Azért kíváncsi lettem volna hogy mit mond a madár arra hogy miért van átütve a vázszám...
A 10 millió focista és 10 millió motorszerelő országában nehéz kincset találni! :D
piachoz képest írtam olcsónak, http://www.kepesmotor.hu/honda... pl eztis megint hirdetik, anno megnéztük de eléggé nyüszí a kuplungja meg a váz szám is átütött, meg annyira nem volt egy nagy durranás....
Ez lenne akkor a másik véglet! :D
Mindkettőn vannak érdekes megoldások,de képről megmondani hogy melyik a jó,az nem fog menni...
Lehet mindkettőre rá kell locsolni egy kétszázast,lehet egyikhez sem kell költeni a szokásos kopókon kívül semmit.
De az egyiken Keme kedvenc első fékcső elvezetését alkalmazták!
Akkor képben vagy hogy mik a gyári előírások,mennyiként cserélik a hobbisták és hogy mennyire feszegeted a határokat! :D
Viszont nem értem hogy akkor miért agyalsz hogy meddig lehet húzni-halasztani...az 500 üzemóra pedig ugyanúgy nem jellemző kategória mint a 120 év feletti életkor sem!
Hát nem tervezem eladni még pár évig tuti 0 üzemóráson volt véve...
Az egy dolog, hogy van benne 240óra, láttam 500at is 4t-be egy dugóval, tudom nem azt jelenti, hogy én is járjam ki addig, tuti cserés lesz.
A 10 millió focista és 10 millió motorszerelő országában nehéz kincset találni! :D