Pár hete voltunk megnézni ezt a CR 125 öt,elég nyomott áron kínálta a srác aki beszámította állítólag. Hajtókarhibásnak volt hirdetve,henger lent is volt róla,rögtön azt néztem,még nicasilos volt,egy olyan mély húzásnyommal hogy rögtön le is mondtam róla,utolsó túlméretre hónolással is bőven benne lett volna bőven,így ha nem cserélt hengert a mostani kereskedő akkor kíváncsi lennék a sűrítési végnyomásra...
Első - hátsó teló felújításra szorult,fékek kb közepesek,lengővilla és himba természetesen lógott,első kormánycsapágy szépen középre beállva,láncszett még használható,kuplungkosár beverődve kényelmesen.
Hátsó segédváz hegesztve az alsó felfogatásnál,ezután néztük még hogy hol sikerült még megheftelni a gyárin kívül....no ekkor aztán lettek tágra nyílt szemek:villanyak alulról körbevarrva,bölcsőváz mindkét függőleges száránál,henger felett az X merevítésnél,váz alul a lengővilla tengelynél....
Mindezt elmutattuk a srácnak is aki csak csodálkozott hogy ő ezekről semmit nem tudott....és a garázs túlsó felében ott állt a saját,patika állapotú 06 os 250 RM-je!
És ezekről tud a mostani kereskedő is,hiszen a benne lévő blokkot ki kellett szedni a hajtókarcseréhez....szval a magyar piac nem változik 2016 ban sem!
Sziasztok.
Ha valaki esetleg szeretne széles lábtartót aplikálni a vasvázas cr-jére,
itt van egy elég jó leírás az átalakításról,képekkel.2002 utáni cr/crf széles lábtartót rakott fel az ombre.
Nyugodtan rakj bele egy új dugót és használd.Takaríts minden motorozás után légszűrőt,használj normális olajat megfelelő keveréssel,fúrj 2 olajzófuratot a kipuffnyilás felére a dugattyú palástjára és az sem kizárt a következő 50 üzemóra után újra ilyen méretű dugó mehet bele.
Sziasztok! Tavaly kezdtem el a motorozás ezen formáját és nagy lendülettel szeretném is folytatni. Viszont most nagy gondban vagyok így szerelési tanácsot szeretnék kérni . Előző szezonban vásároltam a motorom( cr 125) ami még örömömre nicasilos hengerrel szerelt bár túl méretes dugóval van . Jelenleg 43 üzemórán áll és egy nagy szerviz közepén járok. A szerelőm tanácsa szerint hüvelyezni kellene amit én nem szeretnék. Jelenlegi dugó méret 53.97. Henger tökéletes állapotban van így a kérdésem az lenne hogy szerintetek érdemes egy ugyan ilyen méretű dugattyút beletennem és egy ideig amíg anyagi helyzetem megengedi az új hengert így hajtani? Minden jó tanácsot előre is köszönök!
Érdeklődnék, hogy valaki egy körülbelüli infót adni róla, hogy egy CR250-nek (2T, ~95'-ös) mennyi a fentartási költsége? Hány üzemóránként kell szervízelni az egyes alkatrészeit?
Csak egy egyszerű kalkulációra lenne szükségem :)
Vezérlés hogy áll? Láncot cseréltél? Volt annó szerencsém egy XR hez amin uhyan új vezlánc volt,de el volt rakva "T" től hátrébb egy foggal. Amíg nem volt hideg működött tette a dolgát,de kb.5 fok alatt egy örökkévalóság volt elindítani.hasonló lehet a diagnózis ha el van használva a vez.lánc(bár akkor annak már zavaró a hangja is)
Udv!
Meghalt az akksim, igy kenytelen vagyok a berugokart hasznalni. Iszonyatosan nehezen indult be a motor a berugokarral. A 10. Vagy a 11. Rugasnal roffent be, majd hirtelen le is allt, meg 4x-5x megrugtam es vegre normalisan ment. Hideg inditas volt, szivatoval. Igazsaghoz hozza tartozik, hogy mar vagy 1 hete nem hasznaltam a motort es szomoru, de sajnos hely hianyaban kinn fagyoskodik a kinti garazsban. Szerintetek ez normalis? Szelepek 6 uzemoraja lettek cserelve benne.
CR250R 96os üres blokkfeleket keresek,főtengely is érdekelhet.
Köszi
Kaoszxr6@freemail.hu