én azt tanácsolom hogy ha nem kopok meg nem füstöl akkor nem lehet rossz,amúgy baromi költséges gép nekem volt,de amúgy ku.va jó vele motorozni,jól gondold meg a vételt
Az első valószínű 2003 as a másodikról, hihető a 2004.
Azt hogy mit mikor cseréltek nem lehet megállapítani, talán egy frissen összerakott blokkon látszik, de ha már van benne néhány üzemóra az akármennyi is lehet.
Futóművet tudod megnézni, folyások, lógások, elöl-hátul, nem odavaló sérülések, karcok, javítások ( a krómozott csúszószárakon)
Blokkon hegesztés, ragasztás taknyolás nyomok.
Váz állapota, sérülések főleg az alján, elején.
Csavarok állapota.
Hűtők állapota. És esetleg a kuplungról lehet megállapítani, hogy hogyan működik.
Hűtővíz, mi van benne , ülés alatt a légszűrő, ill a légszűrőház hogy néz ki mennyire tiszta. Friss olajcsere van-e a gépen.
Fék kuplungkarok mennyire lógnak, bowdenek menyire elhasználtak, kormány illetve a felfogatása nem e sérült, görbe.
Esetleg próbakör alkalmával a váltó. Ha nagyon tréé azt érezni fogod, gázelvételre kidobálja a fokozatot. ( főleg az 5.) ..... nem jellemző.....
A többit csak ha szétszedet.
A vázszám 10.-ik karaktere fogja a gyártási évet megadni
Szépen ügyesen,körmönfont kérdések sorozatával kifaggatni a tulajt hogy minél több dolog kiderüljön a motorról,a hozzáállása is árulkodhat,majd ha zéró tapasztalattal/típusismerettel vágsz bele akkor vigyél magaddal lehetőleg olyat akinek van/volt ilyen gépe,mert csúnyán fel lehet szállni a szopórollerra....tüzetesen átnézni,hidegen beindíttatni a tulajjal,meghallgatni,szagolgatni beleharapni,kipróbálni.
Hogy mi és mikor volt cserélve az szép nagy lutri....
Sziasztok!
Nem igazán vagyok otthon a bokorugrók közt, ezért szeretnék egy kis segitséget kérni! (hozzá értőktől)
CRF 450 a kiszemelt. Vélemények az alábbi vasakról? Fingom nincs mit kell ezeken nézni.
helló maradt 1-2 dolog crf-böl ha valakit érdekel.főtengely,idomok,és 1 kuplung felőli dekni,vízpumpánál hegesztetve van,én ideiglenesen így használtam ha valakinek szüksége lenne rá oda adom ingyen
Azt tudni kell, hogy miért alkalmaznak egyes helyeken tűgörgős csapágyat. Két okból, a nagy felületi terhelés, és a kis hely igény végett.Kiváltható más megoldással akkor, ha a fent írt két követelménynek megfelel. A bronz persely sem olyan rossz megoldás mint azt sokan gondolnák, csak a gyakori kenésről gondoskodni kell/zsírzógomb/. A tűgörgő megoldás korszerűbb mint a persely, ráadásul a persely összességében drágább megoldás.
Szabvány méret. Perselyezés meg abszolút ki van zárva, akkor már inkább veszek bele komplett felújító szettet, de nem kókányolok..
Csapszeg alatt nem tudom mit értesz, a tűgörgős csapágy tengelyét?
Az nem menne bele vissza, közvetlenül tagot rögzítő tengely menne keresztül a csapágyon. Elviekben semmi akadálya nincs a megvalósításnak, szóval megyek is a csapágyboltba.
A kérdés igazából arra irányult, hogy csinált e már valaki hasonlót.
Perselyezni szokták, olyat már láttam.
Hogy abba a méretbe fogsz-e találni csapágyat.... nem tudom.
És ha 1x csapszeget kellesz cserélned? Azt honnan szerzel majd?
Amúgy lehet kapni nem túl drágán kimondottan a rugós tag csatlakozási pontjaihoz, felújító kittet. És akkor nem kell tákolgatni,reszelgetni, minden van benne ami szükséges, pillanatok alatt kicserélhető.
