Gondolom kipuffrendszerrel,karbival,gyújtással,berúgótengellyel együtt kellene! :D
Sztem egyszerűbb venni egy komplett motort,aprópénzért senki nem fog megszabadulni tőle...ha mégis akkor engem is érdekel!
Talán 2db küllőnél nincs elrepedve,a többinél mind két irányba megindult már! Nem igazán merném amúgy sem hegeszteni,endurózni ritkán használom pályán meg tartanék tőle,hogy eltörik...
Nehéz lesz, szinte mindegyik el van repedve az összeragasztási/forrasztási ponton keresztbe, ezt miután legumiztatod akkor veheted észre...
De ha csak e széle repedt, azt felnis meghegeszti és fasza lesz, (én már túl vagyok ezeken...) csak beküllőzött állapotban hegesztesd meg, mert a küllők összehúzzák pozÍcióba. A tied viszont hosszában van elrepedve az eléggé gáz... mondhatni sztem kuka...
Sziasztok!
Egy barátom hozzájutott egy 1979-es Rotax Kramer LR 410-es crossmotorhoz. Gyújtás problémával küzdünk, használt alkatrészeket keresnénk hozzá, ha valaki tud valamit az légyszives segítsen! Előre is köszönöm!
SP1/2 kuriózum. Szép darabot nehéz kifogni, kevés van belőle árány áron tesvírem szerintem Sp1 /2 kicsit maguknak való motorosok
Falco val kezdtem, nagyon nehéz széles dög, de kezdő motornak elment Rsv sokkal könyebb, az újabb Rsv meg egész jó volt Factory kivitel csak arra jó hogy elmondhasd utcán, de hidd el egy motoros se érti (mi a fasz az a factory kivitel) verheted magad a kocsmába szóval jó ott a széria is, csak legyen kormány gátló, mert mind szereti csapkodni az elejét, meg fényjelzést adni az elhaladó repülőknek
És a vtr 1000 sp1 /sp2 -ről van valami tapasztalatod?
Én gondolkodtam gyorsasági vételén is, tetszenek a v2 ezresek, de a 750-es k4-k5 gsxr is, azok lehet sokkal kezesebbek vagy tán kiforrottabbak....
Szeretem a kezes könnyed, könnyen kanyarodó gépeket, ezért endurózok pl cr250 -el (Banditx kollégával szoktunk néha menni /gasgas fórum :) ), de ugyanakkor jó ha van erő is és nem kell annyit kapcsolgatni.....
Országúti tapasztalatom nem sok van, de gondolom ott is számÍtanak ezek a dolgok....
Volt HONDA Cbr 929RR. 145ló. Úgyan olyan jól tolt alul is. Közel RSV szint. Élveztem. De amikor a 4. henger lehúzta a több liter benint az olajba,.. hát kis híján felrobbantunk, forró olajhoz benzin mindezt 1000km arrébb.. Ilyet fogtam ki.
Az RSV több szeretgetést igényel de nagyon merev és kemény.
Van a forumon aki 15év Hayabusa után áttért RSV-re és Isteníti! Leírta hogy elvesztett az életből 15évet hogy mennyire jobb egy Busától! Keresd meg az RSV topicban. Én bekeretezném azt a hozzászólást !
Sztem egyszerűbb venni egy komplett motort,aprópénzért senki nem fog megszabadulni tőle...ha mégis akkor engem is érdekel!
Lűátom benne vagy a dolgoban. Nincs véletlenül egy 250-es blokkod?
Esetleg érdemes lenne egy cr tankot beszerezned még a blokk és a többi cucc mellé, mert az 8 literes...
Ár:45.000FT akit komolyabban érdekli annak 40.000
3.000 ft / db
06 30 635 9305
150.000 ft : Új michelin pilot 0 kilométeres gumik ,úszóágyas 320 féktárcsa alu fogaskerék. makulátlan ! kÉPEKET KÜLDÖK HA ÉRDEKEL.
De ha csak e széle repedt, azt felnis meghegeszti és fasza lesz, (én már túl vagyok ezeken...) csak beküllőzött állapotban hegesztesd meg, mert a küllők összehúzzák pozÍcióba. A tied viszont hosszában van elrepedve az eléggé gáz... mondhatni sztem kuka...
99-es CR250-hez keresek első felnit vagy komplett vagy agy nélkül is érdekel!Ne legyen reped vagy sérült,mint ahogy a sajátom....
amúgy csodaszép a motor !
Egy barátom hozzájutott egy 1979-es Rotax Kramer LR 410-es crossmotorhoz. Gyújtás problémával küzdünk, használt alkatrészeket keresnénk hozzá, ha valaki tud valamit az légyszives segítsen! Előre is köszönöm!
Falco val kezdtem, nagyon nehéz széles dög, de kezdő motornak elment Rsv sokkal könyebb, az újabb Rsv meg egész jó volt Factory kivitel csak arra jó hogy elmondhasd utcán, de hidd el egy motoros se érti (mi a fasz az a factory kivitel) verheted magad a kocsmába szóval jó ott a széria is, csak legyen kormány gátló, mert mind szereti csapkodni az elejét, meg fényjelzést adni az elhaladó repülőknek
És a vtr 1000 sp1 /sp2 -ről van valami tapasztalatod?
Én gondolkodtam gyorsasági vételén is, tetszenek a v2 ezresek, de a 750-es k4-k5 gsxr is, azok lehet sokkal kezesebbek vagy tán kiforrottabbak....
Szeretem a kezes könnyed, könnyen kanyarodó gépeket, ezért endurózok pl cr250 -el (Banditx kollégával szoktunk néha menni /gasgas fórum :) ), de ugyanakkor jó ha van erő is és nem kell annyit kapcsolgatni.....
Országúti tapasztalatom nem sok van, de gondolom ott is számÍtanak ezek a dolgok....
Az RSV több szeretgetést igényel de nagyon merev és kemény.
Van a forumon aki 15év Hayabusa után áttért RSV-re és Isteníti! Leírta hogy elvesztett az életből 15évet hogy mennyire jobb egy Busától! Keresd meg az RSV topicban. Én bekeretezném azt a hozzászólást !