alkatrészek cserélve, de nagyjából minden rendben volt. Valaki, valami tipp?
Cr 125 vforce3 membran vadi uj erdekel valakit? Segitek a behangolasaban, ha jol be van allitva vele a motor, nagyon veszi a lapot es valamivel kevesebbet eszik, bar ez utobbi marhara jelentektelen dolog egy krossznal. Nekem egy ugyanilyen membran DEP rezoval volt fent es kemenyre tomott gyari dobbal, eleg vidaman rangatta a motort.
Írj egy számlaszámot, elutalom a dellát, te meg elküldöd levélben, ha az neked jó.
Utánvéttel nem lenne a legjobb, több lenne a postaköltség, mint maga a cucc
Esetleg ha pár szóban megindokolnád hogy miért nem vagy a gyári megoldás híve?