Sziasztok udv mindenkinek !
Supermoto szettet keresek nem pályázni hanem mindennapos használatra! Motorom Honda crf 450x 2005
Ajanlatitokat legyszives emailben ha tudtok kepekkel leírásával minden fele érdekel amit be lehet ala tenni!
Koszonom a segítségeteket ! (svelta.zoltan@gmail)
Ez ám az igazi virtus részedről,tudod hogy hülyeségekről beszélsz,de legalább következetesen ragaszkodsz hozzá! :D
Le is írtam,de ezek szerint nem sikerült értelmezned:
Hiába ugyanaz a dugó és a hajtókar /Bár pl a 12es évjáratnál már teljesen más a furat-löket és a sűrítési végnyomás is/ ettől függetlenül rengeteg dologba bele lehet nyúlni,mivel az X inkább nyomatékra,van hangolva a cross pedig teljesítményre így más a vezérműtengelyek profilja,más a karburátor,és akár ennyivel is bőven el lehet térni akár 10 pacival is,de vszeg másba is belenyúlkáltak...
Az a baj hogy Te is túl akarsz járkálni azoknak a kicsi,ferdeszemű japánok eszén akik kicsivel több motort gyártottak mint amennyiszer Te csak gondoltál rájuk..
a gyujtástérkép az tudtam hogy más, a dugót meg nyugodtan megnézheted sőt a szelepeket is barátom.. a másik, meg hogy utánanéztem, és még ha hülyeség is, miért ne kérdezhetném meg? na de szóval akkor nem lehet olyan erős soha?
Látom már körbeértél azzal a kérdéskörrel hogy melyik a legerősebb 125 ös,aztán jött hogy melyik jobb a 125 2T vagy 250 2T,most pedig elérkeztünk a mi a különbség a gyári cross vs enduro között kérdéskörhöz...
Ha kicsit fordítanál energiát a kérdések feltevésén kívül hogy utánajárj ennek akkor nem írnál ekkora baromságot hogy le van fojtva /ráadásul rosszul írva/más karbi,más gyújtástérkép,más tömegű lendkerék,és vszeg vezérlésben is van eltérés....a dugót holnap megnézem,mert nem bízok benned!
Legközelebbi témának a 250 2T vs 450 4T javaslom,majd a mit vegyek ha kimotorozom a CéeRöccászat.....
Részemről jóccakát mert jók itt a pogramok,csak sok a k...g!
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a crf250r miben tér el motorikusan a crf250x-től? Néztem teljesítménymérést, eddig azt hittem kb annyit tudn mind a 2, de az x keréken 27 mig az crf 34le-t adot le! miben más? mert a henger dugó hajtókar ugyan az! akkor csak le van folytva és ha kiveszem akkor ugyan az? (yamahanal is feltettem a kerdest mert azis erdekel WR) mert ugye elvileg ugyan az a blokk az xbe meg minden csak annyi h lámpa + futómű más de akkor le butitják?
Amennyiben korrekt akarsz lenni tájékoztatás szintjén akkor az évjáratot javítsd ki 1988-ra,az hogy az ár mennyire reális majd úgyis kiderül hogy mennyien fognak állni a motor mellett készpénzzel és esetlegesen alkudni..
Üdv hpp blokkos cr 250-hez váltó fogaskerekek és ellendarabját. Lánckerék tengyelyfelől a második. Nem a fokozat számát ezért csak ennyit tudok mondani :D akinek van dobjon egy SMS-t és vissza hívom. 06 30 336 39 75
Határba csapatnánk... Ahol legtöbb kanyargós poros sáros részek..
Árban Olyan 300 ezer körülit neznék.. Ki fárasztott már ezek a nehéz gépek ezert is akarnék nézni valami könnyű kezelhető de azert teljesítményben is jó motort hű akarnék lenni a honda márkához... Meg azért leakarnám verni vele a többi endurós dr600 ast.
Fogyasztásba mennyit csipegetnek?
Félek hamar kevés lesz neki a 250 2t, inkább 500 kéne, de 1-2 nap és azt is kimotorozná...
napi 150 km tőgázas egyenes és nyugodtan lehet mondani, hogy unalmas hard enduró 500al is.
De a lényeg hogy már az első napon sikerülhet kimotorozni
Ha jó volt a dögnehéz eddigi négyté vonal akkor tetszeni fog neki a kettőötven is,napi 150-200km tőgázas szakaszhoz jó lesz,abban úgysincs hard enduró! :D
A cr250 pályára való motor, napi 150-200km-rre nem való,már csak a fogyasztása miatt sem, ha csak a hátizsákban nem akarsz benzint cipelni, ezen kívül túl agresszív, endúróban nehezen kezelhető, egy amatőr számára.
