Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah a lényeg maradt le 1992 es 125 ös a gép.
Hali!valakinek van esetleg tapasztalata NAMURA márkályú dugattyúval kapcsolatban?keresek még hengert ha lehet nem utsó méretre kopottat.köszi Gábor
általában 850 ml a 250 be, de asszem például a 99-esnél van olaj szintező csavar valahol a vÍzpumpafedél és a dekni között...
a blokk oldalán valahol felvan írva mennyi kell bele... ha jól rémlik akkor 800ml körül...
Ez a 850ccm3 lenne az a blokkon? A deknire nincs írva semmi, csak az hogy HONDA
Mitől szűnt meg?
Az,hogy mennyi olaj kell bele,rá van írva a deknire a kuplung oldalon.
Az indítási probléma megszünt. Viszont. Olajat szeretnék a váltóba cserélni. Hány deci kell bele pontosan? Servicemanual sajnos nincs hozzá, és neten se találok semmi infót. CR250 1996-os évjárat.
Az ára 290 ezer,évjárata 1994-es.
A KTM-em nél csináltam azt hogy mintkétoldalra eldöntöttem kormányig nyitott csappal és bumm. A CR-nél az indításom eddig: benzincsap nyit, szivató fel, lerúgom 4x lassan és egy nagy ezek után. De eddig nemműkdik túl jól ez a módszer. Holnap viszont megpróbálom úgy ahogy ti mondtátok. Köszi szépen! :) Fejleményekről holnap írok
ha szabad így nyilvánosan érdeklődni mennyi lenne? és mikori ?
Eladó a képeken látható Honda cr250-es motor,ha valaki reális áron motort szeretne venni.
nekem se túlrégóta van meg a cr.. de hidegen úgy indítom hogy, benzincsap kinyit, szivatóráhúz, lenyomom a slusszt, rárúgok 2-t lassan, elengedem a slusszt.. és rárúgok izmosabban..
de amúgy ha megszívatod akkor az már cumi.. :D
Egy dolgot próbálj meg amit érdemes,bár nem ismerem az,hogy indítod a CR-ed!De a sajátom pl ha nagyon pici gáz húzok neki indításkor már nem indul!Másik jó tanács indítás előtt lebillent oldalra picit(de szerintem ezt te is tudod ) utána szívató 3-4rúgás hozzá teszem ne izomból,csak úgy óvatosan letologatod a berúgót ! Majd utána bumm és indulni kell neki!Ha még sem akkor keresd a karbinál a gondot
Nemrég vettem a motort, (3nap) és még full tiszta a szűrő:D. De lehet valamelyik nap megelytek egy tisztítást.
Szerinted? Próbáld meg.
Légszűröt szoktad tisztitani?
A tű ottvan a végén, és felhúzva be is akad. Akkor szétkell kapnom megint és kompresszorral kifújni az egészet?
Akkor bele se fogok, mert az is baj xd Kintmarad, és csak akkor ugrik vissza ha visszatolom. Na mingyárt kitekergetem én azt a szivatót
Ha 70 es vagy....na,az is baj! :D
Úgy kell működnie,hogy kihúzod a szivatót,és kint is marad.Neked kell visszanyomni.Ha nem így van akkor az a baj.Előszőr ne szedd szét,elvileg villáskulccsal ki lehet tekerni,és van a végén egy gumi,vagy egy tű,az zárja a csövecskét amin jön a benzin,ha le van szakadva akkor az a baj .Ha még mindíg nem jó akkor,szét kell bombázni,lehet hogy csúnya nagy néger bácsik dugták bele a kukijukat,a csövecskébe,és eldugult,az a baj.De ha 20-as vagy,akkor az a baj,ha 30-as akkor az a baj.....
Kikellene szedni megint a karbit, kicsavarni a szivatót és aztos kifújni kompresszorral? Mert ahoz a takarításkor nem nyúltam.
Rossz a szivató.
Helló! Nemrég vettem egy CR 250-est '96-ost. Az a problémám, hogy hidegen nagyonnehezen indul. Az előző tulaj Repsol xy-t rakott bele, én már Motul 710-el használom. Gyertya: NGK BR8EG R. karbi pucolás már megvolt. Melegen 1 rúgásra indul. Valami tipp?
gyári fekete... szerintem

haza utazásután késő.. mert kb 6 napot leszek otthon és nincskedvem 3 napig nézegtni a motort... :D mert várom a szimeringet meg esetleg a féket :D
Én a helyedben megmérettetném ilyen távolról vagy hazaérkezés után rendelnék mert lehet a 96 os csak 95 os...a légszűrődoboz a festett vagy gyári fekete? És közel 20 év távlatból nem biztos hogy az a villa van benne amivel a gyárból kijött.

89-91 45×57×11
92-94 43×54×9,5/10,5
95 43×55,1×9,5/10
96 46×58,1×9,5/11,5
97-07 47×58×10
hello
1996-os cr 250.
showa első villa van benne.. de nem tudom mekkora szinering kell bele... esetleg tudnátok segíteni? 1600km-ről nem tudom megmérni.. :)
rendelni szeretnék bele újat.. de neten ahol néztem van 38-as 43-45-48-as belső mérettel is..