Mennyi órát raktál bele hogy ilyenek jönnek elő?
A kopogás sem hangzik túl fényesen,a csúszás is érdekes hogy előjött pikkpakk,hengerfej problem is mindenféle előjel nélkül jött elő? Kompressziót mértetek megvételkor,próbakör előtt-után néztél vízszintet,olajszintet?
Tűgörögős csapágyra kérdezz rá másik Honda kereskedésben is,pár nap alatt meg szokott jönni minden,de gyanús hogy az miatt lóg a kosár...
Eddig úgy fest sajnos hogy átbaxott a vevő,a telefont vszeg nem fogja felvenni,keresd fel személyesen pár barátoddal...
Amennyiben csak a felsorolt segédmotorjaid voltak akkor ugrottál egy nagyot az üzemórás 4T irányába,majd az idő eldönti hogy a szerencse az oldaladon állt-e mert a vásárlásod nem tűnt annyira körültekintőnek mint azt ilyenkor illendő.
Szerelővel vagy hozzáértővel megnézetni/átnézetni vásárlás előtt illett volna,ha ez elmaradt és nincs tudásod/huzalmad hozzá akkor inkább most nézzen rá vki mint később ha vmi gebasz érkezik.
Fentieket nem cinkből írom,kívánom hogy semmi gondod ne legyen vele...
Igen, nekem is alapkérdések lettek volna, csak én kereskedésben vettem. :D A srác pedig semmi érdemlegeset nem tudott mondani az üzemórával, karbantartásával kapcsolatban. Közben már átlapozgattam online a "könyvecskéjét". Köszi a válaszod!
Továbbá keresném a srácot akitöl vettem! Békéscsabán vagy mellette lakik( nem vagom kereskedésbe adta be) allitolag minden ki lett cserélve ehhez kepest 3 hete van nalam...masodszor van szethuzva a blokk eloszor hengerfej tomites halistennek,sikolas stb most pedig kopogo hang es csuszo kuplung miatt valto oldal lett szethuzva...kuplung kosár AMI CSERÉLVE LETT szerinte... MEGHEGESZTVE...nem veszi fel a telefont nem jelentkezik! a nyomravezetőnek jutalom!
Sziasztok!
Ismét segítség kellene...sikerult agyat,kuplung kosarat keríteni...de...feltettük és van egy kis kottyanása..valoszinuleg tűgörgő ami alatta van. Vagy nemtudom mennyire lehet kottyanása. m1 a lényeg az h a honda 3-4 hetet mondott valahogy nem lehetne hamarabb , máshonnan? köszönöm jah ha nem irtam volna 2004es 450 CRF rol van szo
1000km vagy 15 üzemóránkénti cserével ( ez szerintem 6 tank benzin)
És minden olajcseréhez írja a szűrőcserét is.
Használt üzemórás motor vásárlása esetén, ha nem tudod biztosan az előéletét dugattyút, hajtókart, csapágyakat, és vezérműláncot szoktak cserélni, illetve a futóműben legalább olajat.
Négyüteműről lévén szó a szelepcsere sem kizárt.
Így csökkentetheted az esetleges meglepetéseket és egy esetleges még drágább javítást.
Innentől használatfüggő, de szerintem max 100 üzemóra a következő nagyjavítás.
ezen írásra csak egy véleményként tekints, nem szentírás, ahogy lejjebb is írták mindenki másképp látja ..csinálja...
Elég egyharmad oldalt lejjebb görgetned hogy választ kapj a kérdésedre,amúgy én ha motort veszek az egy alapkérdés hogy milyen sűrűn cserélt olajat,milyen olajat használt és hogy takarította a légszűrőt...aztán leveszed az ülést és megnézed a valóságot! :D
Mivel mindenki más olajra esküszik így megnézed a kedvenc gyártódnak a honlapját hogy mit ajánl az adott géphez.
Van aki 5 üzemóránként szűrőt+oljat cserél van aki minden 2. olajcserénél dobja ki a szűrőt...5 embert megkérdezel mind különböző válasz lesz.
Üdv, ma vettem egy CRF250X-et. Sohasem volt még üzemórás motorom, úgyhogy rögtön bombáznék is 1-2 kérdéssel, persze ha lehet. Mit és mennyi üzemóránként ajánlatos cserélni? Illetve milyen olajat használjak? Előre is köszi a válaszokat.
Igen igazad van , érdekes dolog.
Szinte minden forumon, rendszeres visszatérő dolog.
A motorkerékpárokhoz gyártott olajak úgy vannak kitalálva, hogy a forgattyús részt is és a váltórészt is kompromisszumok nélkül tudják kenni. Többek között kapnak egy adalékot a kuplung csúszás ellen ezért jelzik őket MA vagy MA2 vel.
Visszatérve a CRF-hez
A gyári könyve a motor részhez 10w40 et ír elő
A váltóhoz pedig szintén 10w-40 es motorolajat ír.
Majd ott van a szokásos táblázat utána hogy milyen külső hőmérsékleti körülmények között milyen irányba lehet eltérni.
Érdekes ez az olaj kérdés, nem tudom elfogadni, hogy a váltóban és a forgattyús házban is ugyan az az olaj lenne a legjobb. Azoknál a motoroknál ahol egy olajtér van, ott köztes megoldást alkalmaznak, feleljen meg kicsit ,ide kicsit oda is, de olyan a világon nincs, hogy mind két helyre a legjobb legyen az a bizonyos olaj.Ezzel nem azt állítom, hogy nem alkalmazható az univerzális olaj, van olyan motor ahol nem is lehet máshogy megoldani, de a legjobb mindenbe a belevaló olaj. A váltó és a karter teljesen más olajat kíván.
Váltó olaj ra gondoltam váltóba írnak gyárilag 10w-30 vagy 10w-40.de én ugyanazt az olajat raktam motorjába mint a váltóba is:)csak én 10w-50 használtam mind 2-be
igen sajna nem tudom elérni őket szabin vannak holnapig...webshoppon kivul mast nem csinalnak,gondolom nyaralnak :) 10w40re gondoltam enis de valto olajra nem motorolajra. Te motoroljara gondoltal?
Váltóba gyárilag könyve 10w-30 vagy 10w_40vent ír,én személy szerint crf-be ugyanazt raktam váltóba mint motorba,én ezt használtam Ipone Full Power Katana 10W-50
Sziasztok!
Alkatrészre lenne szükségem CRF 450 R 2004 es évjáratúhoz. Mégpedig kuplung belső agyra. Ha van valakinek kérem jelezze :)
továbbá az is érdekelne hogy milyen olajat használtok váltóba, Köszönöm
Honda cr 250 1996. Bontódik
06706096393