1 tank szigorú póver alatt, néha meg lehet huzogatni hogy ne zabáljon be. 2 tanknál már bele-bele lehet póverezni. 3. tanknál fele felébe. én így csináltam nekem fasza erős volt olyan 8-9 üzemóra volt a járatás de lehet rosszul emlékszem a következő tulajnak meg elgyengült... annyi hogy én motul 800al járattam 1:40be
heló! Cr 250 bejáratás. Most kapott új PROX dugót, a henger vashüvelyes. Motul 710 adalék. A szerelő aki csinálta a dugócserét azt mondta, hogy 2 tankot kell belőle kijáratni bejáratás címén. De, pontosabbakat nem mondott.... Szerintetek meddig tekerhetem ezek a szempontok alapján a gázt? Rángatni gondolom nemkéne.... Előre is köszi!:)
jó esetbe hengerfej tömítés csere megoldja rosszabba valahol hajszálrepedés a hengeren az nagyobb cumi Apropó valaki az ex CRemről nem hallott látott semmi infót?
üdv lenne egy kérdésem. Van egy homda cr 125 1984 motorom és a vizhűtő kupakja mellet nyomja ki a vizet, és a túlfojón is 10 perc után már kell utána tölteni.
Mi lehet a probléma?
Üdv, adott a lehetőség így jövő tavasszal vehetek egy 2010-es vagy újabb crf/crfx-et. Tudom, hogy az R változat a krossz és az X az enduro . Az lenne a kérdésem, hogy az X változatnak megegyezik a szervíz intervallumai az R-el? Előre is kössz a válaszokat!
Na akkor fiúk, a mai napon elég csúnyán megállt a cr250em. A hengerfejnél kicsit folyatott a víz, ezen felül nem volt semmilyen előjel. kb 15percet ment, utána rárugtam elkezdett kerepelni kolompolni, leállítottam, azóta nem fordul át a blokk. Mennyiből lehet felújítani egy ilyen gépet? 88as hpp-s CR-ről van szó. Köszi előre is. Üdv
és az mitől lehet, h egyzser csak le nyelezném, és ojan mint ha nem kapna anyagot , mer el megy a hangja és, slusszol!
meg rajtolásnál nagyon le dadog :/
A Haynes manuálban 4 oldalon van leírva az ajánlott beállítás új motorra....hogy a tiéd azóta milyen barkácson esett át senki nem tudja,így tekerd ki másfélre.
Amennyiben szeretnéd sok időt eltölteni a motorod társaságában úgy nézd meg hogy gyári-e blokköntvény,esetleg vki nekiállt-e faragni a hengert,lett-e ronggyá síkolva a henger v hengerfej,milyen kipuff van rajta,milyen a membrán,mennyire van szétfúrva a henger,gyári méretű-e a fő és mellékfúvóka,gyári vagy barkácsolt a tű és ezek után állíts egy optimális levegőt a beállításhoz!
Érdeklődnék, h házilag nehéz ki cserélni az első telokban a sziimeringet, és hogyan kell ?
Előre is köszönöm :)