És a leendő gazdinak mit fogsz mondani ha üzemóráról,állapotról vagy arról kérdez hogy mikor cseréltél benne szelep,dugó,hajtókar,vez.lánc és társai közül,vagy érdekelné hogy mikor lesznek cserések?
Hobbi használat mellett is bőven illett volna cserélni,nemhogy 250 üzemóránál még agyalni hogy elmegy ez még talán...
Tőlem aztán mindenki azon gondolkodik amin akar,de itt már akármelyik pillanatban benne van hogy összeomlik a blokk,aztán majd gondolkodhatsz hogy miért gondolkodtál ennyit..
Nyugodtan dobáld ki mindkettőt,bőven túlhaladtál már azon a ponton ahol cserélgetni kellett volna,örülj neki hogy nem szakadt vagy tört vmi...
Szelepeket,hajtókart nem terveztél cserélni? Mert úgy fest itt a nagygenerál ideje.
Szép napot, aki jártasabb a témába, dugót meg vez. láncot mikor érdemes cserélni crf450x 2008-ba? ? 10üzemórénként olajcsere+szűrőcsere van , 240órába van de 140nél volt egy vez. lánc csere, a dugó még gyári azóta is gurul, tehát már cserés lenne a dugó és vez. lánc?
Üdv. A közelmúltban hirdettetek uni.hidraulikus kuplung szettet. A kérdés hogy milyen tapasztalataid vannak vele kapcsolatban,és hogy van e még. Előre is köszi.
Vagy nagyon finom vízpapíron,üveglapra fektetve,olajjal locsolva,körkörös mozdulatokkal "síkolhatod" a hengert és a hengerfejet és gyorsan ki fog derülni a turpisság hogy van-e vmi gebasz...
Valahogy beledolgozik a víztérbe a gép,az a gyanú.
Ha deformálódott a hengerfej csinálhatsz vele bármit, mindig bele fog dolgozni víztérbe. Érdemes lenne megnézned hogy egyenes-e, pl tolómérő szárával vagy öregasszony repülő seprűjével, azok úgyse húznak semerre :)
Sziasztok.Nekem egy yz.125-öm van.Egyik percről a másikra el kezdte nyomni a vizet kifele a túlfolyó csövön (nem főzte fel soha,csak csepeget kifele) azt hittem valahol fals levegőt sziv.Ki cseréltem a vizpompában a 2 szimeringet és csapágyat,de csak nyomta kifele,aztán hengerfejpakolást kicseréltem de csak nyomta,ma pedig a henger alatti tömitést is kicseréltem de csak csepeg a viz,és habzik a hütőben a hütőfolyadék.Hütőket átmostam,bilincseket meghúztam,mindent ki próbáltam.Mi lehet a baj ? Hengert át néztük repedve nincs sehol-
Szia vagy az injektor rossz (becsöpög)
hideg indítás után finoman melegítsd be a motort,1-2 perc bakon, aztán ha elindultál egyenletes gázon menj vele míg frankón be nem melegszik. Az a lényeg ne cibálgasd. 250nél injektor csere nem, de a finom melegítés megoldotta a problémát.
De köszi az infókat :D
Tőlem aztán mindenki azon gondolkodik amin akar,de itt már akármelyik pillanatban benne van hogy összeomlik a blokk,aztán majd gondolkodhatsz hogy miért gondolkodtál ennyit..
Szelepeket,hajtókart nem terveztél cserélni? Mert úgy fest itt a nagygenerál ideje.
Mennyire kell optimistának kell lennie a mai magyar használt motor piacon hogy 250e-ig keressen költségmentes crosst 1994 től? :D
Szegény srácot vszeg érik még komoly meglepetések...
Valahogy beledolgozik a víztérbe a gép,az a gyanú.
hideg indítás után finoman melegítsd be a motort,1-2 perc bakon, aztán ha elindultál egyenletes gázon menj vele míg frankón be nem melegszik. Az a lényeg ne cibálgasd. 250nél injektor csere nem, de a finom melegítés megoldotta a problémát.