A biztonság kedvéért inkább rámérnék a helyedbe,ki tudja milyen teló került bele amióta lejött a gyártósorról és ki tudja mennyire pontosan 90 es a gép...
Olajból 5w telóolajat rakj bele a 10 essel nem kimondottan szép lesz a mozgása.
Az üzemóra abban az esetben egy óra ha a motor a"hasznos"fordulatán van használva(tehát alapjáraton nem egy üó. egy óra,és full fordulaton sem az.) A piacon kapható üzemóramérők inkább üzemidőt mérnek mint üó.-t Egyébként ez a száz perc valószínűleg úgy jöhetett ki az ismerőseidnek hogy ezen az órán 1/10 es egységek vannak(1egység 6perc). Igaz ez nem azt jelenti hogy egy óra száz perc
Hello! 1üó=60perc, DE én is raktam a motorra egy üó és fordulatszámmérőt ami az üó-át ugy méri, hogy 0.0,0.1 és egy tizedet 10percnek vesz tehát mire elérem az 1.0üó-át az ugye 10 tized és ha egy tized 10 perc akkor az órám szerint 1üó 100perc. Remélem érthető!
Nem egy bonyolult kérdés és a válasz sem....
1 üzemóra az 60perc,benne van a nevében is,üzemóra...nem üzemszázperc.
Egyébként mi alapján lenne 100 perc? Miért nem 90 vagy 110?
Hali. A kérdés az, hogy a power nyelveknek hogy kell állni? teljesen zárt állapotban? mert nekem egy olyan problémám adódott, hogy a balos teljesen tökéletes. Viszont a jobbos csak félig van zárva és onnan nyit ki. Ha kivan nyitva enyhén nehézkesen megy vissza.. Szerintem összerakási probléma, meg belehet olajosodva. De hol keressem a hibát? Cr 250 1991 HPP blokkos. Várom a válaszokat. Elöre is köszi a segitséget!
Egy másik első főfékhengerrel megoldható lenne,bár nem tudom hogy hová tervezed rakni a kormányon,de gyártatnod kell egy fékcsövet ami a hátsó kerékfékhengertől a kormányig ér,azt nem fogsz vszeg sehol találni...
Bár maga a kialakítás is érdekes lesz,mert ugye egy oldalon nem fogsz tudni két féket húzni,a másik oldalon meg ott egy kuplungkar...
Sziasztok, segítség kellene nekem abban hogy Honda crf motoromat szeretném átalakítani sérülésem miatt úgy, hogy a kormányról is tudjam kezelni a hátsó féket!Ha valaki vállalná az átalakítás, természetesen a költségek fejében ,vagy alkatrészt küldene ,megkönnyítené a további motorozásomat!Üdv.L.Tibor e-mail.: lukacs10@freemail.hu
nemtudom, viszonylag rendbe van ahhoz képest hogy 92es, csomó helyen gyári csavar, futóműve se lóg telók is csillapítanak, állítani is lehet őket, de full blokkgenerál.
Nincs valakinek 2001-es cr-hez felső villahídja eladó?