Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

20e magasságában csinálják szakszervízben,nem tudom mit jelent nálad az olcsón...
a közép rugós tagot azt hol tudnám meg csináltatni olcsón?
Én Tolnamegyé-ben lakom !

Hol leheten meg csináltani

Előre is köszönöm :)
Így célszerű,de máshogy nagyon nem is adja ki:

http://www.ronniesmailorder.co...
Sziasztok :)

Lenne egy kérdésem :)
Az eleső fék nyereg-nél hogyan kelll vissza rani a biztosító lemezt, mer az egyiket nem tudom hogy hól volt!
előre is köszönöm! :)
PDS a himba nélküli KTM-ek hátuljában van,itt csak lengéscsillapító alsó-felső szem,himbajavító és lengővillajavító van...listaár van szinte mindenhol az országban.
Ebayen keresgélj,csak ott vszeg nagyobb hozzá a postaktg,Eu-n kívül pedig a vám....most légy okos Domokos! :D
Honda Cr 125 2001 hez, hol érdemes himba felujító szettet rendelni, és a rgós taghoz azta pdsz-t ha jól mondom
?
Előre is köszönöm :)
Akkor tudod hogy mennyire más egy 90 kg os és 130 kg gép az aszfalton túl! :D
A fo problema, hogy nincs senkinek ilyen a barati korben. Nekem korabban volt egy SXF250-em meg egy CR250-em. Tetszett a krosszozas, de foleg endurozni hasznaltam oket, ezert gondolkodok most valami enduroban, amit utcan is tudnek hasznalni. Ha meg utcara eselytelen, akkor ennyi erovel maradhatok sima krosszmotoroknal is. Koszi a szempontokat meg a segitseget, meg nekem is uj az elkepzeles, tuti alszok ra meg parat.
130-140 kg nem oda való....ha teheted próbál ki 1-2 kiszemeltet ha van a haveri/baráti körben különböző szitukban és úgy tudsz dönteni.

A pályázás pl teljesen mást jelent nekem mint Németh Kornélnak!
Es a DRZ nagyon eselytelen terepezni? Gondolom krosszpalyan ne is gondolkodjak DRZ-vel.
Versenylovat is lehet konflis kocsi elé fogni...csak nem arra vannak kitenyésztve.
Motorozz gyári versenyenduróval benn a városban 1-2 órát és rájössz hogy nem oda való. Kemény az ülés,a futómű,a karakterisztika nem bóklászásra való,száguldozni meg nem a közúton kell...de mki azzal és azt csinál amit akar.
A supermotot az utcai motorozasra ertettem. A lenyeg a terep, de mellette mondjuk boltba leugrani egy supermoto kerekkel vagy varosban szaladgalni se legyen akadaly. Igy is nagyon maceras? Arra gondoltam, hog csak kereket cserelnek, meg allitanek a teleszkopon hozza. Vagy teljesen felesleges ilyenben gondolkozni?
8-10 üzemóránként olajcsere,meghatározott üzemóraként revízió,két kerékszett cserélgetése....a supermoto futómű nem lesz jó krosszpályára,a krossz futómű nem lesz jó supermotora és mindkettő kényelmetlen utcára.
Olyan két egymástól homlokegyenest eltérő szempontot akarsz érvényesíteni ami csak korlátozottan és kompromisszumok árán valósulhat meg,ilyen univerzális verzió egy motorban nem létezik.

Rajtad múlik hogy melyik irányban leszel engedékeny és mit áldozol fel...
Sziasztok!

Egy enduro vasarlasan gondolkodom, melyet varosban is hasznalnek supermotokent bohockodasra. Kb. 10-15% supermoto, 10-15% krosszpalya, a tobbi enduro erdoben. Amit eddig nezegettem az a kovetkezo tipusok: Suzuki RMX450Z, Yamaha WR450F es Honda CRF450X. Mennyire felelnenek meg ezek a fentebb emlitett celnak illetve van-e lenyeges kulonbseg a harom tipus kozott. Nem zarkozom el a DRZ elol sem, csak azzal nem tudom mennyire lehet ugratni. Barmilyen egyeb tanacsot szivesen fogadok a temaban. Koszonom a valaszokat! Mate
Kérdés milyen előélete volt....lehet most azonnal is késő! :D
Hobbihasználatnál 40 üzemóránként célszerű takarítani,olajat cserélni és azt ami szükséges.
Helló!
lenne egy kérdésem :)

A Honda Cr 125 2001 es teleszkópját, mikor érdemes fel ujítani ,v szimeringezni, kb hány üzemóránál?
Szevasztok!
Keresek első teleszkópot 99-es 125 kawasakihoz!
Ha valaki tud az kérem írjon!
Valóban van perem...viszont befelé,így nem okoz gondot a kipréselése.
Kifelé peremmel nem találkoztam a himbánál.
Egyiknél sincs perem egyszerűen ki kell préselni.
Keresel egy majdnem paszetosan illeszkedő krovaszemet, a másik oldalon megtámasztod egy nagyobbal mondjuk 32-es és satuval áthajtod rajta, ha nincs présgép. Ha van akkor még egyszerűbb.
Vagy vidd el egy gépműhelybe és ott 2 perc alatt kitolják neked belőle.
kapupánt csavar - préselés stb ugye nem gondoljátok komolyan
http://www.ronniesmailorder.co...

Hiba rendszer tűgőrgős csapágyai mögött szinte mindegyiknél van perem.
Jelen szituációban melyik is a peremes elem?
Gondolom nem okoz gondot megoldani a kiszedését úgy hogy ne okozz kárt,még ha tovább is tart....préselés nélkül.
Én egy leköszörült kapupánt csavarral húzattam ki őket
Azt áruld már el, hogy hogyan préselsz ki valamit ami mögött van egy perem?
Szigorúan ne használd az eszedet és a fizika törvényeit hanem keress egy sokkal nagyobb kalapácsot....járj túl a japán mérnökök eszén,mert nem értenek hozzá!
Odaviszed a hengert meg a hüvelyt és a szaki majd belemunkálja neked.

Lehetőleg olyanhoz vidd aki látott csinált már ilyet, vagyis a repertoárjába van a kroszmotorok hengerhüvelyezése.