nem vagyok benne biztos talán 560 ml száranként de ne hidd el nekem inkább én asszem 5 wset raktam bele. ajánlották a hidraulika olajat na az olyan volt mint ha le lett volna hegesztve a becsúszó
Attól függ:
-hány kiló vagy beöltözve,
-hol van leginkább a súlypontod a motoron,
-milyen pályán akarsz motorozni,
-milyen tempót mész,
-hogyan van a hátsó telód beállítva,
-mennyire tolod be az első teleszkópokat a befogóba,
-endurozol vagy krosszozol,
-milyen guminyomással jársz,
meg ami nem jutott eszembe.
Persze az egésznek nem sok értelme van, ha:
-nem a te igényeidnek megfelelő a telóban a rugó,
-berohadt a hátsó himbád,
-lóg/lötyög az egész futómű
ésatöbbi ésatöbbi éééééééés aaaa tööööbbbiiiiiii (grand finálé, vonósok jobbról, elektrosokk balról)
nekem a szerelő pupos dugót rakott a sima helyett így kiszedetett a hengerfejből én arra gyanakodtam hogy a nagy sűrítés miatt csinálja hogy bekopog magas fordulaton vagy valami hasonló
na nekem http://youtu.be/-cVs8DdkNto csinálta miután visszajött a szerelőtül, variáltuk a fuvókákat, karbit állítgattuk, gyertából kipróbáltam championtól kezdve ngk ig mindent gyertyahézagot is variáltuk végül 172es főfuvókával denso gyertyával pici hézaggal lett JOBB, a pówert is pucoltuk álíltgattuk de nem jöttünk rá mi baja lehet végül így adtam el. néha bele bele nyitott a pówer de áltlalába nem.
Sziasztok!
Elakadtam segitsetek ha tudtok!
Ugy kezdodott hogy a motor (cr125 1995) nem porgott ki okadta az olajat meg a fustot magas fordulaton alapjarat fasza!178-as fuvoka volt benne most 168-ast tettem valamint a tűn is allitottam lentebb (szerintem sok a kaja)!
Valamivel jobb lett legalabb nem csupa olaj minden:( de meg mindig nem forog ki!
Power mukodik.
Fotengelyszimeringet is csereltem!
Ha vki jart igy vagy van otlet megkoszonnem!
Udv!:D
Az lenne a kérdésem 2002 es crf 450 és a 2004 es 450 es segédváza megegyezik vagy a 2002 es idomok nem mennek rá a 04 es segédvázra? Válaszotok előre is köszi
Sok az okoskodó tudálékos mindenttudó okostóbiás ember.....
Nekem fél órát sírt valaki a telefonban hogy megvenné alkatrésznek a bmw-m de hogy mindenképpen mondjam meg hogy jó-e a motorja mert csak az érdekli, és nem jön el nagyon messziről, ha nem jó állapotú a mocija.
Azt mondtam hogy jó a motorja, de az ár már fix úgyhogy ennek fényében induljon útnak.
Majd eljöttek "nagyon messziről" tréler nélkül, fél óráig nézegették hallgatták a motorját a kocsinak, mire megállapították hogy nem hengerfejes, és szép hangja van, jó állapotban van stb. majd fogták magukat és hazamentek.
Elbasztak 1 órát a péntek délutánomból.....
A magyar piac nem érett meg az ilyen jellegű hirdetésekre. Mobile.de és Ebay, különben levelezhettek hónapokig hülyegyerekekkel, akik sugárban okádják a bölcsességeket, hogy kéccázná többet egy 125-ösért sem adnak, vagy számold be a neonfényes aeroxot 200-é.
Kíváncsi lennék melyik kereskedőnél van betyárbecsület,de úgy sejtem hogy semelyiknél,lásd a Gerecse féle nicasiloztatás igaz történetét...
Ott egy motor töredékáráról volt szó,ha tökös lett volna Szatyina akkor korrektül intézi,nem tette,így hát ha szóba kerül hogy milyen kereskedők vannak akkor én csak felhozok egy személyes példát,ami nem is oly régi.
Szval mennyi volt a vízpumpadekni? Ebayen 160e kürl bőszen kínálgatják az új Honda deknit..
Ha veszel egy kereskedőtől egy motort, és 1 hét után széthullik szerintem kis kummogással de visszaveszi, mert nagyobb a vesztenivalója mint Pistikének.
A dekniről meg annyit, hogy mindent megmozgattam hogy jó áron találjak. A jó ár az csak ígéret volt...
Elárulhatnád mennyiért vetted anno az ATAC oshoz a gyári új vízpumpaházat,mintegy elrettentő példaként! :D
Sztem a magyar piacon hiába fizeted meg a motort kis vagy nagy felárral az még nem garancia az állapotra,mivel itt mki szaki/mester/hozzáértő aki túljár a Honda és a többi gyári mérnök eszén és tud a gyárinál jobb megoldást aztán a következő user meg csapkodja a homlokát hogy milyen csodát talált...
És teszi ezt nem csak a huszonéves,hanem a jóval fiatalabb gépeknél is,sztem sokan sokat tudnánk erről mesélni.
Természetesen vannak kivételek,olyan max 15-20% ra merek tippelgetni...
Lassan kezdenek a 4T crossok is olyan korba érni hogy a lélektani fél milla alá kerülnek és sokan rácsapnak majd mint a kétté alternatívájaként,no ott lesznek majd csúnya dolgok!
Dehogynem, sokáig motoroztam egy 1988-as cr-el. Szerettem azt is. Megcsináltam A-Z-ig mindent, fehérvári hondánál otthagytam egy vagyont. Főleg a vízpumpa házat, nemtudom van-e itt olyan aki megvette újonnan, és nem a pasztához meg a ragasztókhoz nyúlt. 2 évre rá még felhívtak, hogy tudok-e jó állapotú motort, nem magyar eszkábált kotlát. Azóta már a németem kicsit jobb...
Mostani CR-em is ilyen. Ezt se adnám oda bagóért... És ha most az adatlapomra kattintasz nézz egy dátumot mielőtt fikázod a fejidomot :)
Én úgy vagyok vele, ha motor akarok venni, megfizetem inkább a motort minthogy úgy kelljen hazatolnom, trélert hívnom, "szóni a havernak húzzon haza" :) De majd rájön mindenki amikor a haverjai motoroznak, ő meg szerelget meg alkatrészeket keres... :) :) :) Vicc az az ember aki látatlanba interneten fikázik, de gyerek még...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Innen pedig temérdek időt,pénzt,energiát lehet elbaxni Keme adjunktus úr remek ajánlásaival!