Himbarendszerben szeretnék kicserélni 1 darab tűgörgős csapágyat (ahova a rugóstag csatlakozik) sima zárt ipari csapágyra.
Ezen az egyen kívül teljesen rendben van mindegyik, emiatt nagyon picit lóg a hátulja. Nem látom akadályát, hogy ne működne az elgondolás, de azért rákérdezek.. jó ötlet-e?
Sziasztok, himbaszettet keresek, "háromszög+kutyacsont" avagy U-alakú merevítő és a himba maga kellene, 1993-as CR 125-höz, KZ3-86 jelzésű.
imrek@yahoo.com
Eladó használt és új Cr-crf idomok 3000-Ft tól ha valakit érdekel, valamint új elox karok 20-ezer párbann 19-es gumik, tengely, új vastag falú pazzaz kormány (ezüst) 10-ezer elérhetőség az adatlapomon.
Az első valószínű 2003 as a másodikról, hihető a 2004.
Azt hogy mit mikor cseréltek nem lehet megállapítani, talán egy frissen összerakott blokkon látszik, de ha már van benne néhány üzemóra az akármennyi is lehet.
Futóművet tudod megnézni, folyások, lógások, elöl-hátul, nem odavaló sérülések, karcok, javítások ( a krómozott csúszószárakon)
Blokkon hegesztés, ragasztás taknyolás nyomok.
Váz állapota, sérülések főleg az alján, elején.
Csavarok állapota.
Hűtők állapota. És esetleg a kuplungról lehet megállapítani, hogy hogyan működik.
Hűtővíz, mi van benne , ülés alatt a légszűrő, ill a légszűrőház hogy néz ki mennyire tiszta. Friss olajcsere van-e a gépen.
Fék kuplungkarok mennyire lógnak, bowdenek menyire elhasználtak, kormány illetve a felfogatása nem e sérült, görbe.
Esetleg próbakör alkalmával a váltó. Ha nagyon tréé azt érezni fogod, gázelvételre kidobálja a fokozatot. ( főleg az 5.) ..... nem jellemző.....
A többit csak ha szétszedet.
A vázszám 10.-ik karaktere fogja a gyártási évet megadni
Hogy mi és mikor volt cserélve az szép nagy lutri....
Nem igazán vagyok otthon a bokorugrók közt, ezért szeretnék egy kis segitséget kérni! (hozzá értőktől)
CRF 450 a kiszemelt. Vélemények az alábbi vasakról? Fingom nincs mit kell ezeken nézni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_crf_450_r_supermoto_rendszamos-8963872
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_crf_450_r-9182316
Honnan lehet egyáltalán tudni ezeknél ,hogy mikor mi volt cserélve? Utcán, pályán, terepen egyarán használva lenne az áldozat.
10 percenként üt egyet a számláló de rá is van írva!
sk199401@gmail.com
Csapszeg alatt nem tudom mit értesz, a tűgörgős csapágy tengelyét?
Az nem menne bele vissza, közvetlenül tagot rögzítő tengely menne keresztül a csapágyon. Elviekben semmi akadálya nincs a megvalósításnak, szóval megyek is a csapágyboltba.
A kérdés igazából arra irányult, hogy csinált e már valaki hasonlót.
Perselyezni szokták, olyat már láttam.
Hogy abba a méretbe fogsz-e találni csapágyat.... nem tudom.
És ha 1x csapszeget kellesz cserélned? Azt honnan szerzel majd?
Amúgy lehet kapni nem túl drágán kimondottan a rugós tag csatlakozási pontjaihoz, felújító kittet. És akkor nem kell tákolgatni,reszelgetni, minden van benne ami szükséges, pillanatok alatt kicserélhető.
Ezen az egyen kívül teljesen rendben van mindegyik, emiatt nagyon picit lóg a hátulja. Nem látom akadályát, hogy ne működne az elgondolás, de azért rákérdezek.. jó ötlet-e?
imrek@yahoo.com
Mekkora esellyel talalok beőle használható állapotút?