Lenne egy kérdésem :)
Az eleső fék nyereg-nél hogyan kelll vissza rani a biztosító lemezt, mer az egyiket nem tudom hogy hól volt!
előre is köszönöm! :)
PDS a himba nélküli KTM-ek hátuljában van,itt csak lengéscsillapító alsó-felső szem,himbajavító és lengővillajavító van...listaár van szinte mindenhol az országban.
Ebayen keresgélj,csak ott vszeg nagyobb hozzá a postaktg,Eu-n kívül pedig a vám....most légy okos Domokos! :D
A fo problema, hogy nincs senkinek ilyen a barati korben. Nekem korabban volt egy SXF250-em meg egy CR250-em. Tetszett a krosszozas, de foleg endurozni hasznaltam oket, ezert gondolkodok most valami enduroban, amit utcan is tudnek hasznalni. Ha meg utcara eselytelen, akkor ennyi erovel maradhatok sima krosszmotoroknal is. Koszi a szempontokat meg a segitseget, meg nekem is uj az elkepzeles, tuti alszok ra meg parat.
Versenylovat is lehet konflis kocsi elé fogni...csak nem arra vannak kitenyésztve.
Motorozz gyári versenyenduróval benn a városban 1-2 órát és rájössz hogy nem oda való. Kemény az ülés,a futómű,a karakterisztika nem bóklászásra való,száguldozni meg nem a közúton kell...de mki azzal és azt csinál amit akar.
A supermotot az utcai motorozasra ertettem. A lenyeg a terep, de mellette mondjuk boltba leugrani egy supermoto kerekkel vagy varosban szaladgalni se legyen akadaly. Igy is nagyon maceras? Arra gondoltam, hog csak kereket cserelnek, meg allitanek a teleszkopon hozza. Vagy teljesen felesleges ilyenben gondolkozni?
8-10 üzemóránként olajcsere,meghatározott üzemóraként revízió,két kerékszett cserélgetése....a supermoto futómű nem lesz jó krosszpályára,a krossz futómű nem lesz jó supermotora és mindkettő kényelmetlen utcára.
Olyan két egymástól homlokegyenest eltérő szempontot akarsz érvényesíteni ami csak korlátozottan és kompromisszumok árán valósulhat meg,ilyen univerzális verzió egy motorban nem létezik.
Rajtad múlik hogy melyik irányban leszel engedékeny és mit áldozol fel...
Egy enduro vasarlasan gondolkodom, melyet varosban is hasznalnek supermotokent bohockodasra. Kb. 10-15% supermoto, 10-15% krosszpalya, a tobbi enduro erdoben. Amit eddig nezegettem az a kovetkezo tipusok: Suzuki RMX450Z, Yamaha WR450F es Honda CRF450X. Mennyire felelnenek meg ezek a fentebb emlitett celnak illetve van-e lenyeges kulonbseg a harom tipus kozott. Nem zarkozom el a DRZ elol sem, csak azzal nem tudom mennyire lehet ugratni. Barmilyen egyeb tanacsot szivesen fogadok a temaban. Koszonom a valaszokat! Mate
Kérdés milyen előélete volt....lehet most azonnal is késő! :D
Hobbihasználatnál 40 üzemóránként célszerű takarítani,olajat cserélni és azt ami szükséges.
Egyiknél sincs perem egyszerűen ki kell préselni.
Keresel egy majdnem paszetosan illeszkedő krovaszemet, a másik oldalon megtámasztod egy nagyobbal mondjuk 32-es és satuval áthajtod rajta, ha nincs présgép. Ha van akkor még egyszerűbb.
Vagy vidd el egy gépműhelybe és ott 2 perc alatt kitolják neked belőle.
Jelen szituációban melyik is a peremes elem?
Gondolom nem okoz gondot megoldani a kiszedését úgy hogy ne okozz kárt,még ha tovább is tart....préselés nélkül.
Szigorúan ne használd az eszedet és a fizika törvényeit hanem keress egy sokkal nagyobb kalapácsot....járj túl a japán mérnökök eszén,mert nem értenek hozzá!
Én Tolnamegyé-ben lakom !
Hol leheten meg csináltani
Előre is köszönöm :)
http://www.ronniesmailorder.co...
Lenne egy kérdésem :)
Az eleső fék nyereg-nél hogyan kelll vissza rani a biztosító lemezt, mer az egyiket nem tudom hogy hól volt!
előre is köszönöm! :)
Ebayen keresgélj,csak ott vszeg nagyobb hozzá a postaktg,Eu-n kívül pedig a vám....most légy okos Domokos! :D
?
Előre is köszönöm :)
A pályázás pl teljesen mást jelent nekem mint Németh Kornélnak!
Motorozz gyári versenyenduróval benn a városban 1-2 órát és rájössz hogy nem oda való. Kemény az ülés,a futómű,a karakterisztika nem bóklászásra való,száguldozni meg nem a közúton kell...de mki azzal és azt csinál amit akar.
Olyan két egymástól homlokegyenest eltérő szempontot akarsz érvényesíteni ami csak korlátozottan és kompromisszumok árán valósulhat meg,ilyen univerzális verzió egy motorban nem létezik.
Rajtad múlik hogy melyik irányban leszel engedékeny és mit áldozol fel...
Egy enduro vasarlasan gondolkodom, melyet varosban is hasznalnek supermotokent bohockodasra. Kb. 10-15% supermoto, 10-15% krosszpalya, a tobbi enduro erdoben. Amit eddig nezegettem az a kovetkezo tipusok: Suzuki RMX450Z, Yamaha WR450F es Honda CRF450X. Mennyire felelnenek meg ezek a fentebb emlitett celnak illetve van-e lenyeges kulonbseg a harom tipus kozott. Nem zarkozom el a DRZ elol sem, csak azzal nem tudom mennyire lehet ugratni. Barmilyen egyeb tanacsot szivesen fogadok a temaban. Koszonom a valaszokat! Mate
Hobbihasználatnál 40 üzemóránként célszerű takarítani,olajat cserélni és azt ami szükséges.
lenne egy kérdésem :)
A Honda Cr 125 2001 es teleszkópját, mikor érdemes fel ujítani ,v szimeringezni, kb hány üzemóránál?
Keresek első teleszkópot 99-es 125 kawasakihoz!
Ha valaki tud az kérem írjon!
Kifelé peremmel nem találkoztam a himbánál.
Keresel egy majdnem paszetosan illeszkedő krovaszemet, a másik oldalon megtámasztod egy nagyobbal mondjuk 32-es és satuval áthajtod rajta, ha nincs présgép. Ha van akkor még egyszerűbb.
Vagy vidd el egy gépműhelybe és ott 2 perc alatt kitolják neked belőle.
Hiba rendszer tűgőrgős csapágyai mögött szinte mindegyiknél van perem.
Gondolom nem okoz gondot megoldani a kiszedését úgy hogy ne okozz kárt,még ha tovább is tart....préselés nélkül.
Azt áruld már el, hogy hogyan préselsz ki valamit ami mögött van egy perem?
Lehetőleg olyanhoz vidd aki látott csinált már ilyet, vagyis a repertoárjába van a kroszmotorok hengerhüvelyezése.