haveromnat TM mx250 van...
ahogy látom jó gép.. amúgy amint megtudtam.. krisztintól... a tm egy a honda tervei alapján alkotta a motort... állítólag nem sok különbség van a tm és a cr blokk között
marzochi villa
öhlins rugóstag.
bermbo fékek..
valami japán gyújtás.
és keihin karbival van össze rakva...
azt tudom mondoni ami a cimbinek van TM az egy patika gép... nagyon zsír... én vennék vagy vettem volna TM-et ha lenne eladó :D
Igen teljesen gyári! Gondolom az első tulaj ezzel kérte! A tm-nél ha jól tudom még a mai napig megvan a választás lehetősége elég sok alkatrésznél, ha ujat veszel!
Alkatrész minden van hozzá! Erőre ugyanolyan mint bármelyik 250-es crossmotor! Jó vele menni a futóműve nagyon jól hangolható. enduróra használom, elégedett vagyok vele. Kicsit nagyobb a fordulóköre mint a cr-nek, de ez a legkevesebb probléma. Fékek brembo, elől gyárilag nagy tárcsa van, nagyobb mint a cr-eken! Motorja felül érzi jól magát mint általában a cross gépek, de mivel 250-es alul is megy szépen!
És jól is muzsikál ez igy együtt? Milyen vele menni, milyen az ereje? Melyik géphez hasonlit a legjobban, milyen érzéseket vált ki belőled? Drága hozzá az alkatrész, lehet-e kapni hozzá?
Moto tm 250: blokk alapja Cr 250 /dugó-hajtókar-kuplung-váltó/, power az saját fejlesztés. Első teló marzocchi magnum az enyémben a hátsó Öhlins, gyujtása kokusan amit a ktm is használ az sx-ben, kerekek excel, kipufogó messico, idomok: első-hátsó sárvédő vagy rm vagy kx a tankidom rm 250 az oldal rajtszámtartó kx 250 '94-től. Összeségében hibrid motor, de a legjobb cuccokból!
elvileg 02-04ig ezekről hallottam már én is, de havernak pl a 01es rm 125 -nek semmi baja kapja az ívet rendesen. még a váltót is írják hogy szarakodik ...
A moto TM 250 ről neked mi a tapasztalatod mint tipusról? Összevetve a többi japán vassal miért jobb vagy roszabb, te pl miért kedveled, stb.. ? Annyit tudok a tm-ről hogy olasz, ami nem túl bÍztató... kÍváncsi vagyok mi a véleményed róla.
Sajnos a kx 250 '91-'03-ig 4 fokozata nagyon alul méretezett és szar konstrukció, ugyanugy mint az rm-rmx power szelepe! Ha belenyúlsz akkor huzhatod szét a blokkot és kezdheted a 4 fokozat cseréjével! Sajnos kicsik a kapcsolókörmök!
Vegyes használatra krossz/enduro, jobb a 250 es ha már krosszmotorról van szó, kivéve ha profi vagy és ki tudod motorozni a 125-öt és nem vagy több 60-70 kilónál....
- biztos sokan nem értenek ezzel egyet, ez az én véleményem-
Én is 250-et vettem, nem bántam meg én se... Persze ésszel kellett lenni az elején, sok idő telt el mire hozzászoktam az erejéhez ...
mikor tervztem hogy veszek egy CR-t de csak 250es kell..
akkor volt aki megkérdzte... miért nem elég a 125ös?
Mondom mert az kicsi :D
eddig nem bántam meg hogy 250es gépet vettem :D
Én nem tudom, de az enyémet egyszer szétszedtük, kipucoltuk , beállitottuk, meg dugócsere (vertex dupla gyűrűs), ilyesmi, és utána soha semmi baja nem volt.
Sokkal egyszerűbb sztem mint a cr, persze nem is olyan kifinomult, de ütöttem vágtam az erdőben és soha semmi baja nem volt.
Viszont 30 %-al többet evett mint a cr, de jobban is ment. Ennek ellenére a cr-t jobban szeretem mert kezesebb, kompaktabb az egész.
Sztem szélesebb a problémás kör mint a 01 évjáratok...néha beleolvasva az RM topikba minden 10.hozzászólás powerxopásról szól...meg barkácsolásról,meg újragyártásról.
A 2001-es rm 250-nél elvileg nem tud beleérni asszem...
Az yz 250-nél ha eltörik a power tengelye vagy lóg, a dugó tetejébe belever...
Haverom yz-je 93-as 250 megette a powert....
azért vettem én is cross-t :D
ahogy látom jó gép.. amúgy amint megtudtam.. krisztintól... a tm egy a honda tervei alapján alkotta a motort... állítólag nem sok különbség van a tm és a cr blokk között
marzochi villa
öhlins rugóstag.
bermbo fékek..
valami japán gyújtás.
és keihin karbival van össze rakva...
azt tudom mondoni ami a cimbinek van TM az egy patika gép... nagyon zsír... én vennék vagy vettem volna TM-et ha lenne eladó :D
jobban tetszik az enduro....
nekem is tetszik a 250...
és nagyon oda kell figyelni :D
de jó lesz az :D hegyen nagyon megy :D
- biztos sokan nem értenek ezzel egyet, ez az én véleményem-
Én is 250-et vettem, nem bántam meg én se... Persze ésszel kellett lenni az elején, sok idő telt el mire hozzászoktam az erejéhez ...
akkor volt aki megkérdzte... miért nem elég a 125ös?
Mondom mert az kicsi :D
eddig nem bántam meg hogy 250es gépet vettem :D
Sokkal egyszerűbb sztem mint a cr, persze nem is olyan kifinomult, de ütöttem vágtam az erdőben és soha semmi baja nem volt.
Viszont 30 %-al többet evett mint a cr, de jobban is ment. Ennek ellenére a cr-t jobban szeretem mert kezesebb, kompaktabb az egész.
Az yz 250-nél ha eltörik a power tengelye vagy lóg, a dugó tetejébe belever...
Haverom yz-je 93-as 250 megette a powert....
http://youtu.be/pKT6OIkXS_I