Na manual már nem kell, viszont ha vki tud 04es crf 450hez tömítéseket az jó volna mert pinkmotorsnak nincs csak januárban lenne, gyári meg drága.
Nekem pontosan a két szélső deknihez kéne, szal a generátor felöli oldalhoz és a kuplung felöli oldalhoz
találtam itt még crf-re egy jo pár darab hátso aluminium lánckereket ,amik még teljesen jok és használhatoak, kűlömböő fogszámmal,,
valamint van még egy komplett gyári 15 orát ment hengerem, dugoval gyűrűvel, csapszeggel, mert egy régebbi crf-re vettem egy 490-es athena tuning kittet, és avval is adtam el ,ez meg megmaradt.
a service manual, az CRF 450 X modellhez valo, ami nem teljesen ugyan az mint egy R-modell, a blokk ugyan az kivéve a vezérmű tengelyt ,meg hogy van rajta önindito, karburátor belseje sem eggyezik,,
- a váz, fékek , futomű , ugyan az csak lágyabb rugoval szerelve,, ruhái nem ugyan azok, meg a kipuf. rendszer sem.
a gyűrű nélküli (amit holnap flexszel vágok le a motorról, úgy felidegelt), az szar. De az X-gyűrűs AFAM jó nagyon, lassan 8 hónapja nyúzom a másik motoron. Igaz, az 14ezer.
Atom szarul.
Nyársapáton voltunk, pokolira nem éreztem a gépet, ugratni még megyeget, de a kanyarokat mind elszúrtam, estem is, az első telóban elszállt a szimmering, és két motorzást bírt ki a zsír új AFAM lánc. Kb. ennyi.
de kis aranyosan naiv vagy. Közben Faisst, aki lecseszett, hogy 15-öt mertem mondani neked, azt mondta, hogy szerinte adjam oda 8-ért az egészet.
Mivel farokidom nincs benne, nekem meg csak piros van, ha adsz egy 10-est, adok hozzá piros farokidomot, plusz neked adom azt a zsírúj gyári kék elsőtelóvédőt.
Nekem pontosan a két szélső deknihez kéne, szal a generátor felöli oldalhoz és a kuplung felöli oldalhoz
valamint van még egy komplett gyári 15 orát ment hengerem, dugoval gyűrűvel, csapszeggel, mert egy régebbi crf-re vettem egy 490-es athena tuning kittet, és avval is adtam el ,ez meg megmaradt.
- a váz, fékek , futomű , ugyan az csak lágyabb rugoval szerelve,, ruhái nem ugyan azok, meg a kipuf. rendszer sem.
Esni meg csak az nem esik aki állandóan fexik
Nyársapáton voltunk, pokolira nem éreztem a gépet, ugratni még megyeget, de a kanyarokat mind elszúrtam, estem is, az első telóban elszállt a szimmering, és két motorzást bírt ki a zsír új AFAM lánc. Kb. ennyi.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
http://cgi.ebay
.com/ebaymotors...
Hogy sikerült a hétvégi motorozás?
Jó8 mindenki!
Mivel farokidom nincs benne, nekem meg csak piros van, ha adsz egy 10-est, adok hozzá piros farokidomot, plusz neked adom azt a zsírúj gyári kék elsőtelóvédőt.
az az msn cím ami az adatlapon van?