Ha nem egy leütött rontást veszel ami már körbejárta kétszer az országot miután megszökött egy olasz bontóból akkor nem lesz vele gondod,így arra figyelj hogy kitől és mit veszel...
Ez a leggyakoribb kettőötven kétté cross,kapni hozzá mindent,de ha jó bőrben van akkor nem vele gondod,majdnem rá is mondom hogy nincs típushibája....a suttyó tulajokon kívül.
Sziasztok.
Motort szeretnék váltani eddig 4t motorom volt. (nx-xr) megvoltam elégedve velük volt erő de terepre kicsit nagy volt(súly)
Minden heten általában egy napot megyünk kb 150150km-200km határba es ami kifér a csövön végig huzatva tényleg amit bír..
Egy cr 250 1993 ast néztem ki most es érdekelne tapasztalatok hogy bírná a kiképzést.. Fogyasztás teljesítmény es élettartam szervizigény érdekelne. Mennyire megbízható motor? Mire kell odafigyelni ezeknél a motoroknal mennyire lehet alkatrészt kapni ilyesmik érdekelnek... Mert ha megveszem utánna biztos kell alkatrész is.. :D köszönöm elore is tovabbi szép estét
Supermoto szettet keresek nem pályázni hanem mindennapos használatra! Motorom Honda crf 450x 2005
Ajanlatitokat legyszives emailben ha tudtok kepekkel leírásával minden fele érdekel amit be lehet ala tenni!
Koszonom a segítségeteket ! (svelta.zoltan@gmail)
Le is írtam,de ezek szerint nem sikerült értelmezned:
Hiába ugyanaz a dugó és a hajtókar /Bár pl a 12es évjáratnál már teljesen más a furat-löket és a sűrítési végnyomás is/ ettől függetlenül rengeteg dologba bele lehet nyúlni,mivel az X inkább nyomatékra,van hangolva a cross pedig teljesítményre így más a vezérműtengelyek profilja,más a karburátor,és akár ennyivel is bőven el lehet térni akár 10 pacival is,de vszeg másba is belenyúlkáltak...
Az a baj hogy Te is túl akarsz járkálni azoknak a kicsi,ferdeszemű japánok eszén akik kicsivel több motort gyártottak mint amennyiszer Te csak gondoltál rájuk..
http://www.bikez.com/motorcycl...
vs
http://www.bikez.com/motorcycl...
Ha kicsit fordítanál energiát a kérdések feltevésén kívül hogy utánajárj ennek akkor nem írnál ekkora baromságot hogy le van fojtva /ráadásul rosszul írva/más karbi,más gyújtástérkép,más tömegű lendkerék,és vszeg vezérlésben is van eltérés....a dugót holnap megnézem,mert nem bízok benned!
Legközelebbi témának a 250 2T vs 450 4T javaslom,majd a mit vegyek ha kimotorozom a CéeRöccászat.....
Részemről jóccakát mert jók itt a pogramok,csak sok a k...g!
Ha valakinek van elfekvőben ne tartsa magában!
Honda CR 250
Sehol egy olajcsepp, futómű és minden hibátlan! Eredeti fékkar, kuplungkar és lábtartók! :)
06706574245
Árban Olyan 300 ezer körülit neznék.. Ki fárasztott már ezek a nehéz gépek ezert is akarnék nézni valami könnyű kezelhető de azert teljesítményben is jó motort hű akarnék lenni a honda márkához... Meg azért leakarnám verni vele a többi endurós dr600 ast.
Fogyasztásba mennyit csipegetnek?
Üdv.
napi 150 km tőgázas egyenes és nyugodtan lehet mondani, hogy unalmas hard enduró 500al is.
De a lényeg hogy már az első napon sikerülhet kimotorozni
Ez a leggyakoribb kettőötven kétté cross,kapni hozzá mindent,de ha jó bőrben van akkor nem vele gondod,majdnem rá is mondom hogy nincs típushibája....a suttyó tulajokon kívül.
Telefonon részletesen elmondok mindent!
06706574245
Motort szeretnék váltani eddig 4t motorom volt. (nx-xr) megvoltam elégedve velük volt erő de terepre kicsit nagy volt(súly)
Minden heten általában egy napot megyünk kb 150150km-200km határba es ami kifér a csövön végig huzatva tényleg amit bír..
Egy cr 250 1993 ast néztem ki most es érdekelne tapasztalatok hogy bírná a kiképzést.. Fogyasztás teljesítmény es élettartam szervizigény érdekelne. Mennyire megbízható motor? Mire kell odafigyelni ezeknél a motoroknal mennyire lehet alkatrészt kapni ilyesmik érdekelnek... Mert ha megveszem utánna biztos kell alkatrész is.. :D köszönöm elore is tovabbi szép estét
Van,elérhetőségem az adatlapomon.
Válaszodat köszönöm.
barna-kék -----150 ohm.
barna--fehér-----0ohm..?