Sziasztok!
Bocs kicsit off, de itt remélem kapok választ. Szoval menetközben egyszercsak nem lehetett behuzni a kuplungomat (magura hidraulikus kuplung). Mi lehet a baja? Nem akarom szétszedni az egész kuplungot ha lehet hogy csak a hidraulikával van valami.
A kihajtás felújító szettet mérd már meg nekem légyszíves.
Bár nekem cr250 van, de van rá esély, hogy egyezik, amennyiben igen, akkor megvenném.
köszi!
mind a két rendszer tuti csak használthoz nehéz hozzájutni ha van is a piacon hamar lecsapnak rá, akinek meg van nem hiszem hogy lecserélné :) az új meg horror árban
segítsetek má legyszi 2st kedvelok! FMF vagy Pro cicuit a jobb? vagy egyformak. és ha valaki eladná, vagy kicserélné egy gyári pici horpadásos kipufogóé akkor írjon!
Én 10w-50 repsol racingel, használtam.
A könyve 10-40 et ír elő, az is tökéletes.
Full ( 100%) synt legyen és a váltóba is azt rakd amit a motorba töltesz.
Ha így tisztában vagy hogy többféle supermoto szett létezik akkor nem is értem hogy milyen választ vártál hogy mi és mivel passzol! :D
A 89es Cr első féktárcsa egész pontosan 92ig ugyanolyan asszimetrikus 4csavaros majd 94ig 4csavaros szimmetrikus,utána 6 csavaros...kérdés milyan aggyal rendelkezőt akarsz a gépedbe beletenni.
Keress gyári vagy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező agyas szettet,akkor nagy gond nem lehet.
gondolom nem lenne egyszerü... csak a kiváncsiság hajt elsődlegesen..persze az mindig a legjobb ami plug&play...sok régebbi cr gyári kereke is ugyanaz mint az xr-eké-kivéve az agyat...de részleteibe ugyanaz...a féktárcsa is egy 89-es cr- uaz mint egy gyári 2003-as akár xr 650 vagy xr400-on....feltételezésem hogy a cr meg szintugy hasonlíthat a crf-hez---- volt hogy egy törött elejü xr 2000-es xr 400 első telószára, rugói egy 89-es cr elejéből lett megcsinálva... minden zsirul passzolt....vicces... mennyi mindent használtak egy motor alkatrészt tekintve tovább sok évig ugyanugy egy más modellbe........ilyen alapon járatom az agyam rajta..mert crf-hez tobb supermoto szettet találni... bár ugye tényleg ha nem passzol...akkor nem érdemes belemenni részleteibe..mert nagyon sokba fog megállni a téma
Biztos hogy kell vmit barkácsolnod hogy belemenjen,úgyhogy csak akkor vágj bele ha érzel hozzá huzalmat...
Legelőször azt kellene tisztázni hogy a supermoto kerekekre mekkora féktárcsát raktak,mert az első gondod a fékkonzollal lesz így,mivel a CRF be is többféle supermoto szett lehet,így célszerű lenne azt leméretezni..
Bocs kicsit off, de itt remélem kapok választ. Szoval menetközben egyszercsak nem lehetett behuzni a kuplungomat (magura hidraulikus kuplung). Mi lehet a baja? Nem akarom szétszedni az egész kuplungot ha lehet hogy csak a hidraulikával van valami.
Bár nekem cr250 van, de van rá esély, hogy egyezik, amennyiben igen, akkor megvenném.
köszi!
-első lánckerék tengely kihajtás tömítés készlet (prox)
-kuplungbowden (prox)
- vízpumpa felújító készlet
Természetesen újak bontatlanok ár egyben 10000ft!
Ugyanitt új első piros sárvédő 4000Ft!
Posta OK! 06-20-473-1859
Én 10w-50 repsol racingel, használtam.
A könyve 10-40 et ír elő, az is tökéletes.
Full ( 100%) synt legyen és a váltóba is azt rakd amit a motorba töltesz.
A 89es Cr első féktárcsa egész pontosan 92ig ugyanolyan asszimetrikus 4csavaros majd 94ig 4csavaros szimmetrikus,utána 6 csavaros...kérdés milyan aggyal rendelkezőt akarsz a gépedbe beletenni.
Keress gyári vagy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező agyas szettet,akkor nagy gond nem lehet.
Köszi
Legelőször azt kellene tisztázni hogy a supermoto kerekekre mekkora féktárcsát raktak,mert az első gondod a fékkonzollal lesz így,mivel a CRF be is többféle supermoto szett lehet,így célszerű lenne azt leméretezni..