Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kössz ...mindenkinek!
Keme------ hogy néz ki az a tanktakaró idom?Van képed róla?
nekem van olyan tanktakaróidomom 91-esre, amin rajta van a gyári matrica. Nem állítom, hogy zsír új, de jó állapotban van viszonylag.
akkor csinálj rá lehet venni ilyen színes matricaanyagotilyen nagy tekercsekben méterre én abból szoktam rajtszámot csinálni van mindenféle színben csak nem bír annyit mint egy fasza gyári matricaszett
kössz ott néztem de csak 95től van
www.parilla.hu-t próbáld meg
ahha...köszi köszi!És tudnátok adni valami weboldal címet ahonnan tudok rendelni 91eshez paszoló matrica szettet?
95ősőn már más idomok vannak mint a 94esen. Szóval esélytelen, hogy az esztétikusan legyen rajta. De a ragasztó talán megragad a 91es műanyagon is
Nem jó.
Helló, sziasztok!
Lenne 1 fontos kérdésem és nagyon megköszönném a választ!
Nekem van 1 91es évjáratú CR Hondácskám és szeretném tudni hogy jó-e rá a 95ös matrica szett mert nemtalálok sehol se 91es matrica szetett!Köszönöm előre is a választ!
A fene, tőlem 200 km
Akkor csak billentyűben tudok mesélni
Mindszentgodisán lakok Pécs kb 40km Komló 25km Dombóvár kb 30km. A ligeti pálya van hozzánk a legközelebb de az nem kezdőnek való ott voltunk először, de azon 1 kör is halálos. Ezért csak az első 3ugratot használtuk aztán az első 5őt. A szecsői pálya sokkal barátságosabb.
Nem tudom, korrektek a profik, engem még nem taroltak le, és tök figyelmesen előznek...szinte nem is kéne hátrafelé leskelődnöm pályán, bár azért szoktam. Nem tudom, merre leksz, de ha tudsz Bugyira, Nyáregyházára vagy ilyesmi jönni, gyere.
Láttam énis az ebay-en amit mondasz de azon láttam valami ragasztást a blokk alján és nem igazán tetszett,89-előttieket meg már nagyon nemmernék venni mert nemtudom hogy van hozzá alkatrész
Nem is az a gondunk hogy kiröhögnek, az jobban zavar hogy a nyakamba ugrálnak meg a legszarabb helyen előznek meg. Jobban érzem magam, ha nincsenek túl sokan egyszerre a pályán szóval a tesztnapot egyelőre elkerülöm.
Én 120ért vetem. E-bayen láttam 160ért karbival meg gyújtással. De most a válság miatt felment az áruk a komolyabb darabok 1200-1500$ körül vannak. Ezek a 89 utáni blokkok a korábbi vizesek sokkal olcsóbbak. A legnagyobb gond az hogy nem hajlandóak elküldeni se az angolok se az amcsik. Németeknél meg olaszoknál csak nagyon ritkán van blokk (mármint e-bayen).

A vázat még nem tudom milyen lesz az biztos hogy alu és valószínűleg 250esCR-é de még nem tudom honnan meg menyiért.
szevasz gaborf látom tervezel cr 500 af-et építeni,szeretném kérdezni hogy nagyyából mennyibe kerül egy 500-as blokk persze olyan kéne ami patent vagy ami felújításra szorul az gondolom jóval olcsóbb,milyen évjáratú vázba akarod rakni a blokkot?
Vicces pöcsök mindenhol vannak, nem kell velük foglalkozni. Nekem is már annyi ember OLYAN sokat segített tanácsokkal, hogy fejlődök, mint a baktériumtenyészet a záptojáson.
Akkor voltunk haverokkal 2. szor pályán. Igaz átugráltuk az ugatókat a vége felé de így is volt egy gyerek aki kiparódiázott minket, hogy az 5. körben már csak kapaszkodunk a motoron és alig bírjuk tartani magunkat. Előtte hétvégén volt verseny és a pálya rendesen szét volt túrva. Szerencsére volt ott egy rendes arc is aki elmondta mit csinálunk rosszul.
Azokkal lehet beállítani a nyomó és húzó fokozatot. Xmoto.hu-n volt egy jó leírás de most valami teljesen más van azon a címen.
keme nincs a manual-ban benne legalábbis én nem találtam a telló résznél

valaki árulja már el nekem hogy a telló tetején illetve az alján lévő csavar mit is csinál a tellóval?
engem se röhögtek ki, tök normális volt mindenki...max. mosolyogtak
Nemrég volt Kawa tesztnap Dombóváron meg Ligeten ezért inkább elmentem Kaposszekcsőre, ne röhögjenek rajtam túl sokan:D