93-as cr 125-öt is próbáltam, az is tetszett, 525-ös ktm-et is próbáltam az is tettszett de az 4T. 250-est még nem próbáltam. A berugása nem lehet sokkal nehezebb mint egy 5-600-as 4T-t szerintem. De legfeljebb ezen is meglepődök
A berugokar a blokkfedellel egyutt kitort. Ha lattal volna mar vagy rugtal volna be 500ast, akkor talan tudnad, hogy hatalmas ero kell ahhoz, hogy mukodesre birj egy ilyen szornyet. Kb ket emelet magassagbol kell ra ugralni folyamatosan
A cr500 nem csak felelmetes, de felesleges is. De azok a parameterek amit elmondtal tokeletesen illenek szerintem a 250re. Amondo vagyok, hogy probalj ki akar egy sima 125 crosst, teljesen mas a 125mtx utan. Mar jo ideje megyek ezzel a 125tel, es meg mindig nem merek felulni 250re, nemhogy 500ra.
Meglepetest meg 125 is okoz
Ja ja, alapjárati kenés az alapjáratnak való. Nem véletlen, hogy a trabi 4 fokozata és a vartburg összes fokozata szabanfutós.
Gondolom űzöd rendesen, vagy csak kíváncsi vagy a belsejére?
Hogy tudta letörni a berugókart ? Fel nem foghatom.
A kétüteműnek nem túl egészséges a motorfék, mert nincs akkor kenése. A tárcsaféket az első kerékre tartom nagyon szükségesnek, de hátul sem árt.
A 125-ös mtx a fiamé én csak nagyon ritkán ülök rá. Egyszóval \"gyalog vagyok\"
Egyszer egyszer kipróbáltam magamat mostanában, hogy mit felejtettem, meg mennyire vagyok betojva egy mai erős gépen. Ezek után döntöttem úgy hogy ezt a típust szeretném magamnak.
Csak endurozni szeretnék vele. Olyan gépet akartam ami 2T ,van nyomaték alacsony fordulaton is, és ne keljen évente felújítani. Hát igy esett a választás cr 500 ra. Biztos vagyok benne hogy fog egy pár meglepetést okozni. De milyen az élet meglepetés nélkül?
Az egyik haverome, itt lakik tolem par utcara. De ram bizta a hirdeteset, meg regebben mert nem volt ideje motorozni, es meg volt szorulva. Sajnos kolcsonadta egy sracnak, az meg letorte a berugokart, es blokkfedelet, es nem fizette ki, szoval most ahhoz keresek alkatreszt.
A tarcsafekhez meg annyi szerintem, hogy akkor motorfek van benne, hogy barhol megallsz, tehat ez igen elhanyagolhato a motoron amitol felni kell
Ellenben egy kisebb kezranditastol hanyattvagta parszor a haveromat, aki pedig eleg tapasztalt motoros.
Jol latom, hogy 125os mtx utan akarsz ilyenre atulni?
Az alkatrészek miatt gondoltam én is hogy jobb lenne egy fiatalabbat venni. A másik az, hogy ekkora teljesítményhez már szeretnék tárcsaféket, hogy legyen esélyem megállni. Ami nem azt jelenti, hogy sikerülni fog .
Szerintem is 85, vagy 86-os, mert 87-től már hátul is tárcsafékkel gyártották.
A formáját azt vágom, hogy ilyen alakú
A képen, a berúgókar taposó részével egy vonalban úgy látszik, mintha meg volna nyomva, de akkor lehet hogy csak optikai csalódás
100 as elmegy rá megint...csak most jött össze
nem sok az
A cr500 nem csak felelmetes, de felesleges is. De azok a parameterek amit elmondtal tokeletesen illenek szerintem a 250re. Amondo vagyok, hogy probalj ki akar egy sima 125 crosst, teljesen mas a 125mtx utan. Mar jo ideje megyek ezzel a 125tel, es meg mindig nem merek felulni 250re, nemhogy 500ra.
Meglepetest meg 125 is okoz
Gondolom űzöd rendesen, vagy csak kíváncsi vagy a belsejére?
ne kelljen évente felújjítani?
olyan nincs
az enyémet februárban generáloztam..
most meg már megint kell
A kétüteműnek nem túl egészséges a motorfék, mert nincs akkor kenése. A tárcsaféket az első kerékre tartom nagyon szükségesnek, de hátul sem árt.
A 125-ös mtx a fiamé én csak nagyon ritkán ülök rá. Egyszóval \"gyalog vagyok\"
Egyszer egyszer kipróbáltam magamat mostanában, hogy mit felejtettem, meg mennyire vagyok betojva egy mai erős gépen. Ezek után döntöttem úgy hogy ezt a típust szeretném magamnak.
Csak endurozni szeretnék vele. Olyan gépet akartam ami 2T ,van nyomaték alacsony fordulaton is, és ne keljen évente felújítani. Hát igy esett a választás cr 500 ra. Biztos vagyok benne hogy fog egy pár meglepetést okozni. De milyen az élet meglepetés nélkül?
Ezt trivialis szerintem mindenki szamara, aki 2T-vel megy.
A tarcsafekhez meg annyi szerintem, hogy akkor motorfek van benne, hogy barhol megallsz, tehat ez igen elhanyagolhato a motoron amitol felni kell
Ellenben egy kisebb kezranditastol hanyattvagta parszor a haveromat, aki pedig eleg tapasztalt motoros.
Jol latom, hogy 125os mtx utan akarsz ilyenre atulni?
Szerintem is 85, vagy 86-os, mert 87-től már hátul is tárcsafékkel gyártották.
A képen, a berúgókar taposó részével egy vonalban úgy látszik, mintha meg volna nyomva, de akkor lehet hogy csak optikai csalódás
pá
Mennem kel sajnos mert holnap reggel 5-re kell mennem játszani
A Nautilus adatlapján lévő kb. 85-86-os.